loading...
اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر
محمدعلی ستوده بازدید : 54 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

 

مي‌خواهيم برابر ازبکستان نتيجه خوبي بگيريم


سرمربي تيم ملي فوتبال قطر از انگيزه بالاي تيمش براي نتيجه گرفتن برابر ازبکستان سخن گفت.


تيم ملي فوتبال قطر در آخرين بازي خود در انتخابي جام جهاني سه شنبه هفته آينده در تاشکند به مصاف ازبکستان مي رود.

به گزارش ايسنا ، اين ديدار هر چند براي قطر تشريفاتي است اما براي ازبک ها و تيم ملي فوتبال ايران از حساسيت بسيار بالايي برخوردار است.

فهد ثاني سرمربي تيم ملي فوتبال قطر از انگيزه زيادي تيمش براي نتيجه گرفتن در اين ديدار خبر داد: بايد تاکيد کنم که مي خواهيم در اين ديدار به نتيجه خوبي دست يابيم. ديدار برابر ازبکستان از چند جهت براي ما مهم است که مهمترين آن جبران ناکامي خود در صعود به جام جهاني است.

او افزود: ازبکستان به سه امتياز اين ديدار نياز مبرم دارد. آنها براي پيروزي و زدن گل هاي زياد به ميدان مي آيند. تيم حريف با تمام نفرات حمله خواهد کرد و اين باعث مي شود تا کار ما راحت شود چرا که فضا در اختيار بازيکنان ما قرار داده مي شود و مي توانيم به گل برسيم. اگر بازيکنان همکاري خوبي داشته باشند و احساس ناکامي نکنند بازي زيبا و خوبي را به نمايش خواهيم گذاشت.خوشبختانه بازيکنان در ديدار دوستانه برابر کره شمالي احساس ناکامي و سرافکندگي ناشي از عدم صعود به جام جهاني را به فراموشي سپردند و با نظم و برنامه بازي کردند. اين چيزي است که در ديدار برابر ازبکستان هم از آنها انتظار داريم به ويژه اينکه ما در اين ديدار هيچگونه فشاري را تحمل نمي کنيم و اين کار ما را راحت مي کند.

ثاني ادامه داد: تيم ملي فوتبال قطر به درمان رواني احتياج ندارد. درست است که ما با يک گل برابر ايران تن به شکست داديم و از صعود به برزيل بازمانديم اما بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم و امار بازي حرف مرا تاييد مي کند. ما بهتر از حريف به دروازه نزديک مي شديم و مالکيت توپ بيشتري هم داشتيم اما آنچه باعث تغيير نتيجه بازي شد تجربه حريف بود.بازي براي هر دو تيم از اهميت بسيار بالايي برخوردار بود و سه امتياز همه براي ما و همه براي آنها بسيار مهم بود همين مسئله باعث شد تا تمرکز بازيکنان پايين آيد.بايد اعتراف کنم که بازيکنان ايران به خوبي بازي را اداره کردند و از تجربه خود بهره بردند با اين حال من از عملکرد تيم خود راضي هستم.

سرمربي تيم ملي فوتبال قطر که جانشين آتوري برزيلي در اين تيم شد، افزود: من به تنهايي مسئول ناکامي قطر در راهيابي به جام جهاني نيستم بلکه همه ما مقصر هستيم. اگر مرا مقصر اين ناکامي مي دانيد حرفي ندارم و آن را قبول مي کنم. ازبکستان هم در ابتدا نتايج خوبي به دست نياورد و در آستانه خداحافظي زود هنگام از اين رقابت ها قرار گرفت اما با کسب چند پيروزي اميدهاي خود را براي صعود زنده کرد. ما همه مي توانستيم الان در شرايط بهتري باشم و حداقل به پلي آف صعود کنيم. متاسفانه در خانه نتايج خوبي کسب نمي کنيم و بايد براي اين مشکل راه حلي پيدا کنيم. اين اصلا پذيرفتني نيست که در برابر هواداران خودي متحمل شکست شويم.هيچ توجيهي براي شکست هاي خانگي ندارم. پيروزي برابر تيم ها يک شبه به دست نمي آيد بلکه نيازمند صبر و تلاش است.

قطر در برابر ازبکستان چند بازيکن اصلي خود را در اختيار ندارد. فهد ثاني گفت: بله چند بازيکن باتجربه خود از جمله قاسم برهان، سباستيان سوريا و بلال را در اختيار نداريم با اين حال اطمينان داريم که بازيکنان جايگرين مي توانند جاي خالي آنها را پر کنند.آنها به خوبي از وظيفه خود آگاه هستند. احمد سفيان دروازبان دوم ما بازيهاي درخشاني را در ليگ به نمايش گذاشت و به او اطمينان کامل داريم. مي خواهيم گذشته تلخ خود را به فراموشي بسپاريم و تيمي خوب و قوي را بسازيم.تيم ملي فوتبال قطر روند رو به رشدي داشته است و در مسير درستي گام بر مي دارد.



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم رب الشهدا و الصدیقین باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما کاربران و عضو های گرامی این سایت... ارزوی داشتن اوقات خوبی در این سایت را برای شما کاربرین عزیز دارم. امیدوارم مطالب راضی کننده و مناسب با مطلب مورد نظر شما باشد. به دلیل به روز بودن سایت ( تقریبا40 الی 50 پست در روز) از سایر صفحات نیز دیدن فرمایید. باتشکر.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تا کنون کدام تیم در جذب بازیکنان جدید و حفظ بازیکنان قبلی خود در لیگ برتر موفق تر از سایر تیم ها بوده است؟
    در انتخابات به کدام کاندید رای خواهید داد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 69
  • بازدید کلی : 3,287
  • کدهای اختصاصی
    ............................... - Untitled Document
    دریافت کد خوش آمدگویی
    -

    ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ