loading...
اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر
محمدعلی ستوده بازدید : 39 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (1)

آماري خوب در آستانه ديدار با کره‌جنوبي


تيم ملي ايران در حالي به مصاف کره‌جنوبي مي‌رود که يک هفته مانده به پايان رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل در منطقه آسيا صاحب بهترين خط دفاعي است.


تيم ملي فوتبال ايران در هفته پاياني رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل در منطقه آسيا سه‌شنبه آينده از ساعت 16:30 به وقت ايران در ديداري حساس و سرنوشت‌ساز به منظور رسيدن به جام جهاني فوتبال در اولسان کره‌‌جنوبي به مصاف اين کشور مي‌رود.

تيم ملي ايران در حالي به مصاف کره‌جنوبي مي رود که يک هفته مانده به پايان رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل در منطقه آسيا صاحب بهترين خط دفاعي است و اين مي‌تواند بهترين خبر براي علاقمندان به فوتبال در کشورمان باشد تا در صورتي که دفاع بتوني تيم ملي کشورمان همچنان به روند خوب در اولسان هم ادامه دهد، بتوان از حالا به صعود به جام جهاني برزيل بيشتر از هر زمان ديگر اميدوارتر بود.

به گزارش فارس، تا هفته ماقبل پاياني اين رقابت‌ها و در بين تيم‌‌هاي دو گروه (10 کشور) تيم ملي ايران با دريافت تنها دو گل، بهترين خط دفاعي اين رقابت‌ها را به خود اختصاص داده و از اين لحاظ فاصله زيادي با ساير تيم‌ها دارد تا جايي که به طور حتم در پايان رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني در منطقه آسيا هم مي‌تواند عنوان بهترين خط دفاعي را به خود اختصاص دهد.

البته تنها نکته تأسف‌آور در اين ميان اين است که هر دو گلي که ملي‌پوشان ايران دريافت کرده‌اند (مقابل لبنان و ازبکستان) به شکست تيم ملي و از دست رفتن 6 امتياز منجر شده است، چون در غير اين صورت صعود کشورمان به همراه ژاپن از حالا به جام جهاني محرز بود.

نکته ديگر اينکه قبل از پيروزي پرگل ايران مقابل لبنان، 3 برد و 2 شکست شاگردان کي‌روش با نتيجه يک بر صفر به دست آمده بود تا اين نتيجه خواستني‌ترين نتيجه براي تيم ملي ايران در اين رقابت‌ها به حساب بيايد.

*نتايج کشورمان در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل در گروه اول رقابت‌ها به شرح زير است:

ازبکستان صفر - ايران يک

ايران صفر - قطر صفر

لبنان يک - ايران صفر

ايران يک - کره‌جنوبي صفر

ايران صفر - ازبکستان يک

قطر صفر - ايران يک

ايران 4 - لبنان صفر

کره‌جنوبي ؟ - ايران ؟

*بهترين خطوط دفاعي در پايان هفته نهم رقابت‌ها:

1- ايران با 2 گل خورده

2- ژاپن و ازبکستان با 5 گل خورده

3- کره‌جنوبي با 6 گل خورده

4- استراليا و عراق با 7 گل خورده

5- قطر با 8 گل خورده

6- عمان با 9 گل خورده

7- لبنان با 12 گل خورده

8- اردن با 16 گل خورده

در فاز هجومي هم تيم ملي کشورمان پس از تيم‌هاي ژاپن (16 گل زده)، کره‌جنوبي (13 گل زده) و استراليا (11 گل زده) همراه با عمان (7 گل زده) در رده چهارم قرار دارد.

تيم ملي کشورمان پس از پايان هفته نهم با 13 امتياز پس از کره‌جنوبي 14 امتيازي در رده دوم قرار دارد و ازبکستان 11 امتيازي را هم پشت سر خود مي‌بيند.

پيروزي در ديدار سه‌شنبه با هر نتيجه‌اي، کشورمان را راهي جام جهاني خواهد کرد. تساوي در ميدان اولسان نيز در صورتي که حتي با پيروزي ازبک‌ها مقابل قطر با کمتر از 4 گل اختلاف همراه باشد، باز هم شاگردان کي‌روش را رهسپار جام جهاني مي‌کند و نکته قابل توجه اينکه ايران در صورت شکست هم مي‌تواند به رفتن به جام جهاني اميدوار باشد در صورتي که قطر مانع از برد ازبکستان در خانه‌ اين تيم شود.

*جدول رده‌بندي گروه اول:




در اين گروه لبنان به کار خود با کسب 5 امتياز از 8 مسابقه پايان داد و از دور رقابت‌ها حذف شد، ضمن اينکه حذف قطر هم با نتايجي که در هفته هفتم به دست آمد قطعي شد تا به اين ترتيب از جمع تيم‌هاي ايران، کره‌جنوبي و ازبکستان در پايان ديدارهاي مرحله گروهي، دو تيم به صورت مستقيم راهي جام جهاني شده و يک تيم ديگر نيز راهي پلي‌آف شود.



محمدعلی ستوده بازدید : 53 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

همايون شاهرخي: بايد گل اول را ما به کره بزنيم


سرمربي اسبق تيم ملي فوتبال معتقد است که با پيروزي برابر لبنان اما و اگرهاي صعود به جام جهاني کمتر شد و حالا تيم ملي مسير روشن‌تري براي رسيدن به برزيل در پيش دارد.


همايون شاهرخي درباره پيروزي شيرين تيم ملي فوتبال برابر لبنان در مرحله انتخابي جام جهاني برزيل اظهار کرد: هر بردي مردم را خوشحال و هر باختي آنها را ناراحت مي‌کند. با اين که لبنان يک تيم معمولي بود، زدن چهار گل به اين تيم انگيزه ملي‌پوشان را بيشتر مي‌کند. حالا ديگر اما و اگرهاي صعود به جام جهاني خيلي کم شده و مسير روشني پيش روي تيم ملي است.

به گزارش ايسنا ، وي در ادامه درباره روند نتيجه‌گيري تيم ملي در مرحله انتخابي جام جهاني 2014 گفت: براي رسيدن به هدف لقمه را دور سرمان چرخانديم! بايد زودتر از اين‌ها جشن صعود مي‌گرفتيم و مردم ايران را خوشحال مي‌کرديم. با اين حال همين که براي بازي با لبنان 70 هزار نفر به ورزشگاه آمدند، نشان مي‌دهد که هنوز مردم با فوتبال قهر نکرده‌اند. مي‌توانيم با همت بازيکنان و درايت کادرفني از کره جنوبي امتياز بگيريم.

شاهرخي ادامه داد: لازمه رسيدن به هدف اين است که استرس و فشار را از روي بازيکنان برداريم تا بتوانند عادي بازي کنند. اگر بازيکنان با اعصاب راحت و بدون فشار کار کنند، کسب نتيجه‌ دلخواه در کره دور از دسترس نخواهد بود.

سرمربي اسبق تيم ملي فوتبال درباره بازي آخر ايران برابر کره جنوبي هم گفت: آنهايي که اکنون دستي بر آتش دارند، بهتر مي‌توانند تصميم بگيرند، اما نظر من اين است که بايد گل اول بازي را ما بزنيم. در اين صورت اگر دقايق آخر گل بخوريم، باز هم به يک تساوي رسيده‌ايم و مي‌توانيم به جام جهاني صعود کنيم. در بازي با کره جنوبي هر چه به آخر بازي نزديک شويم، فشار و استرس ملي‌پوشان ما بيشتر مي‌شود، چون هر لحظه خود را به جام جهاني نزديکتر مي بينند.

وي افزود: اگر گل اول را بزنيم، مطمئنا کره‌اي ها بيشتر حمله مي‌کنند و آن وقت مي‌توانيم با هنر بازيکنان سرعتي و خلاقي که داريم روي ضد حملات خطرناک ظاهر شويم و شايد گل دوم را هم بزنيم. هدف ما بايد صعود مستقيم به جام جهاني باشد چون رفتن به پلي‌آف، کار را سخت‌تر و استرس را بيشتر مي‌کند.

شاهرخي همچنين گفت: ان‌شاءالله بازيکنان تيم ملي همت مي‌کنند و کره را در خانه‌اش شکست مي‌دهند. اگر نتوانيم به صورت مستقيم به جام جهاني برويم، فاجعه رخ نمي‌دهد، اما دل مردم مي‌شکند. اميدوارم در اين مقطع همه از تيم ملي حمايت کنند، چون رسيدن به جام جهاني مساوي است با شادي و نشاط مردم، اين مهم‌ترين اصلي است که هر که در فوتبال است بايد به آن توجه کند.

چندي پيش حسين فرکي عنوان کرده بود، بارها از شاهرخي درخواست کرده در نفت تهران و فولاد به او کمک کند اما شاهرخي تمايلي به بازگشت به فوتبال ندارد. سرمربي اسبق تيم فوتبال پاس تهران درباره اين مساله گفت: حسين فرکي خيلي به من لطف دارد که اين‌ها را گفته است! او به کمک من نيازي ندارد؛ چرا که خودش بارها به من کمک کرده است. به او ارادات خاصي دارم و با او رفيق هستم. اين رفاقت و ارادت هم باعث مي‌شود که هرگز از او دور نشوم اما به فرکي گفته‌ام که ديگر وقت استراحت من فرا رسيده است.



محمدعلی ستوده بازدید : 75 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

خلعتبري: نشان مي‌دهيم خيلي بزرگتر از کره‌ايم


مهاجم تيم ملي ايران با تمجيد از شرايط تيم ملي مي‌گويد سرمربي کره در حد و اندازه‌هايي نيست که بخواهد درباره‌ي ايران نظر دهد.


محمدرضا خلعتبري درباره بازي سرنوشت‌ساز تيم ملي ايران با کره جنوبي در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل اظهار کرد: ما براي برد به مصاف کره مي‌رويم و مطمئن باشيد براي شاد کردن دل مردم همه کار مي‌کنيم. مي‌رويم تا به مردم نشان دهيم که تيم ملي با تمام وجودش تلاش مي‌کند تا پيروز شود و از آنها هم مي‌خواهم که برايمان دعا کنند. اگر دعاي آنها پشت سر ما باشد، اتفاقات خوبي مي‌افتد.

به گزارش ايسنا ، خلعتبري در رابطه با اظهارات غير حرفه‌اي سرمربي کره درباره‌ي ايران گفت: نظر او براي ما اصلا مهم نيست. سرمربي کره در حد و اندازه‌هايي نيست که بخواهد درباره‌ي ما نظر دهد. از هر لحاظ حساب کنيم او نمي‌تواند درباره‌ي ما صحبت کند. مربي ما از او خيلي بزرگ‌تر است و هيچگاه هم به کسي بي احترامي نکرده است. ما مي‌رويم تا پيروز شويم و او متوجه شود که ما خيلي بزرگتر از کره هستيم. شنيدم گفته که دوست دارم ازبکستان به جام جهاني راه يابد، اما من به او مي‌گويم که تيم ملي ايران به طور مستقيم راهي جام جهاني مي‌شود.

مهاجم تيم ملي با ابراز خرسندي از گلي که برابر لبنان به ثمر رسانده، گفت: خوشحالم که توانستم يک گل به لبنان بزنم. ما قبل از گلزني من موقعيت‌هايي داشتيم ولي موفق به گلزني نشديم. با اينحال مهم‌ترين مسئله سه امتياز بود که خدا را شکر به آن دست يافتيم.

او در پاسخ به اين سوال که چرا تيم ملي موقعيت‌هاي زيادي را در اين بازي از دست داد و به نوعي علاقمندان به تيم ملي نگران بودند تا شايد کار گره بخورد، اظهار کرد: بالاخره فوتبال است و قرار نيست همه توپ‌ها گل شود. بارها پيش آمده که خوب بازي کرديم ولي توپ‌هايمان وارد دروازه نشده است. فراموش نکنيد ما چهار گل زديم و سه امتياز را کسب کرديم و از اين جهت عملکرد خوبي داشتيم.

مهاجم تيم ملي در ادامه افزود: وظيفه‌ي ما بازي خوب بود و چون احتياج به برد داشتيم تلاش زيادي انجام داديم. اگر برابر لبنان پيروز نمي‌شديم، شرايطمان بد مي‌شد و خوشحالم که دو هفته‌ي سخت را پشت سر گذاشتيم و حالا به کره رسيديم. بازي‌اي که فقط به قصد برد در آن به ميدان مي‌رويم، چراکه مي‌خواهيم به صورت مستقيم راهي جام جهاني شويم و براي رسيدن به اين هدف چنين تلاشي هم بايد داشته باشيم.

او در پاسخ به سوالي درباره‌ي پست بازي‌اش و اينکه آيا تداخلي با قوچان نژاد در اين پست ندارد، بيان کرد: من فوروارد چپ بازي مي‌کردم و آقاي قوچان نژاد در پست مهاجم نوک انجام وظيفه مي‌کرد. اين نظر سرمربي است و به نظرم مهم نيست که چه کسي کجا بازي مي‌کند. خدا را شکر که کار آقاي کي‌روش جواب داد و ما نتيجه‌ي کارمان را گرفتيم.

مهاجم فصل گذشته‌ي سپاهان، درباره‌ي آخرين وضعيتش براي پيوستن به تيم عجمان، اظهار کرد: من بعد از بازي با پرسپوليس در تاريخ 23 يا 24 ارديبهشت با تيم عجمان امارات قراردادي يک‌ساله بستم. از وقتي ماجراي خليج فارس پيش آمده از پيوستن به اين تيم کمي دلسرد شدم ولي من با اين تيم قرارداد رسمي دارم. البته شنيده‌ام آقاي کفاشيان گفته مشکلي براي بازيکناني که مي‌خواهند در آنجا بازي کنند وجود ندارد و از طرفي تنها دو، سه ماه ديگر تيم‌هاي ما براي ليگ قهرمانان آسيا مجبور خواهند شد به آنجا سفر کنند. با اينحال اگر مي‌شد يک جوري رضايتنامه مرا بگيرند، خيلي خوب بود. به من گفتند که اگر به عجمان نروم و آنها از من شکايت کنند، يکسال به طور قطع از فوتبال محروم خواهم شد. اميدوارم هرچه پيش مي‌آيد خير باشد و تا جايي که مي‌دانم آقاي نبي هم در حال تلاش است و همچنين آقاي خوروش که مي‌خواهد سفري داشته باشد و با آنها مذاکره کند. هرچند که باشگاه عجمان گفته رضايت‌نامه‌ي من را نمي‌دهد و در صورت صدور رضايت‌نامه، مرا به يک تيم قطري مي‌دهد.



محمدعلی ستوده بازدید : 55 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

 

مي‌خواهيم برابر ازبکستان نتيجه خوبي بگيريم


سرمربي تيم ملي فوتبال قطر از انگيزه بالاي تيمش براي نتيجه گرفتن برابر ازبکستان سخن گفت.


تيم ملي فوتبال قطر در آخرين بازي خود در انتخابي جام جهاني سه شنبه هفته آينده در تاشکند به مصاف ازبکستان مي رود.

به گزارش ايسنا ، اين ديدار هر چند براي قطر تشريفاتي است اما براي ازبک ها و تيم ملي فوتبال ايران از حساسيت بسيار بالايي برخوردار است.

فهد ثاني سرمربي تيم ملي فوتبال قطر از انگيزه زيادي تيمش براي نتيجه گرفتن در اين ديدار خبر داد: بايد تاکيد کنم که مي خواهيم در اين ديدار به نتيجه خوبي دست يابيم. ديدار برابر ازبکستان از چند جهت براي ما مهم است که مهمترين آن جبران ناکامي خود در صعود به جام جهاني است.

او افزود: ازبکستان به سه امتياز اين ديدار نياز مبرم دارد. آنها براي پيروزي و زدن گل هاي زياد به ميدان مي آيند. تيم حريف با تمام نفرات حمله خواهد کرد و اين باعث مي شود تا کار ما راحت شود چرا که فضا در اختيار بازيکنان ما قرار داده مي شود و مي توانيم به گل برسيم. اگر بازيکنان همکاري خوبي داشته باشند و احساس ناکامي نکنند بازي زيبا و خوبي را به نمايش خواهيم گذاشت.خوشبختانه بازيکنان در ديدار دوستانه برابر کره شمالي احساس ناکامي و سرافکندگي ناشي از عدم صعود به جام جهاني را به فراموشي سپردند و با نظم و برنامه بازي کردند. اين چيزي است که در ديدار برابر ازبکستان هم از آنها انتظار داريم به ويژه اينکه ما در اين ديدار هيچگونه فشاري را تحمل نمي کنيم و اين کار ما را راحت مي کند.

ثاني ادامه داد: تيم ملي فوتبال قطر به درمان رواني احتياج ندارد. درست است که ما با يک گل برابر ايران تن به شکست داديم و از صعود به برزيل بازمانديم اما بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم و امار بازي حرف مرا تاييد مي کند. ما بهتر از حريف به دروازه نزديک مي شديم و مالکيت توپ بيشتري هم داشتيم اما آنچه باعث تغيير نتيجه بازي شد تجربه حريف بود.بازي براي هر دو تيم از اهميت بسيار بالايي برخوردار بود و سه امتياز همه براي ما و همه براي آنها بسيار مهم بود همين مسئله باعث شد تا تمرکز بازيکنان پايين آيد.بايد اعتراف کنم که بازيکنان ايران به خوبي بازي را اداره کردند و از تجربه خود بهره بردند با اين حال من از عملکرد تيم خود راضي هستم.

سرمربي تيم ملي فوتبال قطر که جانشين آتوري برزيلي در اين تيم شد، افزود: من به تنهايي مسئول ناکامي قطر در راهيابي به جام جهاني نيستم بلکه همه ما مقصر هستيم. اگر مرا مقصر اين ناکامي مي دانيد حرفي ندارم و آن را قبول مي کنم. ازبکستان هم در ابتدا نتايج خوبي به دست نياورد و در آستانه خداحافظي زود هنگام از اين رقابت ها قرار گرفت اما با کسب چند پيروزي اميدهاي خود را براي صعود زنده کرد. ما همه مي توانستيم الان در شرايط بهتري باشم و حداقل به پلي آف صعود کنيم. متاسفانه در خانه نتايج خوبي کسب نمي کنيم و بايد براي اين مشکل راه حلي پيدا کنيم. اين اصلا پذيرفتني نيست که در برابر هواداران خودي متحمل شکست شويم.هيچ توجيهي براي شکست هاي خانگي ندارم. پيروزي برابر تيم ها يک شبه به دست نمي آيد بلکه نيازمند صبر و تلاش است.

قطر در برابر ازبکستان چند بازيکن اصلي خود را در اختيار ندارد. فهد ثاني گفت: بله چند بازيکن باتجربه خود از جمله قاسم برهان، سباستيان سوريا و بلال را در اختيار نداريم با اين حال اطمينان داريم که بازيکنان جايگرين مي توانند جاي خالي آنها را پر کنند.آنها به خوبي از وظيفه خود آگاه هستند. احمد سفيان دروازبان دوم ما بازيهاي درخشاني را در ليگ به نمايش گذاشت و به او اطمينان کامل داريم. مي خواهيم گذشته تلخ خود را به فراموشي بسپاريم و تيمي خوب و قوي را بسازيم.تيم ملي فوتبال قطر روند رو به رشدي داشته است و در مسير درستي گام بر مي دارد.



محمدعلی ستوده بازدید : 72 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

براي‌بازيکنان کره متاسفم که چوي کنارشان است


سرمربي تيم ملي فوتبال ايران مي‌گويد که براي جنگ به کره نيامده و مي‌خواهد حضوري مقتدرانه در ديدار با اين تيم داشته باشد.


به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، صحبت هاي سرمربي تيم ملي ايران در رسانه هاي کره اي بازتاب بسياري داشت و سرمربي تيم ملي در زمان انجام نخستين تمرين خود در گفت و گو با خبرنگاران کره اي گفت: متاسفانه طي چند روز گذشته سرمربي تيم ملي کره اظهار نظري داشته و بايد بگويم متاسفم براي بازيکنان خوب تيم ملي کره که اين سرمربي در کنارشان است.

وي ادامه داد: به شخصه براي بازيکنان فوتبال کره احترام خاصي قائل هستم و من قبلا سمت مربيگري پارک را داشته ام که از همين جا به او سلام مي کنم اما معتقدم که چوي به فوتبال ايران و مردم ايران بي احترامي کرد که به هيچ وجه قابل قبول نيست و صحبت هاي من در خصوص بازيکنان فوتبال کره در مورد مربي آنها صادق نيست.

کي‌روش افزود: او مي تواند نظرات خود را داشته باشد، اما اين نظرات تنها بايد در ذهن وي باشد و هرگز نبايد به زبان بيايد. ما بهترين امکاناتي که در تهران داشتيم را در اختيار کره جنوبي قرار داديم و بر خلاف صحبت چوي که گفته بود پيش از بازي تمرين نکرده است، روز قبل و همچنين روزهاي قبل که اين تيم در تهران حضور داشت، تمرينات اين تيم با توجه به قوانين فيفا و زير نظر ناظر بازي، به نحو احسن انجام شد. من اين مربي را به چالش مي کشم تا به هواداران فوتبال کره اثبات کند که در بازي مقابل ازبکستان تمام توان خود را بکار بسته است.

در ادامه خبرنگار کره اي از وي پرسيد آيا شما ديروز گفته ايد که براي چوي پيراهن ازبکستان را هديه خواهيد داد؟ گفت: بله اين هديه اي از سوي ما است و اميدوارم شجاعت پوشيدن اين پيراهن را داشته باشد.

سرمربي تيم ملي ايران در پايان گفت: ما به کره جنوبي آمده ايم تا فوتبال خوب خودمان را ارائه دهيم و براي جنگ به اينجا نيامده ايم. در روزهاي آينده تمام تلاش خود را خواهيم کرد تا آماده سازي کاملي براي حضوري مقتدرانه مقابل کره جنوبي داشته باشيم.

 

محمدعلی ستوده بازدید : 69 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

انعکاس گسترده صحبت‌هاي کي‌روش درمورد چوي


رسانه‌هاي پرتغال واکنش کارلوس کي‌روش به ادعاهاي واهي سرمربي کره‌جنوبي را به صورت گسترده انعکاس داده و در عمل از مربي هموطن خود حمايت کردند.


پس از آنکه تيم ملي کره‌جنوبي سه‌شنبه شب در راه جام جهاني 2014 برزيل در سئول يک بر صفر مقابل ازبکستان برنده شد،سرمربي اين تيم عليه ايران حرف‌هاي تندي بر زبان آورد که با واقعيت همخواني نداشت.

به گزارش فارس،چوي‌کانگ هي در جلسه خبري پس از بازي به خبرنگاران گفت: هنوز رفتار بد ايران را در بازي رفت به خاطر دارم. رفتارشان در آن بازي با ما خوب و در حد و اندازه‌هاي يک ميزبان نبود. دوست دارم به تلافي آن رفتار تيم ايران را در بازي برگشت يعني جدال هفته آينده شکست دهيم.

وي در اين کنفرانس حتي حرف‌هاي توهين‌آميزي زد و اظهار داشت: صادقانه بگويم از ايران بيشتر از ازبک‌ها بدم مي‌آيد. اميدوارم ازبکستان بتواند به جام جهاني راه يابد.

در پي انتشار اين اظهارات توهين‌آميز که با روح و اخلاق ورزشي همخواني نداشت، کارلوس کي‌روش،‌ سرمربي پرتغالي تيم ايران نيز در کنفرانس خبري روز گذشته واکنش مناسبي نشان داد.

وي گفت: او مايه ننگ و شرم بازيکنان کره است، او مايه شرم و ننگ فوتبال کره جنوبي است. او به مربيان فوتبال و هواداران ايران احترام نمي‌گذارد، او گله‌مند است که در ايران برخورد خوبي با کره نشده است در حالي که ما بهترين امکانات را در اختيارشان گذاشتيم، وقتي 5 مرغ داريم اگر مقابل کسي که از گرسنگي رنج مي‌کشد يک بال قرار دهيم اين اتفاق معنايي ندارد اما اگر يک ران داريم و آن را با آن فرد تقسيم مي‌کنيم او بايد تشکر کند.

وي افزود: به عقيده من سرمربي کره حق دارد صحبت کند و نظرش را بگويد اما حق بي‌احترامي به فوتبال ايران را ندارد. آخرين کلام من اين است که او قبل از رسيدن کاروان ايران به کره بايد از هواداران و فوتبال ايران و همچنين هواداران کره عذرخواهي کند. مطمئنم او ديگر احترامي که بازيکنان کره برايش قائل بودند را ندارد. بسيار خوشحال هستم و مي‌خواهم قبل از ديدار مقابل کره جنوبي پيراهن ازبکستان را خريداري کنم و به او هديه بدهم.

پس از انتشار اين اظهارات، روزنامه‌هاي ورزشي رکورد و آبولا، همچنين روزنامه‌هاي مهم اين کشور همانند فيگوئرا، سوسياليستا، بارلونتا، کاميينا و ديارو‌آوريو پاسخ کي‌روش به سرمربي کره‌جنوبي را پاسخي منطقي،‌ محکم و به جا دانستند.

 

محمدعلی ستوده بازدید : 48 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

رفعتي: داور ژاپني پنالتي ايران را نگرفت


کمک داور بازنشسته فوتبال ايران گفت: ماساکي داور ژاپني يک پنالتي تيم ايران را در بازي با لبنان نگرفت.


داود رفعتي در مورد نحوه قضاوت داور ديدار ايران و لبنان، اظهار داشت: ماساکي نفر دوم ليست بين المللي داوران کشور ژاپن است که با توجه به اينکه درجه حساسيت و سختي مسابقه آسان بود لذا داور ژاپني مشکل خاصي در قضاوت اين مسابقه نداشت

وي ادامه داد: تنها حادثه مشکوک در اين مسابقه در محوطه جريمه لبنان روي داد که محمدرضا خلعتبري هنگام عبور از مدافع لبناني توسط وي سرنگون گرديد و داور بايد يک ضريه پنالتي به نفع ايران اعلام مي‌کرد. البته با توجه به نتيجه مسابقه اين اشتباه داور تاثير گذار نبود.
محمدعلی ستوده بازدید : 40 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

کاسيموف: اميدوارم ازبک و کره به برزيل بروند


سرمربي تيم ملي فوتبال ازبکستان معتقد است تيمش با وجود باخت از کره‌جنوبي شانس راهيابي مستقيم به جام جهاني 2014 را دارد.


روز گذشته در ادامه مسابقات مقدماتي جام جهاني 2014 ازبک‌ها در ورزشگاه سئول يک بر صفر مغلوب کره‌جنوبي شدند. با توجه به پيروزي کره‌ و همچنين برد 4 بر صفر ايران مقابل لبنان، هم اکنون در گروه اول حريف آسياي شرقي با 14 امتياز صدرنشين است و تيم کارلوس کي‌روش با 13 امتياز در رده دوم حضور دارد.

به گزارش فارس، ازبکستان نيز 11 امتيازي و در رده سوم است. با اين حال ميرجلال کاسيموف، معتقد است تيمش در بازي پاياني مقابل قطر که هفته آينده انجام خواهد شد،‌ با وجود شکست از کره، شانس‌ همچنان دارند.

وي روز گذشته در سئول به خبرنگاران به همين خاطر گفت: گمان مي‌کنم با وجود شکست از کره‌،‌ما هيچ‌‌چيز از دست نداديم. معناي اين حرف آن است که هنوز شانس خوبي براي راهيابي به برزيل داريم.

او ادامه داد: ما مي توانيم قطر را شکست داده و خود را به جام جهاني برزيل برسانيم

کاسيموف افزود: اميدوارم کره‌اي‌ها مقابل ايران بازي خوبي انجام دهند به طوري که هم ما و کره بتوانيم به عنوان نمايندگان اول و دوم به جام جهاني برزيل برسيم.
محمدعلی ستوده بازدید : 43 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

رسولي‌نژاد:احتمال‌تباني قطر با ازبکستان‌وجود دارد


معاون وزير ورزش و جوانان گفت: با توجه به اينکه قطر ديگر شانسي ندارد احتمال تباني آنها با ازبکستان وجود دارد.


 محمد رسولي‌نژاد پس از پيروزي 4 بر صفر ايران مقابل لبنان گفت: بازي بسيار خوبي بود. پيروزي دلچسبي را کسب کرديم، حتي مي‌توانستيم دو برابر اين گل‌ها را به ثمر برسانيم. به برد در مسابقه بعدي نياز داريم. با توجه به اينکه قطر ديگر شانسي ندارد احتمال تباني آنها با ازبکستان وجود دارد. دست بازيکنان به دليل اين بردي که به دست آوردند درد نکند.

به گزارش فارس، وي خاطرنشان کرد: همانطور که ديديد در ديدار مقابل قطر وزير به قطر سفر کرد و بعد از اين مسابقه رئيس‌جمهور قبل از ديدار مقابل لبنان در اردوي تيم ملي حضور پيدا کرد. حضور در جام جهاني خيلي اهميت دارد. همانطور که رئيس‌جمهور اعلام کرد بايد تمرکز خود را روي حضور در مرحله دوم جام جهاني بگذاريم. اميدوارم از ديدار مقابل کره دست پر برگرديم. پيروزي مقابل قطر خيلي مهم است و اميدوارم با کسب اين نتيجه در اين ديدار بتوانيم صعود مستقيم به جام جهاني داشته باشيم.

رسولي‌نژاد در مورد پاداش تيم ملي خاطرنشان کرد: در صورت پيروزي مقابل کره پاداش مي‌دهيم و اگر صعود مستقيم به جام جهاني داشته باشيم يک پاداش هم براي آن در نظر مي‌گيريم.

وي در مورد وضعيت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال وضعيت آشفته‌اي دارد، استعفاي فتح‌الله‌زاده موقع مناسبي نبود. فتح‌الله‌زاده يک استقلالي واقعي است و بايد اين شرايط را تحمل مي‌کرد. برآوردمان حدود 20 تا 24 ميليارد تومان بدهي براي استقلال است و امسال اين تيم چيزي حدود 20 تا 22 ميليارد تومان پول براي تيم بستن نياز دارد. در اين شرايط 40 تا 46 ميليارد پول استقلال مي‌خواهد. توقع ما اين است که رئيس‌جمهور به عنوان يک شخص ورزشي به اين مسئله وارد شود. در حال حاضر استقلال 20 ميليارد پول نياز دارد، اميدوارم قلعه‌نويي به زودي بازگردد. هواداران بدانند طي روزهاي آينده حرف‌هاي خوبي از استقلال مي‌شنوند.

 

محمدعلی ستوده بازدید : 44 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

قوچان‌نژاد: مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري بزنيم


بازيکن تيم ملي فوتبال ايران گفت: مي‌توانستيم مقابل لبنان با گل‌هاي بيشتري به برتري دست يابيم.


 رضا قوچان‌نژاد پس از پيروزي 4 بر صفر تيم‌ملي فوتبال ايران مقابل لبنان، عنوان کرد: ما مي‌توانستيم با گل‌هاي بيشتري مقابل لبنان به برتري دست يابيم. در نيمه اول شانس‌هاي زيادي براي رسيدن به گل داشتيم و مي‌توانستيم 5-6 گل بزنيم اما به هر حال 4 بر صفر هم نتيجه خوبي است.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: در نيمه اول 2 گل زديم و موقعيت‌هاي زيادي هم از دست داديم و متأسفانه توپ ها به گل تبديل نشد. نيمه دوم خوب شروع کرديم و توانستيم در پايان با نتيجه 4 بر صفر به برتري دست يابيم که خيلي خوب بود.

مهاجم تيم ملي در مورد اينکه آيا مي‌توانيم به صورت مستقيم راهي جام جهاني شويم، گفت: همه چيز بستگي به خودمان دارد اگر همچون 2 ديدار گذشته مقابل کره جنوبي هم بجنگيم حتماً شانس خواهيم داشت. ما چيزي کمتر از آنها نداريم.

 

محمدعلی ستوده بازدید : 40 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

نکونام: کار سختي در کره‌جنوبي داريم


کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران معتقد است براي صعود به جام‌جهاني بايد بازي قابل قبولي مقابل کره‌جنوبي ارائه داد و صعود ايران به جام جهاني دوباره مثل چهار سال قبل به بازي آخر کشيده شده است.


 جواد نکونام بعد از پيروزي 4 بر صفر تيم ملي برابر لبنان و دو گلي که به ثمر رساند، در جمع خبرنگاران گفت:‌ خدا را شکر دل مردم را شاد کرديم. هفته آينده بازي سختي برابر کره داريم و مثل چهار سال قبل سرنوشت صعود به بازي آخر کشيده شده و باز هم بايد صعودمان را از کره‌جنوبي بگيريم. اميدوارم با دعاي خير مردم نتيجه ايده‌آلي کسب کنيم.

کاپيتان تيم ملي همچنين در پاسخ به پرسش خبرنگاري درباره انتخابات پيش رو گفت: من فوتباليستم اين چه سوالي است که مي‌پرسيد؟

به گزارش ايسنا، وي ادامه داد: خيلي خوشحالم که امشب با نتيجه خوب زمين را ترک کرديم. واقعا نياز به برد پرگل داشتيم و از مردم و شما رسانه‌ها تشکر مي‌کنم که از قبل از بازي با قطر تا امروز از ما حمايت کرديد. اميدوارم اين حمايت‌ها ادامه داشته باشد و ما جشن بزرگي بعد از صعود بگيريم. شما سهم بزرگي در بردهاي تيم ملي داشتيد و ما به تنهايي نمي‌توانستيم به آن برسيم. گام سختي پيش رو داريم اما تيم ما نشان داده که لياقت و شايستگي‌اش را دارد و مي‌خواهيم جشن‌ صعودمان را در کره جنوبي بگيريم.

نکونام همچنين درباره وضعيتش در استقلال توضيح داد: درباره اين موضوع فکر کرده‌ام و بعد از بازي‌هاي تيم ملي در اين باره تصميم‌گيري مي‌کنم. هواداران استقلال را دوست دارم اما خودم هم نمي‌دانم چقدر احتمال دارد که در اين تيم بمانم. وضعيت باشگاه مشخص نيست. يک سري اتفاقات افتاده و آنها را در ذهنم دارم. همچنين بعد از بازي‌هاي تيم ملي اتفاقات خوبي براي فوتبال ايران مي‌افتد.

کاپيتان تيم ملي در پايان تاکيد کرد: شايد کره جنوبي در بازي آخر انگيزه لازم را نداشته باشد اما تمام تلاش‌مان را مي‌کنيم تا اين تيم را شکست دهيم. گذشته‌ها هم تمام شده و ما بايد تنها به آينده فکر کنيم.

 

محمدعلی ستوده بازدید : 15 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

شجاعي:همدلي نقطه‌برتري ما در دو بازي اخير بود


بازيکن تيم ملي فوتبال ايران گفت: نقطه قوت ما در دوبازي اخير همدلي تمام افراد بود.


 مسعود شجاعي پس از پيروزي 4 بر صفر تيم‌ملي فوتبال ايران مقابل لبنان، درباره صعود تيم ملي به جام جهاني عنوان کرد: مطمئناً مي‌خواهيم چنين کاري را انجام دهيم. قصد نداريم خاطره تلخ 2010 تکرار شود و اميدوارم در کره جنوبي کار را تمام کنيم و به جام جهاني راه يابيم.

به گزارش فارس، وي درباره اينکه در دو بازي گذشته نقطه برتري ما چه بود تأکيد کرد: از همه مهمتر همدلي بازيکنان و کادر فني بود. ما مي‌خواستيم که در اين ديدارها به برتري دست يابيم. اين يکي از نکات مثبتي بود که در دو بازي اخير وجود داشت. بازيکنان هم توانايي خود را به کار گرفتند و نکات کارلوس‌کي‌روش را در زمين پياده کردند.

مهاجم تيم ملي در مورد حضور هواداران در ورزشگاه خاطرنشان کرد: مثل هميشه هواداران به ما کمک کردند اميدوارم که در روز پاياني آنها را خوشحال کنيم و باعث خوشحالي همه ايراني‌ها باشيم و به خوبي کار را تمام کنيم.

شجاعي در مورد اينکه با يک تساوي هم شانس صعود به جام جهاني داريم، تصريح کرد: ما با اين فکر به ميدان مقابل کره نخواهيم رفت. براي برد به ميدان مي‌رويم زيرا کره جنوبي هم به دنبال برد است. آنها نمي‌توانند به راحتي ما را شکست دهند. ما هم اميدوار هستيم.

 

محمدعلی ستوده بازدید : 14 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

 

کفاشيان: قول داده اند قطر تباني نمي کند


رئيس فدراسيون فوتبال ايران گفت: در ديدار با قطر استرس بيشتري از بازي با لبنان داشتم.


 علي کفاشيان پس از پيروزي 4 بر صفر ايران مقابل لبنان گفت: همه مردم ايران از اين پيروزي خوشحال شدند و بازيکنان تيم ملي در شب تولد امام حسين (ع) عيدي خوبي دادند. بچه‌ها نشان دادند مصمم به کسب پيروزي بودند و بازي هاي خوبي را مقابل قطر و لبنان انجام دادند و اميدوارم با اين روحيه کره را شکست دهيم.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه استرس زيادي داشت خاطرنشان کرد: کجاي استرس ما را ديده‌ايد. استرس من زمان بازي با قطر خيلي بيشتر بود. زحمات چند ساله ما در حال نتيجه دادن است و به همين خاطر استرس وحشتناکي داريم.

رئيس فدراسيون فوتبال خاطرنشان کرد: بعد از 8 سال منتظر هستيم نتيجه کارمان را ببينيم رفتن به جام جهاني پايان کار ما نيست و تازه اول راه هستيم. اگر تيم راهي جام جهاني نشود مشکلات ما براي توسعه فوتبال بيشتر مي‌شود بايد تلاش‌مان را انجام دهيم تا تيم ملي هر طور شده به جام جهاني صعود کند.

کفاشيان در مورد اينکه قبلا اعلام کرديم 70 درصد راه را براي صعود به جام جهاني طي کرده‌ايم گفت: هنوز هم مي‌گويم 70 درصد راه را براي رفتن به جام جهاني طي کرديم و ديدار آخر مقابل کره جنوبي بسيار مهم است. انشاالله بتوانيم در اين مسابقه نتيجه بگيريم. بازي با کره جنوبي شبيه ديدار ايران و استرالياست ازبک‌ها انگيزه زيادي دارند و هر طور شده بايد مقابل کره نتيجه بگيريم.

وي در مورد اينکه احتمال تباني قطري‌ها وجود دارد اظهار داشت: به ما قول دادند قطري‌ها با تمام قدرت در ميدان حاضر شوند و تباني نخواهد شد. بايد کره را شکست دهيم اين تيم قدرت زيادي دارد اما بازيکنان ما توانايي اين کار را دارند.

کفاشيان در مورد اينکه کي‌روش در کنار زمين استرس زيادي داشت، عنوان کرد: کي‌روش استرس زيادي دارد او نيز مثل ما از قبل از بازي استرس دارد و انشاالله در بازي با کره با پيروزي همه چيز ختم به خير شود.
محمدعلی ستوده بازدید : 27 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

پرندلي: از اين تساوي بايد خجالت بکشيم


سرمربي تيم ملي فوتبال ايتاليا در پي تساوي تيمش مقابل هاييتي اعلام کرد بايد از اين نتيجه خجالت بکشند.


تيم ملي فوتبال ايتاليا در ديداري دوستانه در ريودوژانيرو برزيل با تساوي دو بر دو مقابل هاييتي متوقف شد.

به گزارش فارس، امانوئله جياکريني دقيقه يک و کلوديو مارکيسيو 72 براي ايتاليا و اولريش سارل 85 از روي نقطه پنالتي و ژان فيليپه پگوئرو 91 براي هاييتي گلزني کردند.

با توجه به اينکه چندي ديگر رقابت‌هاي جام کنفدراسيون‌ها آغاز خواهد شد، ايتاليايي‌ها با تساوي مقابل تيم رده شصت و سوم دنيا سرمربي خود را ناراحت کردند.

چزاره پرندلي در گفت‌وگو با راي اسپورت گفت: بدون شک اين يک نتيجه بسيار بد براي ما است. يک نتيجه خجالت آور. البته بايد بگويم که روز دوشنبه به برزيل رسيديم و تغييرهاي زيادي هم در ترکيب ايجاد کرديم. در هر حال بايد با روحيه بهتري مقابل حريف به ميدان مي‌رفتيم.

وي افزود: پس از اين ديدار بايد به نکته‌هاي زيادي توجه کنيم. مهم‌تر از همه اينکه بايد خودمان را از نظر فيزيکي به شرايط مسابقه نزديک‌تر کنيم. در اين ديدار هيچ تاکتيکي را نتوانستيم از خودمان نشان دهيم. بايد در چند روز آينده روي اين موضوع کار کنيم تا در جام کنفدراسيون‌ها بهتر از اين باشيم
محمدعلی ستوده بازدید : 9 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

 

پيروزي سوئد با گلزني ايبرا


تيم فوتبال سوئد برابر جزاير فارو به برتري رسيد.


 در ادامه مسابقات مقدماتي جام جهاني و در قاره اروپا دو بازي انجام شد که در مهم‌ترين مسابقه از گروه سوم تيم فوتبال سوئد موفق شد ميهمان خود جزاير فارو را با نتيجه 2 بر صفر شکست دهد.

به گزارش فارس، هر دو گل سوئد را زلاتان ايبراهيموويچ در دقايق 35 و 82 (پنالتي) به ثمر رساند.

در اين گروه تيم ملي فوتبال آلمان از 6 بازي صاحب 16 امتياز و صدرنشين است و اتريش و سوئد هر دو با 11 امتياز در رده‌هاي دوم و سوم جاي دارند.

از گروه نهم نيز در يک ديدار تيم‌هاي فوتبال بلاروس و فنلاند به تساوي يک بر يک رسيدند.

در اين گروه اسپانيا با 11 و فرانسه با 10 امتياز از 5 بازي اول و دوم هستند و فنلاند با 6 امتياز سوم است.
محمدعلی ستوده بازدید : 9 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

سرمربي کره: مي‌خواهيم از ايران انتقام بگيريم


سرمربي کره جنوبي دوست دارد به جاي ايران، ازبکستان به جام جهاني صعود کند. او در پي انتقام از ايران در ديدار هفته آينده است.


تيم ملي فوتبال ايران در آخرين بازي خود در انتخابي جام جهاني هفته‌ آينده به مصاف کره جنوبي مي‌رود. اين ديدار که به ميزباني کره جنوبي برگزار مي‌شود براي هر دو تيم اهميت بسيار زيادي دارد و مي‌تواند جواز حضور آنها در جام جهاني برزيل را نهايي کند.

به گزارش ايسنا ، چوي کانگ، سرمربي کره جنوبي پس از پيروزي برابر ازبکستان سخنان عجيبي را بر زبان آورد. او از خشم خود نسبت به تيم ملي فوتبال ايران سخن گفت.

اين مربي کره اي که به نظر مي‌رسد هنوز از شکست يک بر صفر در تهران ناراحت است، مدعي شد: رفتار بد ايراني‌ها را در تهران به خاطر مي آورم. رفتاري که آنها با ما کردند اصلا خوب نبود. آنها ميزبان خوبي نبودند و حق ميزباني را به جاي نياوردند. گذشته از اين که چه تيمي به جام جهاني مي‌رود، دوست دارم با هر قيمتي برابر ايران به پيروزي برسيم.

وي افزود: با صراحت هر چه تمام تر مي‌گويم که از ايران بيشتر از ازبکستان بدم مي‌آيد. اميدوارم که ازبکستان به جام جهاني صعود کند. مي‌خواهيم شکست يک بر صفر برابر ايران را جبران کنيم و از اين تيم انتقام بگيريم.

در اين گروه کره جنوبي با 14 امتياز صدرنشين است. تيم ملي فوتبال ايران با پيروزي که برابر لبنان به دست آورد، 13 امتيازي شد و در جايگاه دوم جدول رده‌بندي قرار گرفت. ازبکستان و قطر هم به ترتيب با 11 و 7 امتياز در رده‌هاي سوم و چهارم جاي دارند، لبنان هم با پنج امتياز قعر نشين است.
محمدعلی ستوده بازدید : 13 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

پيروزي آمريکا و توقف مکزيک در انتخابي جام‌جهاني


رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني در قاره آمريکاي شمالي و مرکزي با پيروزي آمريکا و توقف مکزيک برابر کاستاريکا ادامه يافت.


در بازي‌هاي انتخابي جام جهاني در قاره آمريکاي شمالي و مرکزي آمريکا موفق شد با دو گل پاناما را شکست داد.

به گزارش ايسنا ، در اين ديدار جوزي آلتيدوره (36) و ادي جانسون (53) براي شاگردان يورگين کليزمن در اين ديدار گل زدند.

در جدول رده‌بندي سه تيم کاستاريکا، آمريکا و مکزيک با هفت امتياز و به دليل تفاضل گل در رده‌هاي اول تا سوم قرار دارند و پاناما با شش امتياز چهارم است.

در اين منطقه سه تيم اول به صورت مستقيم به جام جهاني راه پيدا مي‌کنند و تيم چهارم بايد در ديدار پلي‌آف به مصاف نيوزيلند برود.

در ديگر ديدار مکزيک با وجود بازي برتر برابر کاستاريکا با تساوي بدون گل متوقف شد و هندوراس با دو گل جامائيکا را از پيش‌رو برداشت.
درباره ما
بسم رب الشهدا و الصدیقین باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما کاربران و عضو های گرامی این سایت... ارزوی داشتن اوقات خوبی در این سایت را برای شما کاربرین عزیز دارم. امیدوارم مطالب راضی کننده و مناسب با مطلب مورد نظر شما باشد. به دلیل به روز بودن سایت ( تقریبا40 الی 50 پست در روز) از سایر صفحات نیز دیدن فرمایید. باتشکر.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تا کنون کدام تیم در جذب بازیکنان جدید و حفظ بازیکنان قبلی خود در لیگ برتر موفق تر از سایر تیم ها بوده است؟
    در انتخابات به کدام کاندید رای خواهید داد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 82
  • بازدید کلی : 3,300
  • کدهای اختصاصی
    ............................... - Untitled Document
    دریافت کد خوش آمدگویی
    -

    ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ