loading...
اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر
محمدعلی ستوده بازدید : 53 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

همايون شاهرخي: بايد گل اول را ما به کره بزنيم


سرمربي اسبق تيم ملي فوتبال معتقد است که با پيروزي برابر لبنان اما و اگرهاي صعود به جام جهاني کمتر شد و حالا تيم ملي مسير روشن‌تري براي رسيدن به برزيل در پيش دارد.


همايون شاهرخي درباره پيروزي شيرين تيم ملي فوتبال برابر لبنان در مرحله انتخابي جام جهاني برزيل اظهار کرد: هر بردي مردم را خوشحال و هر باختي آنها را ناراحت مي‌کند. با اين که لبنان يک تيم معمولي بود، زدن چهار گل به اين تيم انگيزه ملي‌پوشان را بيشتر مي‌کند. حالا ديگر اما و اگرهاي صعود به جام جهاني خيلي کم شده و مسير روشني پيش روي تيم ملي است.

به گزارش ايسنا ، وي در ادامه درباره روند نتيجه‌گيري تيم ملي در مرحله انتخابي جام جهاني 2014 گفت: براي رسيدن به هدف لقمه را دور سرمان چرخانديم! بايد زودتر از اين‌ها جشن صعود مي‌گرفتيم و مردم ايران را خوشحال مي‌کرديم. با اين حال همين که براي بازي با لبنان 70 هزار نفر به ورزشگاه آمدند، نشان مي‌دهد که هنوز مردم با فوتبال قهر نکرده‌اند. مي‌توانيم با همت بازيکنان و درايت کادرفني از کره جنوبي امتياز بگيريم.

شاهرخي ادامه داد: لازمه رسيدن به هدف اين است که استرس و فشار را از روي بازيکنان برداريم تا بتوانند عادي بازي کنند. اگر بازيکنان با اعصاب راحت و بدون فشار کار کنند، کسب نتيجه‌ دلخواه در کره دور از دسترس نخواهد بود.

سرمربي اسبق تيم ملي فوتبال درباره بازي آخر ايران برابر کره جنوبي هم گفت: آنهايي که اکنون دستي بر آتش دارند، بهتر مي‌توانند تصميم بگيرند، اما نظر من اين است که بايد گل اول بازي را ما بزنيم. در اين صورت اگر دقايق آخر گل بخوريم، باز هم به يک تساوي رسيده‌ايم و مي‌توانيم به جام جهاني صعود کنيم. در بازي با کره جنوبي هر چه به آخر بازي نزديک شويم، فشار و استرس ملي‌پوشان ما بيشتر مي‌شود، چون هر لحظه خود را به جام جهاني نزديکتر مي بينند.

وي افزود: اگر گل اول را بزنيم، مطمئنا کره‌اي ها بيشتر حمله مي‌کنند و آن وقت مي‌توانيم با هنر بازيکنان سرعتي و خلاقي که داريم روي ضد حملات خطرناک ظاهر شويم و شايد گل دوم را هم بزنيم. هدف ما بايد صعود مستقيم به جام جهاني باشد چون رفتن به پلي‌آف، کار را سخت‌تر و استرس را بيشتر مي‌کند.

شاهرخي همچنين گفت: ان‌شاءالله بازيکنان تيم ملي همت مي‌کنند و کره را در خانه‌اش شکست مي‌دهند. اگر نتوانيم به صورت مستقيم به جام جهاني برويم، فاجعه رخ نمي‌دهد، اما دل مردم مي‌شکند. اميدوارم در اين مقطع همه از تيم ملي حمايت کنند، چون رسيدن به جام جهاني مساوي است با شادي و نشاط مردم، اين مهم‌ترين اصلي است که هر که در فوتبال است بايد به آن توجه کند.

چندي پيش حسين فرکي عنوان کرده بود، بارها از شاهرخي درخواست کرده در نفت تهران و فولاد به او کمک کند اما شاهرخي تمايلي به بازگشت به فوتبال ندارد. سرمربي اسبق تيم فوتبال پاس تهران درباره اين مساله گفت: حسين فرکي خيلي به من لطف دارد که اين‌ها را گفته است! او به کمک من نيازي ندارد؛ چرا که خودش بارها به من کمک کرده است. به او ارادات خاصي دارم و با او رفيق هستم. اين رفاقت و ارادت هم باعث مي‌شود که هرگز از او دور نشوم اما به فرکي گفته‌ام که ديگر وقت استراحت من فرا رسيده است.



محمدعلی ستوده بازدید : 75 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

خلعتبري: نشان مي‌دهيم خيلي بزرگتر از کره‌ايم


مهاجم تيم ملي ايران با تمجيد از شرايط تيم ملي مي‌گويد سرمربي کره در حد و اندازه‌هايي نيست که بخواهد درباره‌ي ايران نظر دهد.


محمدرضا خلعتبري درباره بازي سرنوشت‌ساز تيم ملي ايران با کره جنوبي در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل اظهار کرد: ما براي برد به مصاف کره مي‌رويم و مطمئن باشيد براي شاد کردن دل مردم همه کار مي‌کنيم. مي‌رويم تا به مردم نشان دهيم که تيم ملي با تمام وجودش تلاش مي‌کند تا پيروز شود و از آنها هم مي‌خواهم که برايمان دعا کنند. اگر دعاي آنها پشت سر ما باشد، اتفاقات خوبي مي‌افتد.

به گزارش ايسنا ، خلعتبري در رابطه با اظهارات غير حرفه‌اي سرمربي کره درباره‌ي ايران گفت: نظر او براي ما اصلا مهم نيست. سرمربي کره در حد و اندازه‌هايي نيست که بخواهد درباره‌ي ما نظر دهد. از هر لحاظ حساب کنيم او نمي‌تواند درباره‌ي ما صحبت کند. مربي ما از او خيلي بزرگ‌تر است و هيچگاه هم به کسي بي احترامي نکرده است. ما مي‌رويم تا پيروز شويم و او متوجه شود که ما خيلي بزرگتر از کره هستيم. شنيدم گفته که دوست دارم ازبکستان به جام جهاني راه يابد، اما من به او مي‌گويم که تيم ملي ايران به طور مستقيم راهي جام جهاني مي‌شود.

مهاجم تيم ملي با ابراز خرسندي از گلي که برابر لبنان به ثمر رسانده، گفت: خوشحالم که توانستم يک گل به لبنان بزنم. ما قبل از گلزني من موقعيت‌هايي داشتيم ولي موفق به گلزني نشديم. با اينحال مهم‌ترين مسئله سه امتياز بود که خدا را شکر به آن دست يافتيم.

او در پاسخ به اين سوال که چرا تيم ملي موقعيت‌هاي زيادي را در اين بازي از دست داد و به نوعي علاقمندان به تيم ملي نگران بودند تا شايد کار گره بخورد، اظهار کرد: بالاخره فوتبال است و قرار نيست همه توپ‌ها گل شود. بارها پيش آمده که خوب بازي کرديم ولي توپ‌هايمان وارد دروازه نشده است. فراموش نکنيد ما چهار گل زديم و سه امتياز را کسب کرديم و از اين جهت عملکرد خوبي داشتيم.

مهاجم تيم ملي در ادامه افزود: وظيفه‌ي ما بازي خوب بود و چون احتياج به برد داشتيم تلاش زيادي انجام داديم. اگر برابر لبنان پيروز نمي‌شديم، شرايطمان بد مي‌شد و خوشحالم که دو هفته‌ي سخت را پشت سر گذاشتيم و حالا به کره رسيديم. بازي‌اي که فقط به قصد برد در آن به ميدان مي‌رويم، چراکه مي‌خواهيم به صورت مستقيم راهي جام جهاني شويم و براي رسيدن به اين هدف چنين تلاشي هم بايد داشته باشيم.

او در پاسخ به سوالي درباره‌ي پست بازي‌اش و اينکه آيا تداخلي با قوچان نژاد در اين پست ندارد، بيان کرد: من فوروارد چپ بازي مي‌کردم و آقاي قوچان نژاد در پست مهاجم نوک انجام وظيفه مي‌کرد. اين نظر سرمربي است و به نظرم مهم نيست که چه کسي کجا بازي مي‌کند. خدا را شکر که کار آقاي کي‌روش جواب داد و ما نتيجه‌ي کارمان را گرفتيم.

مهاجم فصل گذشته‌ي سپاهان، درباره‌ي آخرين وضعيتش براي پيوستن به تيم عجمان، اظهار کرد: من بعد از بازي با پرسپوليس در تاريخ 23 يا 24 ارديبهشت با تيم عجمان امارات قراردادي يک‌ساله بستم. از وقتي ماجراي خليج فارس پيش آمده از پيوستن به اين تيم کمي دلسرد شدم ولي من با اين تيم قرارداد رسمي دارم. البته شنيده‌ام آقاي کفاشيان گفته مشکلي براي بازيکناني که مي‌خواهند در آنجا بازي کنند وجود ندارد و از طرفي تنها دو، سه ماه ديگر تيم‌هاي ما براي ليگ قهرمانان آسيا مجبور خواهند شد به آنجا سفر کنند. با اينحال اگر مي‌شد يک جوري رضايتنامه مرا بگيرند، خيلي خوب بود. به من گفتند که اگر به عجمان نروم و آنها از من شکايت کنند، يکسال به طور قطع از فوتبال محروم خواهم شد. اميدوارم هرچه پيش مي‌آيد خير باشد و تا جايي که مي‌دانم آقاي نبي هم در حال تلاش است و همچنين آقاي خوروش که مي‌خواهد سفري داشته باشد و با آنها مذاکره کند. هرچند که باشگاه عجمان گفته رضايت‌نامه‌ي من را نمي‌دهد و در صورت صدور رضايت‌نامه، مرا به يک تيم قطري مي‌دهد.



محمدعلی ستوده بازدید : 28 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

رونالدو خبر تمديد قراردادش با رئال را تکذيب کرد


ستاره پرتغالي رئال مادريد خبر تمديد قراردادش با اين تيم را رد کرد تا بار ديگر شايعه جدايي او قوت بگيرد.


هر چند فلورنتينو پرس رييس باشگاه رئال مادريد چند روز پيش از تصميم اين باشگاه براي تمديد قرار داد کريستيانو رونالدو و بالا بردن دستمزدش از 12 به 15 ميليون يورو خبر داد اما به نظر مي رسد که اين ستاره پرتغالي دوست ندارد به همکاري خود با کهکشانيها ادامه دهد.

به گزارش ايسنا ، رونالدو در واکنش به خبر تمديد قراردادش با رئال مادريد در صفحه اجتماعي خود در فيس بوک نوشت: همه خبرهايي که درباره تمديد قراردادم با رئال مادريد منتشر مي شود دروغ و شايعه است.

روزنامه آس اسپانيا از علاقه تيم هاي منچستريونايتد،منچستر سيتي،موناکو و پاري سن ژرمن به جذب رونالدو خبر داد. اين روزنامه اسپانيايي نوشت: اين چهار تيم حاضر هستند تا رقم فسخ قرارداد (60 ميليون يورو) رونالدو با رئال مادريد را يک سال قبل از پايان اين قرارداد پرداخت کنند. آنها همچنين در صورت موافقت رونالدو با جدايي از رئال حقوق او را به 23 ميليون يورو در سال افزايش خواهند که اين بيشترين حقوق دريافتي در جهان است.

رونالدوي 28 ساله در سال 2009 با رقم 80 ميليون پوند از منچستر يونايتد جدا و به رئال مادريد پيوست. اين گرانترين رقم انتقال در تاريخ فوتبال جهان است. اين مهاجم پرتغالي در سه سالي که در سانتياگو برنابئو توپ زده است، عملکرد درخشاني داشته و بهترين بازيکن کهکشانيها بوده است با اين حال به نظر مي رسد که او از شرايط خود در رئال راضي نيست و در انديشه جدايي از اين تيم است.



محمدعلی ستوده بازدید : 20 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

رئيس باشگاه بارسلونا از مسي حمايت کرد


ساندرو راسل رئيس باشگاه فوتبال بارسلوناي اسپانيا اتهامات وارده به ليونل مسي مهاجم آرژانتيني تيمش را رد کرد و گفت از اين بازيکن حمايت مي کند.


راسل در کنفرانسي خبري گفت: من با او(مسي) و خانواده اش درباره اين موضوع صحبت کرده ام و آنها با اين موضوع به آرامي برخورد کرده اند. در باشگاه هم ما با اين موضوع به آرامي برخورد کرده ايم و حمايت خود را از مسي اعلام مي کنيم. ما از مسي پشتيباني مي کنيم زيرا شکي وجود ندارد که او در اين موضوع بيگناه است.

وي درباره آينده حضور ويکتور والدز در بارسلونا گفت: مدير برنامه هاي والدز به طور رسمي به ما گفت او قصد دارد که قراردادش را تمديد کند و بنابراين او در فصل آينده هم با ما خواهد بود.

راسل درباره احتمال پيوستن تياگو سيلوا به بارسلونا گفت: او بازيکن تيمي خواهد بود که بتواند بهترين شرايط اقتصادي را برايش فراهم کند و فکر نمي کنم که تيمش او را بفروشد و اين موضوع به خدمت درآوردن وي را مشکل کرده است.

رئيس بارسلونا درباره آينده حضور داويد سيلوا در اين تيم هم گفت: او در بارسلونا خواهد ماند مگر اينکه ما حرف ديگري بزنيم. او تا فصل ديگر در تيم ما خواهد بود و ما بايد مواظب او باشيم.



محمدعلی ستوده بازدید : 24 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

شورله نخستين خريد مورينيو در چلسي


مهاجم باير لورکوزن با چلسي به توافق نهايي رسيد تا نخستين خريد ژوزه مورينيو در جمع آبي پوشان لندن شود.


باشگاه چلسي در سايت رسمي خود از نهايي شدن توافق با آندره شورله مهاجم باير لورکوزن خبر داد و اعلام کرد که اين بازيکن آلماني را با قراردادي طولاني مدت جذب کرد.

به گزارش ايسنا ، شورله نخستين بازيکني است که بعد از بازگشت دوباره ژوزه مورينيو به چلسي با اين تيم قرارداد مي بندد.

در سايت رسمي باشگاه چلسي آمده است: با باشگاه باير لورکوزن براي جذب شورله به توافق نهايي رسيديم و تنها بعضي از جزئيات اداري باقي مانده است.اين بازيکن به زودي در تست پزشکي باشگاه شرکت مي کند و به رسانه ها معرفي مي شود.

در خبر سايت رسمي باشگاه چلسي هيچ اشاره اي به مدت و قيمت اين انتقال نشده است. پيش از اين باشگاه لورکوزن پيشنهاد 25 ميليون يوروي چلسي براي جذب شورله را رد کرد.

شورله 22 ساله فوتبال حرفه اي خود را با ماينتس آغاز کرد و پس از درخشش در اين تيم در سال 2011 به لورکوزن پيوست.او در 65 بازيي که پيراهن لورکوزن را بر تن کرد 18 گل به ثمر رساند.

 

محمدعلی ستوده بازدید : 29 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

عقد قرارداد آنچلوتي با رئال، امروز يا فردا


بنابه نوشته يک روزنامه معتبر فرانسه سرمربي ايتاليايي پاري‌سن‌ژرمن تا چند ساعت ديگر با رئال مادريد قرارداد منعقد مي‌کند.


روزنامه لوپاريزين در تازه‌ترين شماره خود عنوان کرده در يکي،‌ دو روز گذشته جلسه‌هايي جهت تعيين تکليف وضعيت کارلو آنچلوتي در باشگاه پاريسي برگزار شده است.

مطابق اين گزارش وضعيت آينده مربي دو فصل گذشته تيم فرانسوي مشخص شده و مقام سن‌ژرمني به اين نتيجه رسيده‌اند با وجود يک سال باقيمانده از قراردادش، به وي اجازه خروج به منظور عقد قرارداد با کهکشاني‌ها را دهد.

لوپاريزين افزود اين انتقال حتي بدون 4 ميليون يورو درخواستي پاريسن ژرمن انجام خواهد شد.

ظرف امروز و فردا بايد منتظر امضاي قرارداد «کارلتو» با رئال مادريد‌ بدون پرداخت هيچ غرامتي به پاريسي ها بود.



محمدعلی ستوده بازدید : 33 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

پله: بالوتلي يک مهاجم تمام عيار است


پله، اسطوره فوتبال برزيل، با ستايش از ماريو بالوتلي، معتقد است که اين مهاجم ميلان يک مهاجم واقعي است که مي تواند با قدرت بدني اش، براي مدافعان حريف دردسرساز شود.


اين ملي پوش ايتاليا هفته گذشته با اخراج در ديدار مقابل چک در رقابت هاي مقدماتي جام جهاني، بار ديگر خبرساز شد اما پله بي توجه به اين اتفاق، او را مورد تحسين قرار داد.

به گزارش گل، اسطوره فوتبال برزيل در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من واقعا سبک بازي بالوتلي را دوست دارم. او يک مهاجم واقعي است. او از قدرت بدني اش براي ايجاد موقعيت براي خود و به دردسر انداختن حريفان استفاده مي کند."

بالوتلي در ژانويه گذشته از منچسترسيتي به ميلان پيوست و با به ثمر رساندن 12 گل در 13 ديدار سري آ، کمک کرد تا روسونري در رتبه سوم جدول قرار بگيرد.

پله همچنين در مورد شانس هاي ايتاليا در رقابت هاي پيش روي جام کنفدراسيون ها صحبت کرد و تاکيد کرد که بايد از آتزوري به عنوان يکي از مدعيان ياد کرد.

" من ايتاليا را دوست دارم زيرا هميشه در تورنمنت هاي بزرگ بهترين عملکرد را به نمايش مي گذارند."

شاگردان پراندلي در اولين ديدارشان در جام کنفدراسيون ها، يکشنبه شب با مکزيک روبرو خواهند شد.

 

محمدعلی ستوده بازدید : 20 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

هافبک مالاگا به فيورنتينا پيوست


خواکين هافبک کهنه‌کار اسپانيايي تيم فوتبال مالاگا به فيورنتيناي ايتاليا پيوست.


خواکين 32 ساله از ابتداي فعاليت حرفه‌اي خود تاکنون در باشگاه‌هاي اسپانيايي بازي کرده بود. هنوز مبلغ و مدت زمان قرارداد اين بازيکن اعلام نشده است.

خواکين فوتبال حرفه‌اي خود را در رئال بتيس آغاز کرد و در سال 2006 به والنسيا پيوست. وي در سال 2011 با مالاگا قرارداد بست و به يکي از بازيکنان محبوب اين تيم تبديل شد.

 

محمدعلی ستوده بازدید : 32 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

تکذيب انتقال ستاره هلندي باوارايي‌ها


مدير ورزشي بايرن مونيخ شايعه واگذاري احتمالي آرين روبن به تيمي ديگر را تکذيب کرد.


ماتياس سامر در گفت‌وگويي با نشريه فوتبال هلند در اين مورد اظهار داشت:‌ داستان‌هاي مسخره زيادي در اين باره مي‌خوانم. واقعيت اين است که روبن هنوز 2 سال ديگر از قراردادش با ما باقي است. بنابر اين فصل بعد هم براي ما بازي خواهد کرد.

به گزارش فارس، اين اظهارات در حالي از سوي مسئول نقل و انتقال‌هاي باوارايي‌ها مطرح شد که ستاره هلندي پس از کسب سومين جام قهرماني فصل پايان يافته اظهار داشت به هيچ‌وجه قصد ترک مونيخ را ندارد.

سامر افزود: کسب مقام قهرماني اروپا براي روبن بسيار اهميت داشته است. روبن مدت‌ها در انتظار کسب چنين افتخاري بود. بازيکنان خلاقي مثل او و فرانک ريبري، دوست دارند در جايي باشند که عشق و موفقيت باشد. با بودن نزد ما اين دو عامل را دارند.

 

محمدعلی ستوده بازدید : 50 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

ردنپ: انگليس فوتبال بازي کردن بلد نيست


ردنپ که خود سال گذشته يکي از گزينه هاي هدايت تيم انگليس، بعد از استعفاي کاپلو، بود، در مقاله اي در نشريه سان، خواهان تغييرت گسترده در تيم انگليس شد.


هري ردنپ، سرمربي کوئينزپارک رنجرز، با انتقاد از عملکرد تيم ملي انگليس، اعلام کرد که سه شيرها نمي دانند چطور بايد فوتبال بازي کنند.

تيم بزرگسالان انگليس بعد از دو ديدار اخير مقابل برزيل و ايرلند با انتقادات زيادي روبرو شد؛ ضمن اينکه تيم زير 21 سال اين کشور نيز در هر سه ديدار مرحله گروهي رقابت هاي قهرماني اروپا شکست خورد و حذف شد.

ردنپ که خود سال گذشته يکي از گزينه هاي هدايت تيم انگليس، بعد از استعفاي کاپلو، بود، در مقاله اي در نشريه سان، خواهان تغييرت گسترده در تيم انگليس شد.

در مقاله او آمده است:" من به تيم انگليس در هم رده ها علاقه دارم و وقتي چنين نمايش هايي را از آنها مي بينم، واقعا نااميد مي شوم؛اينکه با داشتن چنين نفرات خوبي، در مقابل ساير تيم ها چقدر ضعيف بازي مي کنيم.

با مشکلاتي که در فوتبال انگليس داريم، بايد دست به تغييرات گسترده بزنيم. به نظر من روي هاجسون بايد مربيان همه رده ها را زير نظر بگيرد و آنها را در يک مسير قرار بدهد.

ما نمي دانيم چطور فوتبال بازي کنيم. ما در زمين فقط توپ را نگه مي داريم و نمي دانيم بايد با آن چکار کنيم.

به بازيکناني که از آنها به عنوان نسل طلايي ياد مي شد، نگاه کنيد، استفن جرارد، فرانک لمپارد، جان تري، وين روني، اشلي کول و بقيه.

روي کاغذ نمي توان بازيکناني به خوبي آنها پيدا کرد. اما آنها با يکديگر هرگز نتوانستند عملکرد خوبي داشته باشند زيرا آنطور که بايد از آنها بازي گرفته نشد."
محمدعلی ستوده بازدید : 17 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

مسي به فرار مالياتي متهم شد


ليونل مسي فوق ستاره بارسلونا روز چهارشنبه اتهامات شگفت آور مبني بر اينکه وي و پدرش از پرداخت بيش از چهار ميليون يورو(پنج ميليون دلار) ماليات فرار کرده اند، رد کرد و گفت: از اين اتهامات شوکه شده است.


مهاجم 25 ساله تيم ملي آرژانتين که چهار بار پياپي بهترين بازيکن جهان شناخته شده است گفت: صرفا از طريق رسانه ها از اين اتهامات که از سوي اداره ماليات اسپانيا تنظيم شده اند، مطلع شده است.

وي در بيانيه اي که به زبان انگليسي در صفحه فيسبوک خود منتشر کرد گفت: ما از اين اخبار متعجب هستيم زيرا هرگز تخلفي مرتکب نشده ايم.

وي افزود: ما هميشه پس از مشاوره با مشاوران مالياتي خود که اين وضعيت را بررسي خواهند کرد، تمام وظايف مالياتي خود را انجام داده ايم.

به گفته يک منبع قضايي، پيشتر دادستاني جرائم مالي اسپانيا امروز با تنظيم شکايتنامه اي مسي را به فرار مالياتي متهم کرد.

ظاهرا اين شکايتنامه شامل حال خورخه هوراسيو مسي پدر ليونل مسي نيز مي‌شود.

پدر مسي نيز به روزنامه ورزشي اسپانيايي زبان آ اس گفت: حتما اشتباهي رخ داده است. شما بايد درباره با اين موضوع با وکلا و کارشناسان مالياتي صحبت کنيد و آنها اين مسئله را روشن خواهند کرد.

وي افزود: نمي‌دانم چه اتفاقي افتاده است. من اين مسائل را مديريت نمي‌کنم. من ساکن آرژانتين هستم.

پدر مسي همچنين گفت: درباره اين گزارش‌ها با پسرش صحبت نکرده است. نيازي به صحبت نمي‌بينم زيرا اشتباهي رخ داده است. چرا بايد او را شوکه کنم؟

منبع قضايي آگاه افزود: دادگاه ايالت کاتالان که مسي در آنجا ساکن است، با به جريان افتادن اين شکايت مخالفت کرده است.

اما اگر قرار بود اين شکايت به جريان بيفتد، ضربه شديدي به وجهه مسي وارد مي‌کرد، زيرا وي نسبت به بيشتر فوتباليست‌هاي سطح بالا و به ويژه کريس رونالدو رقيب خود در رئال مادريد شخصيت متواضع تري از خود نشان داده است.

باشگاه بارسلونا درباره اين گزارش اظهارنظر نکرده است.

به گزارش رسانه هاي اسپانيايي، براساس اين شکايت مسي و پدرش در اظهارنامه مالياتي سالهاي 2007، 2008 و 2009 به سه فقره تقلب ماليات بر درآمد حاصل از فروش حق استفاده از تصاوير مسي متهم هستند.

اتهام آنها از اين قرار است که آنها با تظاهر به اينکه حق انتشار تصاوير را به شرکت‌هاي مستقر در مناطق معاف از ماليات نظير بليز و اروگوئه واگذار کرده اند، از پرداخت ماليات فرار کرده اند.

در اين شکايتنامه آمده است: مسي و پدرش در سال 2007 از پرداخت يک ميليون و 60 هزار يورو، در سال 2008 از پرداخت يک ميليون و 570 هزار يورو و در سال 2009 از پرداخت يک ميليون و 530 هزار يورو فرار کرده اند.

پدر مسي به اين متهم است که طراح اين توطئه بوده است.

قراردادهاي وي در خصوص حق انتشار تصاوير با باشگاه بارسلونا و شرکتهاي بانکو سابادل، دانون، آديداس، پپسي کولا، تلفونيکا و شرکت غذايي کويت است.

به گزارش خبرگزاري فرانسه، درآمد خالص مسي از حق انتشار عکسهايش دو ميليون و 560 هزار يورو در سال 2007، سه ميليون و 820 هزار يورو در سال 2008 و 3 ميليون و 800 هزار يورو در سال 2009 بوده است.



محمدعلی ستوده بازدید : 20 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

لادروپ جانشين احتمالي آنچلوتي


احتمال دارد يک مربي دانمارکي به جاي کارلو آنچلوتي زمام امور پاري‌سن‌ژرمن فرانسه را بر عهده گيرد.


بازار شايعات در مورد کادر فني «پاريسي‌هاي متمول» همچنان داغ است. در شرايطي که از قول رسانه‌ها عنوان مي‌شود کارلو آنچلوتي فصل بعد زمام امور تيم قهرمان ليگ فرانسه (لوشامپيونه) را برعهده نخواهد داشت، برخي منابع عنوان مي‌کنند مايکل لادورپ جانشين وي خواهد شد.

به گزارش فارس،براساس گزارش روزنامه لوپاريزين، يکي از نماينده‌هاي سن‌ژرمن‌ها نقطه نظر مربي فصل گذشته سوانسي ولز را براي همکاري جويا شده است.

اين مربي 48 ساله تاکنون زمام امور بروندبي دانمارک، ختافه و مايورکاي اسپانيا همچنين اسپارتاک مسکو را داشته است.



محمدعلی ستوده بازدید : 23 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

بايرن در دفاع، خط مياني و حمله بازيکن مي‌گيرد


يک منبع رسانه‌اي عنوان کرد قهرمان اروپا به دنبال جذب بازيکن در خطوط سه گانه خود است.


روزنامه آبند‌سايتونگ در مقاله‌اي که روز پنج‌شنبه (امروز) منتشرکرد، بحث خريدهاي احتمالي بايرن مونيخ را پيش‌ کشيده است.

به گزارش فارس،گزارشگر اين نشريه عنوان کرد با توجه به اين نکته که فصل گذشته «باوارايي‌ها» صاحب 3 جام قهرماني اروپا، بوندس‌ليگا و جام حذفي شدند، تصور عامه بر اين است که تيم نياز به جذب بازيکني جديد ندارد. اما با توجه به اين نکته که احتمال خروج برخي نفرات همچون ماريو گومس از تيم هست، جذب نفراتي ضروري است.

اين نشريه افزود بايرني‌ها تاکنون ماريو گوتسه را از بورسيادورتموند جذب کرده‌اند که قابليت بازي در دو پست خط حمله و مياني را دارد. البته منابع نزديک به تيم عنوان مي کنند تيمي که فصل آينده توسط پپ گوارديولا (مربي سابق بارسلوناي اسپانيا) هدايت خواهد شد، در خطوط سه‌گانه‌اش،‌ حداقل يک بازيکن جديد و کارآمد به خدمت مي‌گيرد.
محمدعلی ستوده بازدید : 10 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

هامبورگ در پي جذب سانتاکروز


باشگاه فوتبال هامبورگ آلمان روز چهارشنبه اعلام کرد تلاش مي کند روکه سانتاکروز مهاجم ملي پوش پاراگوئه اي را به خدمت گيرد.


قرارداد اين مهاجم تيم ملي پاراگوئه با منچستر سيتي بعد از حضور قرضي او در مالاگا اسپانيا در فصل گذشته به پايان رسيده است.

اوليور کروزر مدير ورزشي جديد باشگاه هامبورگ به روزنامه بيلد گفت: « سانتا کروز ويژگي مهاجمي را دارد که ما تلاش مي کنيم به خدمت بگيريم. موضوع مهم تر آزاد بودن اين بازيکن است .»

به گزارش خبرگزاري فرانسه از برلين، هامبورگ تلاش مي کند يک مهاجم را براي پر کردن جاي خالي هونگ مين سون مهاجم تيم ملي کره جنوبي، به خدمت بگيرد.

سانتا کروز 31 ساله نخستين حضور خود در بوندس ليگا را در بايرن مونيخ از 1999 تا 2007 تجربه کرد.

او به ويژه چهار سال در کنار تورستن فينک، مربي فعلي هامبورگ، بازي کرد.

اين بازيکن سال 2009 به منچستر سيتي پيوست و بعد از حضوري کوتاه در اين تيم سال 2011 به بلکبرن قرض داده شد و بعد به اسپانيا رفت: رئال بتيس ( 2012 - 2011 ) و مالاگا ( فصل گذشته ).

روکه سانتاکروز در مالاگا در رقابت هاي مختلف 12 گل از جمله يک گل در ليگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند.

اين تيم در مرحله يک چهارم نهايي از دورتموند شکست خورد و حذف شد.
محمدعلی ستوده بازدید : 15 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

هافبک شيليايي مالاگا به گرانادا پيوست


مانوئل ايتورا هافبک ملي پوش شيليايي روز چهارشنبه در پايان قرارداد خود با تيم فوتبال مالاگا به گرانادا، ديگر تيم اسپانيايي پيوست.


باشگاه گرانادا از امضاي قرارداد سه ساله با اين هافبک 28 ساله خبر داد.

ابن بازيکن که تابستان گذشته به مالاگا پيوست، در 39 بازي در رقابت هاي مختلف يک گل به ثمر رساند. ايتورا فصل گذشته در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا ( بازي رفت مقابل دورتموند ) در ترکيب مالاگا حضور داشت.

 

محمدعلی ستوده بازدید : 12 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

 

پيشنهاد عجيب بارسلونا به مهاجم چلسي


بارسلونا در پيشنهادي عجيب خواهان به خدمت گرفتن مهاجم چلسي شد.


جستجوي بارسلونا براي يک مهاجم ديگر تيتو ويلانووا را به استمفورد بريج کشاند تا بر اساس ادعاي Sport.es کاتالان‌ها پيشنهادي 20 ميليون يورويي (17 ميليون پوندي) به فرناندو تورس 29 ساله بدهند.

به گزارش فارس، با پررنگ‌تر شدن شايعات خروج داويد ويا و تلاش الکسيس سانچس براي رسيدن به آمادگي در فصل گذشته، احتمال حضور گزينه ديگري در خط حمله بارسلونا به چشم مي‌خورد و هر خريد ديگري مي‌تواند پس از نيمار بيهوده باشد زيرا بازيکن جديد بايد در کنار نيمار بازي کند و کساني مثل پدرو و کريستين تيو شايد شعبه سومي از حمله پديده‌اي بارسلونا باشند.

تورس شايد از شانس بهره ببرد اما پيشنهاد 17 ميليون پوندي تقريبا يک‌سوم مبلغ 50 ميليون پوندي است که رومن آبراموويچ 2 سال و نيم پيش براي مهاجم سابق ليورپول هزينه کرد.

حضور سرمربي جديد به اندازه کافي فرصت درخشش به تورس مي‌دهد؛ بنيتس به شدت به استفاده از تورس در ترکيب تيمش براي بازي‌هاي ليگ برتر اعتقاد داشت اما وي نتوانست انتظارات را نسبت به مبلغي که برايش پرداخت شده بود، برآورده کند.

وي در 131 بازي 35 گل به ثمر رساند که 15 گل در ليگ برتر بوده است.
محمدعلی ستوده بازدید : 12 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

عجيب‌ترين کارت قرمز براي ماسکرانو


خاوير ماسکرانو به دليل لگد زدن به فرد حمل کننده او در بازي با اکوادور با کارت قرمز مستقيم داور روبرو شد.


آرژانتين در دور انتخابي جام جهاني برابر اکوادور با تساوي يک بر يک متوقف شد.

در اين ديدار خاوير ماسکرانو در دقايق پاياني به دليل حرکت ناشايست که شايد در تاريخ فوتبال سابقه نداشته است از زمين مسابقه اخراج شد. زماني که کادر پزشکي براي بيرون آوردن ماسکرانو به ميدان آمد و افراد حمل کننده ماسکرانو را با برانکارد بيرون از زمين مي‌بردند اين بازيکن دو لگد به افراد حمل کننده زد که از چشم داور دور نماند و اين بازيکن با کارت قرمز مستقيم داور روبرو شد.

آرژانتين با تساوي يک بر يک برابر اروگوئه همچنان 26 امتيازي باقي ماند تا در صدر جدول گروه باقي بماند.
محمدعلی ستوده بازدید : 29 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

شجاعي در اوساسونا نمي‌ماند


يک روزنامه اسپانيايي مدعي شد که هافبک ايراني اوساسونا فصل آينده در اين تيم حضور نخواهد داشت.


«آس» در گزارشي به وضعيت بازيکنان حاضر در اوساسونا پرداخته و در خصوص تمديد يا جدايي برخي بازيکنان در اين تيم صحبت کرده است.

به گزارش فارس، در اين گزارش در خصوص وضعيت مسعود شجاعي، هافبک ايراني اوساسونا نوشته شده: ادامه حضور مسعود شجاعي که هم‌اکنون به روابطش با باشگاه پايان داده و در ايران به سر مي‌برد، در تيم مشکل به نظر مي‌رسد.

همچنين در اين گزارش نوشته است: به نظر مي‌رسد هافبک ايراني اوساسونا که 29 ساله شده است، در پايان فصل با تيم خداحافظي کند.
محمدعلی ستوده بازدید : 27 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

پرندلي: از اين تساوي بايد خجالت بکشيم


سرمربي تيم ملي فوتبال ايتاليا در پي تساوي تيمش مقابل هاييتي اعلام کرد بايد از اين نتيجه خجالت بکشند.


تيم ملي فوتبال ايتاليا در ديداري دوستانه در ريودوژانيرو برزيل با تساوي دو بر دو مقابل هاييتي متوقف شد.

به گزارش فارس، امانوئله جياکريني دقيقه يک و کلوديو مارکيسيو 72 براي ايتاليا و اولريش سارل 85 از روي نقطه پنالتي و ژان فيليپه پگوئرو 91 براي هاييتي گلزني کردند.

با توجه به اينکه چندي ديگر رقابت‌هاي جام کنفدراسيون‌ها آغاز خواهد شد، ايتاليايي‌ها با تساوي مقابل تيم رده شصت و سوم دنيا سرمربي خود را ناراحت کردند.

چزاره پرندلي در گفت‌وگو با راي اسپورت گفت: بدون شک اين يک نتيجه بسيار بد براي ما است. يک نتيجه خجالت آور. البته بايد بگويم که روز دوشنبه به برزيل رسيديم و تغييرهاي زيادي هم در ترکيب ايجاد کرديم. در هر حال بايد با روحيه بهتري مقابل حريف به ميدان مي‌رفتيم.

وي افزود: پس از اين ديدار بايد به نکته‌هاي زيادي توجه کنيم. مهم‌تر از همه اينکه بايد خودمان را از نظر فيزيکي به شرايط مسابقه نزديک‌تر کنيم. در اين ديدار هيچ تاکتيکي را نتوانستيم از خودمان نشان دهيم. بايد در چند روز آينده روي اين موضوع کار کنيم تا در جام کنفدراسيون‌ها بهتر از اين باشيم
محمدعلی ستوده بازدید : 9 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

پيکه جواب مورينيو را داد


مدافع بارسلونا در اظهارنظري پاسخ سرمربي پرتغالي چلسي را داد.


جرارد پيکه هر چند از اظهار نظر مستقيم امتناع کرد و هنگامي که در نيويورک درباره آخرين اظهارات ژوزه مورينيو درباره شکستن سلطه بارسا، از او سوال شد، سعي کرد طفره برود، وي در اظهار نظري گفت: ما تمام افتخارات بزرگ را در چند سال گذشته به دست آورديم و فوتبال اسپانيا وضعيتي عالي دارد.

به گزارش فارس، آقاي خاص پيش از اين در واکنش به اظهارات اينيستا که گفته بود مورينيو فوتبال اسپانيا را ويران کرده است، گفته بود: فوتبال اسپانيا را ويران کردم چون به سلطه بارسا پايان دادم.
محمدعلی ستوده بازدید : 10 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

 

بازتاب پيروزي مردان کي‌روش در سايت فيفا


سايت فيفا نوشت تيم‌هاي ايران، کره‌جنوبي، استراليا به عنوان قدرت‌‌هاي سنتي آسيا با غلبه بر حريفان خود در راه جام جهاني 2014 باعث افزايش غرور ملي شدند.


پايگاه خبري اينترنتي فدراسيون جهاني فوتبال پس از انجام 4 بازي حساس روز گذشته در مرحله مقدماتي جام جهاني از قاره آسيا گزارشي را منتشر کرد. در اين گزارش از سه تيم ياد‌شده به عنوان قدرت‌هاي قديمي قاره پهناور و کهن ياد‌شده که با تحقق پيش‌بيني‌هاي قبلي، بر لبنان، ازبکستان و اردن غلبه کنند و گامي اساسي در راه رسيدن به آوردگاه برزيل 2014 داشته باشند.

به گزارش فارس، اين سايت از تيم کارلوس کي‌روش به عنوان يکي از بازي‌هاي جذاب انجام گرفته در سطح قاره نام برد و نوشت: پس از پيروزي يک بر صفر هفته قبل مقابل قطر، ايران با 4 گل در تهران لبنان را در ديداري راحت شکست داد و اميد‌هاي راهيابي مستقيم به جام جهاني را نزد هوادارانش در ورزشگاه لبريز از تماشاگر آزادي افزايش داد.

اين سايت ادامه داد: تيم ايران از همان شروع بازي بر حريف خود فشار مستقيمي وارد کرد و صاحب موقعيت‌هاي فراواني شد تا اين که پس از عدم استفاده از موقعيت‌هاي بيشمار، تيم ملي(ايران) در دقيقه 39 انتظارات با درخشش محمدرضا خلعتبري که دروازه‌ لبنان را گشود، پايان يافت. پس از او رضا قوچان نژاد و کاپيتان جواد نکونام(دو گل) به ثمر رساندند.
محمدعلی ستوده بازدید : 13 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

بررسي حالات صعود براي کره ، ايران و ازبکستان


در حالي که دور نهايي مقدماتي جام جهاني به هفته پاياني خود رسيده سه تيم ايران، کره جنوبي و ازبکستان شانس صعود دارند و ديدار هاي هفته پاياني بسيار حساس خواهد بود.


پيروزي ايران و کره جنوبي، کلاف پيچيده گروه دوم رقابت‌ها را باز کرد. به گزارش ايسنا ، ازبکستان که مي‌توانست با پيروزي مقابل کره براي نخستين بار صعودش به جام جهاني را جشن بگيرد، حالا ديگر سرنوشتش در اختيار خودش نيست. در ادامه وضعيت صعود هر يک از تيم‌ها را بررسي خواهيم کرد.

* در بازي‌هاي سه شنبه چه نتايجي رقم خورد؟

تيم ملي ايران پس از پيروزي روحيه‌بخش در دوحه مقابل قطر، در تهران نيز لبنان را با 4 گل شکست داد تا با اين شش امتياز شانس صعود خود را بالا ببرد. کره جنوبي نيز در خانه با يک گل ازبکستان را شکست داد و تا حد زيادي صعودش را مسجل کرد.

* احتمالات صعود

در روز پاياني رقابت‌ها، چهار تيم ايران، کره جنوبي، ازبکستان و قطر بازي خواهند داشت. لبنان نيز که با شکست مقابل ايران به کارش پايان داد. ايران با کره بازي مي‌کند و ازبکستان در خانه پذيراي تيم حذف شده قطر است.

*شرايط صعود ايران

با پيروزي ايران مقابل کره جنوبي، شاگردان کي‌روش به عنوان تيم نخست راهي جام جهاني مي‌شوند. در صورت تساوي ايران و کره جنوبي، ملي‌پوشان ايران با اين يک امتياز نيز مستقيما راهي جام جهاني‌ مي‌شوند، مشروط بر اين که ازبکستان نتواند بيش از سه گل به قطر بزند. ايران حتي با باخت مقابل کره هم مي‌تواند بليت برزيل را رزرو کند، منوط بر اين که قطر بتواند در بازي آخر با ازبکستان از اين تيم حداقل يک امتياز بگيرد.

* شرايط صعود کره‌جنوبي

چشم‌بادامي‌هاي قرمزپوش تا حد زيادي صعود خود را مسجل کرده‌اند. برد يا مساوي مقابل ايران اين تيم را صدرنشين گروه خواهد کرد. اما حتي باخت هم مي‌تواند باعث صعود آنها شود، چرا که تفاضل اين تيم بسيار بالاست (7+) و ازبکستان بايد در بازي با قطر 6 اختلاف تفاضل گل با کره را جبران کند که کار بسيار دشواري است. به همين دليل صعود کره تا حد زيادي قطعي شده است.

* شرايط صعود ازبکستان

تيمي که مي‌توانست با گرفتن سه امتياز بازي سه شنبه مقابل کره جنوبي يک هفته مانده به پايان رقابت‌ها صعودش را قطعي کند، حالا کارش به اما و اگر کشيده و براي صعود مستقيم شانس بسيار کمتري نسبت به ايران و کره جنوبي دارد. هر نتيجه‌اي جز برد مقابل قطر باعث از دست رفتن صعود مستقيم شده و حضور آنها را در پلي‌آف سبب مي‌شود، اما حتي برد هم ممکن است براي ازبک‌ها کافي نباشد. چرا که برد کم‌گل با توجه به تفاضل گل کم اين تيم (1+) سودي نخواهد داشت (مگر ايران به کره ببازد). اگر ايران با کره جنوبي مساوي کند، ازبکستان با زدن 4 گل به قطر صعود مي‌کند. اگر ايران کره را شکست دهد، ازبک‌ها بايد از 4 گل نيز بيشتر بزنند چرا که 6 تفاضل گل از کره عقب‌ترند. تنها در صورت شکست ايران است که ازبکستان با هر پيروزي مي‌تواند جشن صعود بگيرد.

رقابت‌هاي هفته پاياني سه شنبه آينده برگزار خواهد شد.

جدول گروه B :

 

محمدعلی ستوده بازدید : 16 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

برد حياتي اروگوئه و توقف مجدد آرژانتين


رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني در قاره آمريکا با پيروزي تيم‌هاي اروگوئه و کلمبيا و توقف آرژانتين پيگيري شد.


تيم ملي آرژانتين در بازي‌هاي انتخابي جام جهاني در قاره آمريکاي جنوبي برابر اکوادور با تساوي يک بر يک متوقف شد.

در اين ديدار ابتدا سرخيو آگورو در دقيقه 4 از روي نقطه پنالتي براي آرژانتين گلزني کرد اما در ادامه مسابقه تيم ميزبان به خود آمد و موفق شد در دقيقه 17 با گل سگوندو کاستيلو به گل تساوي دست يابد. در ادامه بازيکنان آرژانتين نتوانستند در زمين اکوادور به توفيق بيشتري دست يابند و در نهايت بازي با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

اين بازي خالي از حاشيه هم نبود و در دقايق پاياني خاوير ماسکرانو به دليل رفتار ناشايست از داور کارت قرمز دريافت کرد.

آرژانتيني‌ها در بازي قبلي خود در مقدماتي جام جهاني نيز برابر کلمبيا به تساوي رسيده بودند. در اين ديدار ليونل مسي مطابق معمول در چند هفته گذشته بازي را از نيمکت ذخيره‌ها شروع کرد، اما از دقيقه 61 به جاي سرخيو آگرو وارد زمين شد. البته اين تساوي تغييري در صدرنشيني آرژانتيني ها ايجاد نکرد و اين تيم همچنان با 26 امتياز در صدر جدول گروه خود قرار دارد.

در ديگر ديدار ها کلمبيا موفق شد با دو گل پرو را شکست دهد تا جايگاه خود در رده دوم جدول را تثبيت کند. در اين ديدار فالکائو در دقيقه 13 و گوتيرس در دقيقه 45 براي کلمبيا گلزني کردند.

در ديگر ديدار مهم اروگوئه موفق شد با يک گل ونزوئلا را شکست دهد. در اين ديدار ادينسون کاواني موفق شد در دقيقه 27 ميزبان را به گل برساند تا اروگوئه در رده پنجم قرار گيرد. در صورتي که اروگوئه بتواند در 3 بازي آينده خود جايگاه پنجمي خود را حفظ کند براي حضور در جام جهاني بايد با نماينده آسيا ديدار کند.

در جدول رده بندي آرژانتين با 26 امتياز در صدر قرار دارد و تيم‌هاي کلمبيا، اکوادور و شيلي در رده‌هاي دوم و چهارم قرار دارند. همچنين اروگوئه با پيروزي حياتي خود برابر ونزوئلا 16 امتيازي شد و با تفاضل گل بهتر در رده پنجم قرار گرفت.

** تابلو نتايج

* کلمبيا 2 پرو صفر

* اکوادور 1 – آرژانتين 1

* ونزوئلا صفر- اروگوئه يک

* شيلي 3 – بوليوي يک
درباره ما
بسم رب الشهدا و الصدیقین باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما کاربران و عضو های گرامی این سایت... ارزوی داشتن اوقات خوبی در این سایت را برای شما کاربرین عزیز دارم. امیدوارم مطالب راضی کننده و مناسب با مطلب مورد نظر شما باشد. به دلیل به روز بودن سایت ( تقریبا40 الی 50 پست در روز) از سایر صفحات نیز دیدن فرمایید. باتشکر.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تا کنون کدام تیم در جذب بازیکنان جدید و حفظ بازیکنان قبلی خود در لیگ برتر موفق تر از سایر تیم ها بوده است؟
    در انتخابات به کدام کاندید رای خواهید داد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 76
  • بازدید سال : 77
  • بازدید کلی : 3,295
  • کدهای اختصاصی
    ............................... - Untitled Document
    دریافت کد خوش آمدگویی
    -

    ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ