loading...
اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر
محمدعلی ستوده بازدید : 19 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

حضور 70دقيقه‌اي آرزه مقابل شيلي


ويسنته آرزه در ديدار تيم‌هاي بوليوي و شيلي در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل 70 دقيقه براي بوليوي به ميدان رفت.


در ادامه رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل در منطقه آمريکاي جنوبي بامداد امروز تيم‌هاي بوليوي و شيلي به مصاف هم رفتند که اين ديدار در نهايت با نتيجه 3 بر يک به سود شيلي به پايان رسيد تا اميدهاي بوليوي براي براي رسيدن به جام جهاني از هميشه کمرنگ‌تر شود.

به گزارش فارس، شيلي با اين پيروزي با 21 امتياز در جدول 9 تيمي منطقه آمريکاي جنوبي در رده چهارم قرار گرفت و بوليوي هم با 10 امتياز در رده هشتم ايستاد.

نکته قابل توجه در اين ديدار حضور ويسنته آرزه، هافبک بولويايي فصل گذشته استقلال بود که اين بازيکن حدود 70 دقيقه براي تيمش به ميدان رفت و يک کارت زرد را هم از داور مسابقه دريافت کرد.



محمدعلی ستوده بازدید : 69 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

انعکاس گسترده صحبت‌هاي کي‌روش درمورد چوي


رسانه‌هاي پرتغال واکنش کارلوس کي‌روش به ادعاهاي واهي سرمربي کره‌جنوبي را به صورت گسترده انعکاس داده و در عمل از مربي هموطن خود حمايت کردند.


پس از آنکه تيم ملي کره‌جنوبي سه‌شنبه شب در راه جام جهاني 2014 برزيل در سئول يک بر صفر مقابل ازبکستان برنده شد،سرمربي اين تيم عليه ايران حرف‌هاي تندي بر زبان آورد که با واقعيت همخواني نداشت.

به گزارش فارس،چوي‌کانگ هي در جلسه خبري پس از بازي به خبرنگاران گفت: هنوز رفتار بد ايران را در بازي رفت به خاطر دارم. رفتارشان در آن بازي با ما خوب و در حد و اندازه‌هاي يک ميزبان نبود. دوست دارم به تلافي آن رفتار تيم ايران را در بازي برگشت يعني جدال هفته آينده شکست دهيم.

وي در اين کنفرانس حتي حرف‌هاي توهين‌آميزي زد و اظهار داشت: صادقانه بگويم از ايران بيشتر از ازبک‌ها بدم مي‌آيد. اميدوارم ازبکستان بتواند به جام جهاني راه يابد.

در پي انتشار اين اظهارات توهين‌آميز که با روح و اخلاق ورزشي همخواني نداشت، کارلوس کي‌روش،‌ سرمربي پرتغالي تيم ايران نيز در کنفرانس خبري روز گذشته واکنش مناسبي نشان داد.

وي گفت: او مايه ننگ و شرم بازيکنان کره است، او مايه شرم و ننگ فوتبال کره جنوبي است. او به مربيان فوتبال و هواداران ايران احترام نمي‌گذارد، او گله‌مند است که در ايران برخورد خوبي با کره نشده است در حالي که ما بهترين امکانات را در اختيارشان گذاشتيم، وقتي 5 مرغ داريم اگر مقابل کسي که از گرسنگي رنج مي‌کشد يک بال قرار دهيم اين اتفاق معنايي ندارد اما اگر يک ران داريم و آن را با آن فرد تقسيم مي‌کنيم او بايد تشکر کند.

وي افزود: به عقيده من سرمربي کره حق دارد صحبت کند و نظرش را بگويد اما حق بي‌احترامي به فوتبال ايران را ندارد. آخرين کلام من اين است که او قبل از رسيدن کاروان ايران به کره بايد از هواداران و فوتبال ايران و همچنين هواداران کره عذرخواهي کند. مطمئنم او ديگر احترامي که بازيکنان کره برايش قائل بودند را ندارد. بسيار خوشحال هستم و مي‌خواهم قبل از ديدار مقابل کره جنوبي پيراهن ازبکستان را خريداري کنم و به او هديه بدهم.

پس از انتشار اين اظهارات، روزنامه‌هاي ورزشي رکورد و آبولا، همچنين روزنامه‌هاي مهم اين کشور همانند فيگوئرا، سوسياليستا، بارلونتا، کاميينا و ديارو‌آوريو پاسخ کي‌روش به سرمربي کره‌جنوبي را پاسخي منطقي،‌ محکم و به جا دانستند.

 

محمدعلی ستوده بازدید : 13 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

پيروزي آمريکا و توقف مکزيک در انتخابي جام‌جهاني


رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني در قاره آمريکاي شمالي و مرکزي با پيروزي آمريکا و توقف مکزيک برابر کاستاريکا ادامه يافت.


در بازي‌هاي انتخابي جام جهاني در قاره آمريکاي شمالي و مرکزي آمريکا موفق شد با دو گل پاناما را شکست داد.

به گزارش ايسنا ، در اين ديدار جوزي آلتيدوره (36) و ادي جانسون (53) براي شاگردان يورگين کليزمن در اين ديدار گل زدند.

در جدول رده‌بندي سه تيم کاستاريکا، آمريکا و مکزيک با هفت امتياز و به دليل تفاضل گل در رده‌هاي اول تا سوم قرار دارند و پاناما با شش امتياز چهارم است.

در اين منطقه سه تيم اول به صورت مستقيم به جام جهاني راه پيدا مي‌کنند و تيم چهارم بايد در ديدار پلي‌آف به مصاف نيوزيلند برود.

در ديگر ديدار مکزيک با وجود بازي برتر برابر کاستاريکا با تساوي بدون گل متوقف شد و هندوراس با دو گل جامائيکا را از پيش‌رو برداشت.
محمدعلی ستوده بازدید : 16 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

برد حياتي اروگوئه و توقف مجدد آرژانتين


رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني در قاره آمريکا با پيروزي تيم‌هاي اروگوئه و کلمبيا و توقف آرژانتين پيگيري شد.


تيم ملي آرژانتين در بازي‌هاي انتخابي جام جهاني در قاره آمريکاي جنوبي برابر اکوادور با تساوي يک بر يک متوقف شد.

در اين ديدار ابتدا سرخيو آگورو در دقيقه 4 از روي نقطه پنالتي براي آرژانتين گلزني کرد اما در ادامه مسابقه تيم ميزبان به خود آمد و موفق شد در دقيقه 17 با گل سگوندو کاستيلو به گل تساوي دست يابد. در ادامه بازيکنان آرژانتين نتوانستند در زمين اکوادور به توفيق بيشتري دست يابند و در نهايت بازي با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

اين بازي خالي از حاشيه هم نبود و در دقايق پاياني خاوير ماسکرانو به دليل رفتار ناشايست از داور کارت قرمز دريافت کرد.

آرژانتيني‌ها در بازي قبلي خود در مقدماتي جام جهاني نيز برابر کلمبيا به تساوي رسيده بودند. در اين ديدار ليونل مسي مطابق معمول در چند هفته گذشته بازي را از نيمکت ذخيره‌ها شروع کرد، اما از دقيقه 61 به جاي سرخيو آگرو وارد زمين شد. البته اين تساوي تغييري در صدرنشيني آرژانتيني ها ايجاد نکرد و اين تيم همچنان با 26 امتياز در صدر جدول گروه خود قرار دارد.

در ديگر ديدار ها کلمبيا موفق شد با دو گل پرو را شکست دهد تا جايگاه خود در رده دوم جدول را تثبيت کند. در اين ديدار فالکائو در دقيقه 13 و گوتيرس در دقيقه 45 براي کلمبيا گلزني کردند.

در ديگر ديدار مهم اروگوئه موفق شد با يک گل ونزوئلا را شکست دهد. در اين ديدار ادينسون کاواني موفق شد در دقيقه 27 ميزبان را به گل برساند تا اروگوئه در رده پنجم قرار گيرد. در صورتي که اروگوئه بتواند در 3 بازي آينده خود جايگاه پنجمي خود را حفظ کند براي حضور در جام جهاني بايد با نماينده آسيا ديدار کند.

در جدول رده بندي آرژانتين با 26 امتياز در صدر قرار دارد و تيم‌هاي کلمبيا، اکوادور و شيلي در رده‌هاي دوم و چهارم قرار دارند. همچنين اروگوئه با پيروزي حياتي خود برابر ونزوئلا 16 امتيازي شد و با تفاضل گل بهتر در رده پنجم قرار گرفت.

** تابلو نتايج

* کلمبيا 2 پرو صفر

* اکوادور 1 – آرژانتين 1

* ونزوئلا صفر- اروگوئه يک

* شيلي 3 – بوليوي يک
درباره ما
بسم رب الشهدا و الصدیقین باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما کاربران و عضو های گرامی این سایت... ارزوی داشتن اوقات خوبی در این سایت را برای شما کاربرین عزیز دارم. امیدوارم مطالب راضی کننده و مناسب با مطلب مورد نظر شما باشد. به دلیل به روز بودن سایت ( تقریبا40 الی 50 پست در روز) از سایر صفحات نیز دیدن فرمایید. باتشکر.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تا کنون کدام تیم در جذب بازیکنان جدید و حفظ بازیکنان قبلی خود در لیگ برتر موفق تر از سایر تیم ها بوده است؟
    در انتخابات به کدام کاندید رای خواهید داد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 68
  • بازدید کلی : 3,286
  • کدهای اختصاصی
    ............................... - Untitled Document
    دریافت کد خوش آمدگویی
    -

    ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ