loading...
اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر
محمدعلی ستوده بازدید : 74 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

خلعتبري: نشان مي‌دهيم خيلي بزرگتر از کره‌ايم


مهاجم تيم ملي ايران با تمجيد از شرايط تيم ملي مي‌گويد سرمربي کره در حد و اندازه‌هايي نيست که بخواهد درباره‌ي ايران نظر دهد.


محمدرضا خلعتبري درباره بازي سرنوشت‌ساز تيم ملي ايران با کره جنوبي در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل اظهار کرد: ما براي برد به مصاف کره مي‌رويم و مطمئن باشيد براي شاد کردن دل مردم همه کار مي‌کنيم. مي‌رويم تا به مردم نشان دهيم که تيم ملي با تمام وجودش تلاش مي‌کند تا پيروز شود و از آنها هم مي‌خواهم که برايمان دعا کنند. اگر دعاي آنها پشت سر ما باشد، اتفاقات خوبي مي‌افتد.

به گزارش ايسنا ، خلعتبري در رابطه با اظهارات غير حرفه‌اي سرمربي کره درباره‌ي ايران گفت: نظر او براي ما اصلا مهم نيست. سرمربي کره در حد و اندازه‌هايي نيست که بخواهد درباره‌ي ما نظر دهد. از هر لحاظ حساب کنيم او نمي‌تواند درباره‌ي ما صحبت کند. مربي ما از او خيلي بزرگ‌تر است و هيچگاه هم به کسي بي احترامي نکرده است. ما مي‌رويم تا پيروز شويم و او متوجه شود که ما خيلي بزرگتر از کره هستيم. شنيدم گفته که دوست دارم ازبکستان به جام جهاني راه يابد، اما من به او مي‌گويم که تيم ملي ايران به طور مستقيم راهي جام جهاني مي‌شود.

مهاجم تيم ملي با ابراز خرسندي از گلي که برابر لبنان به ثمر رسانده، گفت: خوشحالم که توانستم يک گل به لبنان بزنم. ما قبل از گلزني من موقعيت‌هايي داشتيم ولي موفق به گلزني نشديم. با اينحال مهم‌ترين مسئله سه امتياز بود که خدا را شکر به آن دست يافتيم.

او در پاسخ به اين سوال که چرا تيم ملي موقعيت‌هاي زيادي را در اين بازي از دست داد و به نوعي علاقمندان به تيم ملي نگران بودند تا شايد کار گره بخورد، اظهار کرد: بالاخره فوتبال است و قرار نيست همه توپ‌ها گل شود. بارها پيش آمده که خوب بازي کرديم ولي توپ‌هايمان وارد دروازه نشده است. فراموش نکنيد ما چهار گل زديم و سه امتياز را کسب کرديم و از اين جهت عملکرد خوبي داشتيم.

مهاجم تيم ملي در ادامه افزود: وظيفه‌ي ما بازي خوب بود و چون احتياج به برد داشتيم تلاش زيادي انجام داديم. اگر برابر لبنان پيروز نمي‌شديم، شرايطمان بد مي‌شد و خوشحالم که دو هفته‌ي سخت را پشت سر گذاشتيم و حالا به کره رسيديم. بازي‌اي که فقط به قصد برد در آن به ميدان مي‌رويم، چراکه مي‌خواهيم به صورت مستقيم راهي جام جهاني شويم و براي رسيدن به اين هدف چنين تلاشي هم بايد داشته باشيم.

او در پاسخ به سوالي درباره‌ي پست بازي‌اش و اينکه آيا تداخلي با قوچان نژاد در اين پست ندارد، بيان کرد: من فوروارد چپ بازي مي‌کردم و آقاي قوچان نژاد در پست مهاجم نوک انجام وظيفه مي‌کرد. اين نظر سرمربي است و به نظرم مهم نيست که چه کسي کجا بازي مي‌کند. خدا را شکر که کار آقاي کي‌روش جواب داد و ما نتيجه‌ي کارمان را گرفتيم.

مهاجم فصل گذشته‌ي سپاهان، درباره‌ي آخرين وضعيتش براي پيوستن به تيم عجمان، اظهار کرد: من بعد از بازي با پرسپوليس در تاريخ 23 يا 24 ارديبهشت با تيم عجمان امارات قراردادي يک‌ساله بستم. از وقتي ماجراي خليج فارس پيش آمده از پيوستن به اين تيم کمي دلسرد شدم ولي من با اين تيم قرارداد رسمي دارم. البته شنيده‌ام آقاي کفاشيان گفته مشکلي براي بازيکناني که مي‌خواهند در آنجا بازي کنند وجود ندارد و از طرفي تنها دو، سه ماه ديگر تيم‌هاي ما براي ليگ قهرمانان آسيا مجبور خواهند شد به آنجا سفر کنند. با اينحال اگر مي‌شد يک جوري رضايتنامه مرا بگيرند، خيلي خوب بود. به من گفتند که اگر به عجمان نروم و آنها از من شکايت کنند، يکسال به طور قطع از فوتبال محروم خواهم شد. اميدوارم هرچه پيش مي‌آيد خير باشد و تا جايي که مي‌دانم آقاي نبي هم در حال تلاش است و همچنين آقاي خوروش که مي‌خواهد سفري داشته باشد و با آنها مذاکره کند. هرچند که باشگاه عجمان گفته رضايت‌نامه‌ي من را نمي‌دهد و در صورت صدور رضايت‌نامه، مرا به يک تيم قطري مي‌دهد.



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم رب الشهدا و الصدیقین باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما کاربران و عضو های گرامی این سایت... ارزوی داشتن اوقات خوبی در این سایت را برای شما کاربرین عزیز دارم. امیدوارم مطالب راضی کننده و مناسب با مطلب مورد نظر شما باشد. به دلیل به روز بودن سایت ( تقریبا40 الی 50 پست در روز) از سایر صفحات نیز دیدن فرمایید. باتشکر.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تا کنون کدام تیم در جذب بازیکنان جدید و حفظ بازیکنان قبلی خود در لیگ برتر موفق تر از سایر تیم ها بوده است؟
    در انتخابات به کدام کاندید رای خواهید داد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 49
  • بازدید کلی : 3,267
  • کدهای اختصاصی
    ............................... - Untitled Document
    دریافت کد خوش آمدگویی
    -

    ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ