loading...
اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر
محمدعلی ستوده بازدید : 23 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

شورله نخستين خريد مورينيو در چلسي


مهاجم باير لورکوزن با چلسي به توافق نهايي رسيد تا نخستين خريد ژوزه مورينيو در جمع آبي پوشان لندن شود.


باشگاه چلسي در سايت رسمي خود از نهايي شدن توافق با آندره شورله مهاجم باير لورکوزن خبر داد و اعلام کرد که اين بازيکن آلماني را با قراردادي طولاني مدت جذب کرد.

به گزارش ايسنا ، شورله نخستين بازيکني است که بعد از بازگشت دوباره ژوزه مورينيو به چلسي با اين تيم قرارداد مي بندد.

در سايت رسمي باشگاه چلسي آمده است: با باشگاه باير لورکوزن براي جذب شورله به توافق نهايي رسيديم و تنها بعضي از جزئيات اداري باقي مانده است.اين بازيکن به زودي در تست پزشکي باشگاه شرکت مي کند و به رسانه ها معرفي مي شود.

در خبر سايت رسمي باشگاه چلسي هيچ اشاره اي به مدت و قيمت اين انتقال نشده است. پيش از اين باشگاه لورکوزن پيشنهاد 25 ميليون يوروي چلسي براي جذب شورله را رد کرد.

شورله 22 ساله فوتبال حرفه اي خود را با ماينتس آغاز کرد و پس از درخشش در اين تيم در سال 2011 به لورکوزن پيوست.او در 65 بازيي که پيراهن لورکوزن را بر تن کرد 18 گل به ثمر رساند.

 

محمدعلی ستوده بازدید : 28 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

عقد قرارداد آنچلوتي با رئال، امروز يا فردا


بنابه نوشته يک روزنامه معتبر فرانسه سرمربي ايتاليايي پاري‌سن‌ژرمن تا چند ساعت ديگر با رئال مادريد قرارداد منعقد مي‌کند.


روزنامه لوپاريزين در تازه‌ترين شماره خود عنوان کرده در يکي،‌ دو روز گذشته جلسه‌هايي جهت تعيين تکليف وضعيت کارلو آنچلوتي در باشگاه پاريسي برگزار شده است.

مطابق اين گزارش وضعيت آينده مربي دو فصل گذشته تيم فرانسوي مشخص شده و مقام سن‌ژرمني به اين نتيجه رسيده‌اند با وجود يک سال باقيمانده از قراردادش، به وي اجازه خروج به منظور عقد قرارداد با کهکشاني‌ها را دهد.

لوپاريزين افزود اين انتقال حتي بدون 4 ميليون يورو درخواستي پاريسن ژرمن انجام خواهد شد.

ظرف امروز و فردا بايد منتظر امضاي قرارداد «کارلتو» با رئال مادريد‌ بدون پرداخت هيچ غرامتي به پاريسي ها بود.



محمدعلی ستوده بازدید : 32 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

پله: بالوتلي يک مهاجم تمام عيار است


پله، اسطوره فوتبال برزيل، با ستايش از ماريو بالوتلي، معتقد است که اين مهاجم ميلان يک مهاجم واقعي است که مي تواند با قدرت بدني اش، براي مدافعان حريف دردسرساز شود.


اين ملي پوش ايتاليا هفته گذشته با اخراج در ديدار مقابل چک در رقابت هاي مقدماتي جام جهاني، بار ديگر خبرساز شد اما پله بي توجه به اين اتفاق، او را مورد تحسين قرار داد.

به گزارش گل، اسطوره فوتبال برزيل در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من واقعا سبک بازي بالوتلي را دوست دارم. او يک مهاجم واقعي است. او از قدرت بدني اش براي ايجاد موقعيت براي خود و به دردسر انداختن حريفان استفاده مي کند."

بالوتلي در ژانويه گذشته از منچسترسيتي به ميلان پيوست و با به ثمر رساندن 12 گل در 13 ديدار سري آ، کمک کرد تا روسونري در رتبه سوم جدول قرار بگيرد.

پله همچنين در مورد شانس هاي ايتاليا در رقابت هاي پيش روي جام کنفدراسيون ها صحبت کرد و تاکيد کرد که بايد از آتزوري به عنوان يکي از مدعيان ياد کرد.

" من ايتاليا را دوست دارم زيرا هميشه در تورنمنت هاي بزرگ بهترين عملکرد را به نمايش مي گذارند."

شاگردان پراندلي در اولين ديدارشان در جام کنفدراسيون ها، يکشنبه شب با مکزيک روبرو خواهند شد.

 

محمدعلی ستوده بازدید : 19 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

هافبک مالاگا به فيورنتينا پيوست


خواکين هافبک کهنه‌کار اسپانيايي تيم فوتبال مالاگا به فيورنتيناي ايتاليا پيوست.


خواکين 32 ساله از ابتداي فعاليت حرفه‌اي خود تاکنون در باشگاه‌هاي اسپانيايي بازي کرده بود. هنوز مبلغ و مدت زمان قرارداد اين بازيکن اعلام نشده است.

خواکين فوتبال حرفه‌اي خود را در رئال بتيس آغاز کرد و در سال 2006 به والنسيا پيوست. وي در سال 2011 با مالاگا قرارداد بست و به يکي از بازيکنان محبوب اين تيم تبديل شد.

 

محمدعلی ستوده بازدید : 19 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

حضور 70دقيقه‌اي آرزه مقابل شيلي


ويسنته آرزه در ديدار تيم‌هاي بوليوي و شيلي در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل 70 دقيقه براي بوليوي به ميدان رفت.


در ادامه رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل در منطقه آمريکاي جنوبي بامداد امروز تيم‌هاي بوليوي و شيلي به مصاف هم رفتند که اين ديدار در نهايت با نتيجه 3 بر يک به سود شيلي به پايان رسيد تا اميدهاي بوليوي براي براي رسيدن به جام جهاني از هميشه کمرنگ‌تر شود.

به گزارش فارس، شيلي با اين پيروزي با 21 امتياز در جدول 9 تيمي منطقه آمريکاي جنوبي در رده چهارم قرار گرفت و بوليوي هم با 10 امتياز در رده هشتم ايستاد.

نکته قابل توجه در اين ديدار حضور ويسنته آرزه، هافبک بولويايي فصل گذشته استقلال بود که اين بازيکن حدود 70 دقيقه براي تيمش به ميدان رفت و يک کارت زرد را هم از داور مسابقه دريافت کرد.



محمدعلی ستوده بازدید : 31 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

تکذيب انتقال ستاره هلندي باوارايي‌ها


مدير ورزشي بايرن مونيخ شايعه واگذاري احتمالي آرين روبن به تيمي ديگر را تکذيب کرد.


ماتياس سامر در گفت‌وگويي با نشريه فوتبال هلند در اين مورد اظهار داشت:‌ داستان‌هاي مسخره زيادي در اين باره مي‌خوانم. واقعيت اين است که روبن هنوز 2 سال ديگر از قراردادش با ما باقي است. بنابر اين فصل بعد هم براي ما بازي خواهد کرد.

به گزارش فارس، اين اظهارات در حالي از سوي مسئول نقل و انتقال‌هاي باوارايي‌ها مطرح شد که ستاره هلندي پس از کسب سومين جام قهرماني فصل پايان يافته اظهار داشت به هيچ‌وجه قصد ترک مونيخ را ندارد.

سامر افزود: کسب مقام قهرماني اروپا براي روبن بسيار اهميت داشته است. روبن مدت‌ها در انتظار کسب چنين افتخاري بود. بازيکنان خلاقي مثل او و فرانک ريبري، دوست دارند در جايي باشند که عشق و موفقيت باشد. با بودن نزد ما اين دو عامل را دارند.

 

محمدعلی ستوده بازدید : 50 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

ردنپ: انگليس فوتبال بازي کردن بلد نيست


ردنپ که خود سال گذشته يکي از گزينه هاي هدايت تيم انگليس، بعد از استعفاي کاپلو، بود، در مقاله اي در نشريه سان، خواهان تغييرت گسترده در تيم انگليس شد.


هري ردنپ، سرمربي کوئينزپارک رنجرز، با انتقاد از عملکرد تيم ملي انگليس، اعلام کرد که سه شيرها نمي دانند چطور بايد فوتبال بازي کنند.

تيم بزرگسالان انگليس بعد از دو ديدار اخير مقابل برزيل و ايرلند با انتقادات زيادي روبرو شد؛ ضمن اينکه تيم زير 21 سال اين کشور نيز در هر سه ديدار مرحله گروهي رقابت هاي قهرماني اروپا شکست خورد و حذف شد.

ردنپ که خود سال گذشته يکي از گزينه هاي هدايت تيم انگليس، بعد از استعفاي کاپلو، بود، در مقاله اي در نشريه سان، خواهان تغييرت گسترده در تيم انگليس شد.

در مقاله او آمده است:" من به تيم انگليس در هم رده ها علاقه دارم و وقتي چنين نمايش هايي را از آنها مي بينم، واقعا نااميد مي شوم؛اينکه با داشتن چنين نفرات خوبي، در مقابل ساير تيم ها چقدر ضعيف بازي مي کنيم.

با مشکلاتي که در فوتبال انگليس داريم، بايد دست به تغييرات گسترده بزنيم. به نظر من روي هاجسون بايد مربيان همه رده ها را زير نظر بگيرد و آنها را در يک مسير قرار بدهد.

ما نمي دانيم چطور فوتبال بازي کنيم. ما در زمين فقط توپ را نگه مي داريم و نمي دانيم بايد با آن چکار کنيم.

به بازيکناني که از آنها به عنوان نسل طلايي ياد مي شد، نگاه کنيد، استفن جرارد، فرانک لمپارد، جان تري، وين روني، اشلي کول و بقيه.

روي کاغذ نمي توان بازيکناني به خوبي آنها پيدا کرد. اما آنها با يکديگر هرگز نتوانستند عملکرد خوبي داشته باشند زيرا آنطور که بايد از آنها بازي گرفته نشد."
محمدعلی ستوده بازدید : 68 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

انعکاس گسترده صحبت‌هاي کي‌روش درمورد چوي


رسانه‌هاي پرتغال واکنش کارلوس کي‌روش به ادعاهاي واهي سرمربي کره‌جنوبي را به صورت گسترده انعکاس داده و در عمل از مربي هموطن خود حمايت کردند.


پس از آنکه تيم ملي کره‌جنوبي سه‌شنبه شب در راه جام جهاني 2014 برزيل در سئول يک بر صفر مقابل ازبکستان برنده شد،سرمربي اين تيم عليه ايران حرف‌هاي تندي بر زبان آورد که با واقعيت همخواني نداشت.

به گزارش فارس،چوي‌کانگ هي در جلسه خبري پس از بازي به خبرنگاران گفت: هنوز رفتار بد ايران را در بازي رفت به خاطر دارم. رفتارشان در آن بازي با ما خوب و در حد و اندازه‌هاي يک ميزبان نبود. دوست دارم به تلافي آن رفتار تيم ايران را در بازي برگشت يعني جدال هفته آينده شکست دهيم.

وي در اين کنفرانس حتي حرف‌هاي توهين‌آميزي زد و اظهار داشت: صادقانه بگويم از ايران بيشتر از ازبک‌ها بدم مي‌آيد. اميدوارم ازبکستان بتواند به جام جهاني راه يابد.

در پي انتشار اين اظهارات توهين‌آميز که با روح و اخلاق ورزشي همخواني نداشت، کارلوس کي‌روش،‌ سرمربي پرتغالي تيم ايران نيز در کنفرانس خبري روز گذشته واکنش مناسبي نشان داد.

وي گفت: او مايه ننگ و شرم بازيکنان کره است، او مايه شرم و ننگ فوتبال کره جنوبي است. او به مربيان فوتبال و هواداران ايران احترام نمي‌گذارد، او گله‌مند است که در ايران برخورد خوبي با کره نشده است در حالي که ما بهترين امکانات را در اختيارشان گذاشتيم، وقتي 5 مرغ داريم اگر مقابل کسي که از گرسنگي رنج مي‌کشد يک بال قرار دهيم اين اتفاق معنايي ندارد اما اگر يک ران داريم و آن را با آن فرد تقسيم مي‌کنيم او بايد تشکر کند.

وي افزود: به عقيده من سرمربي کره حق دارد صحبت کند و نظرش را بگويد اما حق بي‌احترامي به فوتبال ايران را ندارد. آخرين کلام من اين است که او قبل از رسيدن کاروان ايران به کره بايد از هواداران و فوتبال ايران و همچنين هواداران کره عذرخواهي کند. مطمئنم او ديگر احترامي که بازيکنان کره برايش قائل بودند را ندارد. بسيار خوشحال هستم و مي‌خواهم قبل از ديدار مقابل کره جنوبي پيراهن ازبکستان را خريداري کنم و به او هديه بدهم.

پس از انتشار اين اظهارات، روزنامه‌هاي ورزشي رکورد و آبولا، همچنين روزنامه‌هاي مهم اين کشور همانند فيگوئرا، سوسياليستا، بارلونتا، کاميينا و ديارو‌آوريو پاسخ کي‌روش به سرمربي کره‌جنوبي را پاسخي منطقي،‌ محکم و به جا دانستند.

 

محمدعلی ستوده بازدید : 17 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

مسي به فرار مالياتي متهم شد


ليونل مسي فوق ستاره بارسلونا روز چهارشنبه اتهامات شگفت آور مبني بر اينکه وي و پدرش از پرداخت بيش از چهار ميليون يورو(پنج ميليون دلار) ماليات فرار کرده اند، رد کرد و گفت: از اين اتهامات شوکه شده است.


مهاجم 25 ساله تيم ملي آرژانتين که چهار بار پياپي بهترين بازيکن جهان شناخته شده است گفت: صرفا از طريق رسانه ها از اين اتهامات که از سوي اداره ماليات اسپانيا تنظيم شده اند، مطلع شده است.

وي در بيانيه اي که به زبان انگليسي در صفحه فيسبوک خود منتشر کرد گفت: ما از اين اخبار متعجب هستيم زيرا هرگز تخلفي مرتکب نشده ايم.

وي افزود: ما هميشه پس از مشاوره با مشاوران مالياتي خود که اين وضعيت را بررسي خواهند کرد، تمام وظايف مالياتي خود را انجام داده ايم.

به گفته يک منبع قضايي، پيشتر دادستاني جرائم مالي اسپانيا امروز با تنظيم شکايتنامه اي مسي را به فرار مالياتي متهم کرد.

ظاهرا اين شکايتنامه شامل حال خورخه هوراسيو مسي پدر ليونل مسي نيز مي‌شود.

پدر مسي نيز به روزنامه ورزشي اسپانيايي زبان آ اس گفت: حتما اشتباهي رخ داده است. شما بايد درباره با اين موضوع با وکلا و کارشناسان مالياتي صحبت کنيد و آنها اين مسئله را روشن خواهند کرد.

وي افزود: نمي‌دانم چه اتفاقي افتاده است. من اين مسائل را مديريت نمي‌کنم. من ساکن آرژانتين هستم.

پدر مسي همچنين گفت: درباره اين گزارش‌ها با پسرش صحبت نکرده است. نيازي به صحبت نمي‌بينم زيرا اشتباهي رخ داده است. چرا بايد او را شوکه کنم؟

منبع قضايي آگاه افزود: دادگاه ايالت کاتالان که مسي در آنجا ساکن است، با به جريان افتادن اين شکايت مخالفت کرده است.

اما اگر قرار بود اين شکايت به جريان بيفتد، ضربه شديدي به وجهه مسي وارد مي‌کرد، زيرا وي نسبت به بيشتر فوتباليست‌هاي سطح بالا و به ويژه کريس رونالدو رقيب خود در رئال مادريد شخصيت متواضع تري از خود نشان داده است.

باشگاه بارسلونا درباره اين گزارش اظهارنظر نکرده است.

به گزارش رسانه هاي اسپانيايي، براساس اين شکايت مسي و پدرش در اظهارنامه مالياتي سالهاي 2007، 2008 و 2009 به سه فقره تقلب ماليات بر درآمد حاصل از فروش حق استفاده از تصاوير مسي متهم هستند.

اتهام آنها از اين قرار است که آنها با تظاهر به اينکه حق انتشار تصاوير را به شرکت‌هاي مستقر در مناطق معاف از ماليات نظير بليز و اروگوئه واگذار کرده اند، از پرداخت ماليات فرار کرده اند.

در اين شکايتنامه آمده است: مسي و پدرش در سال 2007 از پرداخت يک ميليون و 60 هزار يورو، در سال 2008 از پرداخت يک ميليون و 570 هزار يورو و در سال 2009 از پرداخت يک ميليون و 530 هزار يورو فرار کرده اند.

پدر مسي به اين متهم است که طراح اين توطئه بوده است.

قراردادهاي وي در خصوص حق انتشار تصاوير با باشگاه بارسلونا و شرکتهاي بانکو سابادل، دانون، آديداس، پپسي کولا، تلفونيکا و شرکت غذايي کويت است.

به گزارش خبرگزاري فرانسه، درآمد خالص مسي از حق انتشار عکسهايش دو ميليون و 560 هزار يورو در سال 2007، سه ميليون و 820 هزار يورو در سال 2008 و 3 ميليون و 800 هزار يورو در سال 2009 بوده است.



محمدعلی ستوده بازدید : 16 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

 

مهاجم نانسي با مون‌پليه قرارداد بست


جمال بکر مهاجم تيم فوتبال نانسي فرانسه روز چهارشنبه با عقد قراردادي چهار ساله به مون‌پليه پيوست.


باشگاه مون‌پليه با انتشار بيانيه‌اي در پايگاه اينترنتي خود نوشت: جمال بکر نخستين خريد اين باشگاه براي رقابت‌هاي فصل آينده به شمار مي‌رود.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از پاريس، مهاجم 24 ساله نانسي که تيمش در رقابت‌هاي فصل پيش قهرماني فرانسه به دسته پايين‌تر سقوط کرد، فعاليت حرفه‌اي خود را در موناکو آغاز کرد و پس از آن چهار فصل را در نانسي گذراند.

جمال بکر تاکنون در 150 ديدار از رقابت‌هاي قهرماني فرانسه حضور داشته و 13 گل نيز به ثمر رسانده است.

 

محمدعلی ستوده بازدید : 20 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

لادروپ جانشين احتمالي آنچلوتي


احتمال دارد يک مربي دانمارکي به جاي کارلو آنچلوتي زمام امور پاري‌سن‌ژرمن فرانسه را بر عهده گيرد.


بازار شايعات در مورد کادر فني «پاريسي‌هاي متمول» همچنان داغ است. در شرايطي که از قول رسانه‌ها عنوان مي‌شود کارلو آنچلوتي فصل بعد زمام امور تيم قهرمان ليگ فرانسه (لوشامپيونه) را برعهده نخواهد داشت، برخي منابع عنوان مي‌کنند مايکل لادورپ جانشين وي خواهد شد.

به گزارش فارس،براساس گزارش روزنامه لوپاريزين، يکي از نماينده‌هاي سن‌ژرمن‌ها نقطه نظر مربي فصل گذشته سوانسي ولز را براي همکاري جويا شده است.

اين مربي 48 ساله تاکنون زمام امور بروندبي دانمارک، ختافه و مايورکاي اسپانيا همچنين اسپارتاک مسکو را داشته است.



محمدعلی ستوده بازدید : 23 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

بايرن در دفاع، خط مياني و حمله بازيکن مي‌گيرد


يک منبع رسانه‌اي عنوان کرد قهرمان اروپا به دنبال جذب بازيکن در خطوط سه گانه خود است.


روزنامه آبند‌سايتونگ در مقاله‌اي که روز پنج‌شنبه (امروز) منتشرکرد، بحث خريدهاي احتمالي بايرن مونيخ را پيش‌ کشيده است.

به گزارش فارس،گزارشگر اين نشريه عنوان کرد با توجه به اين نکته که فصل گذشته «باوارايي‌ها» صاحب 3 جام قهرماني اروپا، بوندس‌ليگا و جام حذفي شدند، تصور عامه بر اين است که تيم نياز به جذب بازيکني جديد ندارد. اما با توجه به اين نکته که احتمال خروج برخي نفرات همچون ماريو گومس از تيم هست، جذب نفراتي ضروري است.

اين نشريه افزود بايرني‌ها تاکنون ماريو گوتسه را از بورسيادورتموند جذب کرده‌اند که قابليت بازي در دو پست خط حمله و مياني را دارد. البته منابع نزديک به تيم عنوان مي کنند تيمي که فصل آينده توسط پپ گوارديولا (مربي سابق بارسلوناي اسپانيا) هدايت خواهد شد، در خطوط سه‌گانه‌اش،‌ حداقل يک بازيکن جديد و کارآمد به خدمت مي‌گيرد.
محمدعلی ستوده بازدید : 10 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

هامبورگ در پي جذب سانتاکروز


باشگاه فوتبال هامبورگ آلمان روز چهارشنبه اعلام کرد تلاش مي کند روکه سانتاکروز مهاجم ملي پوش پاراگوئه اي را به خدمت گيرد.


قرارداد اين مهاجم تيم ملي پاراگوئه با منچستر سيتي بعد از حضور قرضي او در مالاگا اسپانيا در فصل گذشته به پايان رسيده است.

اوليور کروزر مدير ورزشي جديد باشگاه هامبورگ به روزنامه بيلد گفت: « سانتا کروز ويژگي مهاجمي را دارد که ما تلاش مي کنيم به خدمت بگيريم. موضوع مهم تر آزاد بودن اين بازيکن است .»

به گزارش خبرگزاري فرانسه از برلين، هامبورگ تلاش مي کند يک مهاجم را براي پر کردن جاي خالي هونگ مين سون مهاجم تيم ملي کره جنوبي، به خدمت بگيرد.

سانتا کروز 31 ساله نخستين حضور خود در بوندس ليگا را در بايرن مونيخ از 1999 تا 2007 تجربه کرد.

او به ويژه چهار سال در کنار تورستن فينک، مربي فعلي هامبورگ، بازي کرد.

اين بازيکن سال 2009 به منچستر سيتي پيوست و بعد از حضوري کوتاه در اين تيم سال 2011 به بلکبرن قرض داده شد و بعد به اسپانيا رفت: رئال بتيس ( 2012 - 2011 ) و مالاگا ( فصل گذشته ).

روکه سانتاکروز در مالاگا در رقابت هاي مختلف 12 گل از جمله يک گل در ليگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند.

اين تيم در مرحله يک چهارم نهايي از دورتموند شکست خورد و حذف شد.
محمدعلی ستوده بازدید : 14 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

هافبک شيليايي مالاگا به گرانادا پيوست


مانوئل ايتورا هافبک ملي پوش شيليايي روز چهارشنبه در پايان قرارداد خود با تيم فوتبال مالاگا به گرانادا، ديگر تيم اسپانيايي پيوست.


باشگاه گرانادا از امضاي قرارداد سه ساله با اين هافبک 28 ساله خبر داد.

ابن بازيکن که تابستان گذشته به مالاگا پيوست، در 39 بازي در رقابت هاي مختلف يک گل به ثمر رساند. ايتورا فصل گذشته در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا ( بازي رفت مقابل دورتموند ) در ترکيب مالاگا حضور داشت.

 

محمدعلی ستوده بازدید : 11 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

 

پيشنهاد عجيب بارسلونا به مهاجم چلسي


بارسلونا در پيشنهادي عجيب خواهان به خدمت گرفتن مهاجم چلسي شد.


جستجوي بارسلونا براي يک مهاجم ديگر تيتو ويلانووا را به استمفورد بريج کشاند تا بر اساس ادعاي Sport.es کاتالان‌ها پيشنهادي 20 ميليون يورويي (17 ميليون پوندي) به فرناندو تورس 29 ساله بدهند.

به گزارش فارس، با پررنگ‌تر شدن شايعات خروج داويد ويا و تلاش الکسيس سانچس براي رسيدن به آمادگي در فصل گذشته، احتمال حضور گزينه ديگري در خط حمله بارسلونا به چشم مي‌خورد و هر خريد ديگري مي‌تواند پس از نيمار بيهوده باشد زيرا بازيکن جديد بايد در کنار نيمار بازي کند و کساني مثل پدرو و کريستين تيو شايد شعبه سومي از حمله پديده‌اي بارسلونا باشند.

تورس شايد از شانس بهره ببرد اما پيشنهاد 17 ميليون پوندي تقريبا يک‌سوم مبلغ 50 ميليون پوندي است که رومن آبراموويچ 2 سال و نيم پيش براي مهاجم سابق ليورپول هزينه کرد.

حضور سرمربي جديد به اندازه کافي فرصت درخشش به تورس مي‌دهد؛ بنيتس به شدت به استفاده از تورس در ترکيب تيمش براي بازي‌هاي ليگ برتر اعتقاد داشت اما وي نتوانست انتظارات را نسبت به مبلغي که برايش پرداخت شده بود، برآورده کند.

وي در 131 بازي 35 گل به ثمر رساند که 15 گل در ليگ برتر بوده است.
محمدعلی ستوده بازدید : 29 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

شجاعي در اوساسونا نمي‌ماند


يک روزنامه اسپانيايي مدعي شد که هافبک ايراني اوساسونا فصل آينده در اين تيم حضور نخواهد داشت.


«آس» در گزارشي به وضعيت بازيکنان حاضر در اوساسونا پرداخته و در خصوص تمديد يا جدايي برخي بازيکنان در اين تيم صحبت کرده است.

به گزارش فارس، در اين گزارش در خصوص وضعيت مسعود شجاعي، هافبک ايراني اوساسونا نوشته شده: ادامه حضور مسعود شجاعي که هم‌اکنون به روابطش با باشگاه پايان داده و در ايران به سر مي‌برد، در تيم مشکل به نظر مي‌رسد.

همچنين در اين گزارش نوشته است: به نظر مي‌رسد هافبک ايراني اوساسونا که 29 ساله شده است، در پايان فصل با تيم خداحافظي کند.
محمدعلی ستوده بازدید : 9 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

پيکه جواب مورينيو را داد


مدافع بارسلونا در اظهارنظري پاسخ سرمربي پرتغالي چلسي را داد.


جرارد پيکه هر چند از اظهار نظر مستقيم امتناع کرد و هنگامي که در نيويورک درباره آخرين اظهارات ژوزه مورينيو درباره شکستن سلطه بارسا، از او سوال شد، سعي کرد طفره برود، وي در اظهار نظري گفت: ما تمام افتخارات بزرگ را در چند سال گذشته به دست آورديم و فوتبال اسپانيا وضعيتي عالي دارد.

به گزارش فارس، آقاي خاص پيش از اين در واکنش به اظهارات اينيستا که گفته بود مورينيو فوتبال اسپانيا را ويران کرده است، گفته بود: فوتبال اسپانيا را ويران کردم چون به سلطه بارسا پايان دادم.
محمدعلی ستوده بازدید : 15 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

برد حياتي اروگوئه و توقف مجدد آرژانتين


رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني در قاره آمريکا با پيروزي تيم‌هاي اروگوئه و کلمبيا و توقف آرژانتين پيگيري شد.


تيم ملي آرژانتين در بازي‌هاي انتخابي جام جهاني در قاره آمريکاي جنوبي برابر اکوادور با تساوي يک بر يک متوقف شد.

در اين ديدار ابتدا سرخيو آگورو در دقيقه 4 از روي نقطه پنالتي براي آرژانتين گلزني کرد اما در ادامه مسابقه تيم ميزبان به خود آمد و موفق شد در دقيقه 17 با گل سگوندو کاستيلو به گل تساوي دست يابد. در ادامه بازيکنان آرژانتين نتوانستند در زمين اکوادور به توفيق بيشتري دست يابند و در نهايت بازي با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

اين بازي خالي از حاشيه هم نبود و در دقايق پاياني خاوير ماسکرانو به دليل رفتار ناشايست از داور کارت قرمز دريافت کرد.

آرژانتيني‌ها در بازي قبلي خود در مقدماتي جام جهاني نيز برابر کلمبيا به تساوي رسيده بودند. در اين ديدار ليونل مسي مطابق معمول در چند هفته گذشته بازي را از نيمکت ذخيره‌ها شروع کرد، اما از دقيقه 61 به جاي سرخيو آگرو وارد زمين شد. البته اين تساوي تغييري در صدرنشيني آرژانتيني ها ايجاد نکرد و اين تيم همچنان با 26 امتياز در صدر جدول گروه خود قرار دارد.

در ديگر ديدار ها کلمبيا موفق شد با دو گل پرو را شکست دهد تا جايگاه خود در رده دوم جدول را تثبيت کند. در اين ديدار فالکائو در دقيقه 13 و گوتيرس در دقيقه 45 براي کلمبيا گلزني کردند.

در ديگر ديدار مهم اروگوئه موفق شد با يک گل ونزوئلا را شکست دهد. در اين ديدار ادينسون کاواني موفق شد در دقيقه 27 ميزبان را به گل برساند تا اروگوئه در رده پنجم قرار گيرد. در صورتي که اروگوئه بتواند در 3 بازي آينده خود جايگاه پنجمي خود را حفظ کند براي حضور در جام جهاني بايد با نماينده آسيا ديدار کند.

در جدول رده بندي آرژانتين با 26 امتياز در صدر قرار دارد و تيم‌هاي کلمبيا، اکوادور و شيلي در رده‌هاي دوم و چهارم قرار دارند. همچنين اروگوئه با پيروزي حياتي خود برابر ونزوئلا 16 امتيازي شد و با تفاضل گل بهتر در رده پنجم قرار گرفت.

** تابلو نتايج

* کلمبيا 2 پرو صفر

* اکوادور 1 – آرژانتين 1

* ونزوئلا صفر- اروگوئه يک

* شيلي 3 – بوليوي يک
درباره ما
بسم رب الشهدا و الصدیقین باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما کاربران و عضو های گرامی این سایت... ارزوی داشتن اوقات خوبی در این سایت را برای شما کاربرین عزیز دارم. امیدوارم مطالب راضی کننده و مناسب با مطلب مورد نظر شما باشد. به دلیل به روز بودن سایت ( تقریبا40 الی 50 پست در روز) از سایر صفحات نیز دیدن فرمایید. باتشکر.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تا کنون کدام تیم در جذب بازیکنان جدید و حفظ بازیکنان قبلی خود در لیگ برتر موفق تر از سایر تیم ها بوده است؟
    در انتخابات به کدام کاندید رای خواهید داد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 3,241
  • کدهای اختصاصی
    ............................... - Untitled Document
    دریافت کد خوش آمدگویی
    -

    ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ