loading...
اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر
محمدعلی ستوده بازدید : 28 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

رونالدو خبر تمديد قراردادش با رئال را تکذيب کرد


ستاره پرتغالي رئال مادريد خبر تمديد قراردادش با اين تيم را رد کرد تا بار ديگر شايعه جدايي او قوت بگيرد.


هر چند فلورنتينو پرس رييس باشگاه رئال مادريد چند روز پيش از تصميم اين باشگاه براي تمديد قرار داد کريستيانو رونالدو و بالا بردن دستمزدش از 12 به 15 ميليون يورو خبر داد اما به نظر مي رسد که اين ستاره پرتغالي دوست ندارد به همکاري خود با کهکشانيها ادامه دهد.

به گزارش ايسنا ، رونالدو در واکنش به خبر تمديد قراردادش با رئال مادريد در صفحه اجتماعي خود در فيس بوک نوشت: همه خبرهايي که درباره تمديد قراردادم با رئال مادريد منتشر مي شود دروغ و شايعه است.

روزنامه آس اسپانيا از علاقه تيم هاي منچستريونايتد،منچستر سيتي،موناکو و پاري سن ژرمن به جذب رونالدو خبر داد. اين روزنامه اسپانيايي نوشت: اين چهار تيم حاضر هستند تا رقم فسخ قرارداد (60 ميليون يورو) رونالدو با رئال مادريد را يک سال قبل از پايان اين قرارداد پرداخت کنند. آنها همچنين در صورت موافقت رونالدو با جدايي از رئال حقوق او را به 23 ميليون يورو در سال افزايش خواهند که اين بيشترين حقوق دريافتي در جهان است.

رونالدوي 28 ساله در سال 2009 با رقم 80 ميليون پوند از منچستر يونايتد جدا و به رئال مادريد پيوست. اين گرانترين رقم انتقال در تاريخ فوتبال جهان است. اين مهاجم پرتغالي در سه سالي که در سانتياگو برنابئو توپ زده است، عملکرد درخشاني داشته و بهترين بازيکن کهکشانيها بوده است با اين حال به نظر مي رسد که او از شرايط خود در رئال راضي نيست و در انديشه جدايي از اين تيم است.



محمدعلی ستوده بازدید : 50 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

ردنپ: انگليس فوتبال بازي کردن بلد نيست


ردنپ که خود سال گذشته يکي از گزينه هاي هدايت تيم انگليس، بعد از استعفاي کاپلو، بود، در مقاله اي در نشريه سان، خواهان تغييرت گسترده در تيم انگليس شد.


هري ردنپ، سرمربي کوئينزپارک رنجرز، با انتقاد از عملکرد تيم ملي انگليس، اعلام کرد که سه شيرها نمي دانند چطور بايد فوتبال بازي کنند.

تيم بزرگسالان انگليس بعد از دو ديدار اخير مقابل برزيل و ايرلند با انتقادات زيادي روبرو شد؛ ضمن اينکه تيم زير 21 سال اين کشور نيز در هر سه ديدار مرحله گروهي رقابت هاي قهرماني اروپا شکست خورد و حذف شد.

ردنپ که خود سال گذشته يکي از گزينه هاي هدايت تيم انگليس، بعد از استعفاي کاپلو، بود، در مقاله اي در نشريه سان، خواهان تغييرت گسترده در تيم انگليس شد.

در مقاله او آمده است:" من به تيم انگليس در هم رده ها علاقه دارم و وقتي چنين نمايش هايي را از آنها مي بينم، واقعا نااميد مي شوم؛اينکه با داشتن چنين نفرات خوبي، در مقابل ساير تيم ها چقدر ضعيف بازي مي کنيم.

با مشکلاتي که در فوتبال انگليس داريم، بايد دست به تغييرات گسترده بزنيم. به نظر من روي هاجسون بايد مربيان همه رده ها را زير نظر بگيرد و آنها را در يک مسير قرار بدهد.

ما نمي دانيم چطور فوتبال بازي کنيم. ما در زمين فقط توپ را نگه مي داريم و نمي دانيم بايد با آن چکار کنيم.

به بازيکناني که از آنها به عنوان نسل طلايي ياد مي شد، نگاه کنيد، استفن جرارد، فرانک لمپارد، جان تري، وين روني، اشلي کول و بقيه.

روي کاغذ نمي توان بازيکناني به خوبي آنها پيدا کرد. اما آنها با يکديگر هرگز نتوانستند عملکرد خوبي داشته باشند زيرا آنطور که بايد از آنها بازي گرفته نشد."
محمدعلی ستوده بازدید : 29 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

شجاعي در اوساسونا نمي‌ماند


يک روزنامه اسپانيايي مدعي شد که هافبک ايراني اوساسونا فصل آينده در اين تيم حضور نخواهد داشت.


«آس» در گزارشي به وضعيت بازيکنان حاضر در اوساسونا پرداخته و در خصوص تمديد يا جدايي برخي بازيکنان در اين تيم صحبت کرده است.

به گزارش فارس، در اين گزارش در خصوص وضعيت مسعود شجاعي، هافبک ايراني اوساسونا نوشته شده: ادامه حضور مسعود شجاعي که هم‌اکنون به روابطش با باشگاه پايان داده و در ايران به سر مي‌برد، در تيم مشکل به نظر مي‌رسد.

همچنين در اين گزارش نوشته است: به نظر مي‌رسد هافبک ايراني اوساسونا که 29 ساله شده است، در پايان فصل با تيم خداحافظي کند.
درباره ما
بسم رب الشهدا و الصدیقین باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما کاربران و عضو های گرامی این سایت... ارزوی داشتن اوقات خوبی در این سایت را برای شما کاربرین عزیز دارم. امیدوارم مطالب راضی کننده و مناسب با مطلب مورد نظر شما باشد. به دلیل به روز بودن سایت ( تقریبا40 الی 50 پست در روز) از سایر صفحات نیز دیدن فرمایید. باتشکر.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تا کنون کدام تیم در جذب بازیکنان جدید و حفظ بازیکنان قبلی خود در لیگ برتر موفق تر از سایر تیم ها بوده است؟
    در انتخابات به کدام کاندید رای خواهید داد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 86
  • بازدید کلی : 3,304
  • کدهای اختصاصی
    ............................... - Untitled Document
    دریافت کد خوش آمدگویی
    -

    ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ