loading...
اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر
محمدعلی ستوده بازدید : 50 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

کاری به تاریخ نوشته نداشته

 

 

باشید چون پست ثابت

 

بوده و خود به خود ابدیت

 

 

می شود(به روز می شود) و

 

پس از هر تغییر ، اخرین تغی

 

یرات همراه با ساعت تغییر

 

ثبت خواهد شد...

ویرایش شده  در تاریخ ١١:٥٢ صبح روز جمعه1392.03.24

نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران فصل 92-93 تا کنون

 

 

 

تيم بازيکنان ورودي به تيم بازيکنان خروجي از تيم
استقلال تهران هادي عقيلي - مهدي نظري - جمشيديان - محمد قاضي - عابديني - آرش افشين اشجاري - حمودي - بائو - کيانوش رحمتي-برهاني
تراکتورسازي حامد لک -دلير - بائو-سعيد دقيقي-برهاني-علي کريمي عقيل اعتمادي - محسن فروزان - سيدصالحي - قاسم دهنوي - مهدي ثابتي - عابديني
سپاهان يعقوب کريمي-رحمان احمدي - هادي عقيلي - حمودي جمشيديان - مهدي جعفرپور-حسن جعفري-خلعتبري
فولاد خوزستان حسن جعفري-مهدي بدرلو اميرآبادي - ميثم کريمي - ادريس کوچکي - طالب ريکاني - پورخسرواني - آرش افشين
نفت تهران حسين ابراهيمي -پويا نزهتي - کاميابي نيا - وحيد اميري - حميد بوحمدان - رسول نويدکيا - حسين رحيمي - اکبر صغيري
يعقوب کريمي - مگنو باتيستا - گوران لوبوويچ - داسيلوا - هادي شکوري - مصطفي سيفي - مهدي خيري - محسن يوسفي - ميثم آقابابايي - ميثم حسيني - منوچهري - حامد فلاح‌زاده
مس کرمان اکبر ايماني - آبشک - نظرزاده - نظيف کار - کيانوش رحمتي شجاع خليل زاده - ميلان مياتوويچ - استفان باتس - ايوان پتروويچ - عنايتي - مهرداد کريميان
پرسپوليس شجاع خليل زاده - يونس شاکري - قاسم حدادي‌فر - غريبي - محمد عباس‌زاده - کفشگري - علي‌عسگر - سيدصالحي - ميثم حسيني - پيام صادقيان - اميد عاليشاه علي کريمي - فشنگچي - محمد قاضي - انصاري فر - ولاتکو دانوسکي - ميثم نقي‌زاده - معدنچي
راه آهن ميلاد نوري - رامين رضائيان- وحيد طالبلو - خالقي فر - علي عليپور-بهنام برزاي - حامد فلاح‌زاده محمد محمدي - کفشگري - عليرضا عباسفرد - محمدرضا ماماني - ايگور کاسترو - علي‌عسگر- اميد عاليشاه - جهانگير عسگري
سايپا مهدي جعفرپور - بابک حاتمي - ناصحي- مشکل پور - ثابتي - منوچهري غريبي-رحمان احمدي - دقيقي
صباي قم رضا عنايتي ميلاد نوري - رامين رضائيان - حامد لک - بختياري زاده - ويکروم-مهدي بدرلو
داماش گيلان
عليرضا جهانبخش - حسين ابراهيمي - حسين رحيمي - آبشک - نظرزاده - نظيف کار
فجر سپاسي بهنام عسگرخاني - مصطفي صبري - عمار نيک‌کار - مهرداد کريميان - کوهنورد - فؤاد آقايي - مجتبي زارعي- معدنچي
خالد شفيعي - مهدي نظري - قزلچلي
ملوان بندرانزلي ادريس کوچکي - اشجاري - دغاغله - مهدي شيري نزهتي - زارع - اولادي
ذوب آهن   پيام صادقيان - قاسم حدادي‌فر - پهلوان
آلومينيوم هرمزگان   پيرزاده - ناصحي - مجتبي زارعي - ايمون زايد
نفت آبادان   کعبي - مصطفي صبري - خالقي فر - رسول نويدکيا - مشکل پور - دغاغله - کوهنورد-بهنام برزاي
پيكان   ميلاد زنيدپور - کارواليو - ايمان مبعلي
گهر دورود
محمدرضا خرسندنيا - محمد پروين - رضا کاردوست - عمار نيک کار
استقلال خوزستان بختياري زاده - قزلچلي - ويکروم - آچيله - کعبي - ميثم کريمي - کارواليو - ابراهيم صالحي - مهدي چاهکوتازاده - ايمان مبعلي - کريم شاهوردي  
گسترش فولاد پهلوان - پيرزاده - نوشي صوفياني - حميدرضا سليماني-ميلاد زنيدپور - خالد شفيعي - منوچهري - محسن فروزان- ميثم نقي‌زاده دلير

 

 


 

# احتمالي

 


 

*تيم هاي ديگر بعد از پلي آف اضافه خواهند شد

 

 

 

 
محمدعلی ستوده بازدید : 33 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

پس از پايان تمرين امروز اتفاق افتاد

دو دستگي در ميان هواداران به خاطر کريمي


هواداران تيم فوتبال پرسپوليس در پايان تمرين دچار دو دستگي در خصوص کريمي شدند.


حدود 100 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند که سوژه اصلي آنها علي کريمي و پيوستنش به تراکتورسازي تبريز بود. از همين رو اين تعداد هواداران،با هم دچار دو دستگي شده بودند به طوري که برخي از آنها معتقد بودند کريمي مي‌توانست در پرسپوليس حضور داشته باشد، برخي هم معتقد بودند که او از فوتبال خداحافظي کرده و به دليل مشکل با چهار مربي سابق پرسپوليس بهتر است همان به تراکتورسازي برود.

به گزارش فارس،اين موضوع باعث اختلاف نظرهايي ميان هواداران شد که در مقابل درب ورزشگاه درفشي‌فر اين هواداران با همديگر با تريبوني آزاد گفتگو و جدل مي‌کردند. اين در شرايطي بود که 3 تن از اين هواداران با يکديگر به دليل اينکه به شدت مشکلات لفظي پيدا کردند، توسط نيروي انتظامي با تذکري جدي روبرو شدند اما به دليل اينکه مسئولان پرسپوليس قصد نداشتند حواشي بوجود بيايد اين هواداران را از مقابل درب ورزشگاه درفشي‌فر پراکنده کردند. اين در شرايطي است که علي کريمي امروز با باشگاه تراکتورسازي تبريز قراردادي امضا کرد.

چند هوادار نيز امروز با پيراهن شماره 10 علي دايي و 2 هوادار با پيراهن شماره 8 کريمي در مقابل درب ورزشگاه درفشي‌فر حضور داشتند.



محمدعلی ستوده بازدید : 15 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

تسليت باشگاه پرسپوليس به وينگادا


باشگاه پرسپوليس به دليل درگذشت مادر همسر وينگادا به وي تسليت گفت.


نلو وينگادا مربي تيم ملي فوتبال کشورمان روز گذشته مادر همسر خود را از دست داد.

از همين رو مسئولان باشگاه پرسپوليس امروز در تماس و پيامي به وينگادا تسليت گفتند و رويانيان در تماسي تلفني ابراز همدردي خود را با او اعلام کرد.

خبر ديگر از قرمزپوشان اينکه پس از اينکه مدير برنامه‌هاي پروويچ در تمرين امروز اعلام کرد باشگاه پرسپوليس با او درباره اين بازيکن خارجي گفت‌وگوهايي داشته است، شيريني سرپرست قرمزپوشان به اين مديربرنامه تذکر جدي داد و اعلام کرد هنوز به پروويچ پيشنهاد جدي داده نشده است.

مديربرنامه‌هاي پروويچ در تمرينات امروز اعلام کرده بود که با او براي حضور پروويچ در پرسپوليس مذاکراتي شده است.
محمدعلی ستوده بازدید : 33 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

دعوت‌نامه رسمي روبين‌کازان براي رويانيان و دايي


باشگاه روبين‌کازان روسيه به طور رسمي از مدير عامل و سرمربي پرسپوليس براي مذاکرات دو جانبه دعوت کرد.


به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، باشگاه روبين‌کازان روسيه که عليرضا حقيقي دروازه‌بان سابق پرسپوليس را به خدمت گرفته است در پي مذاکرات انجام شده به منظور همکاري‌هاي دو جانبه دعوتنامه رسمي براي محمد رويانيان مدير عامل باشگاه پرسپوليس و علي دايي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس ارسال کرد.

احتمال دارد مدير عامل و سرمربي پرسپوليس اوايل تير در سفري سه روزه عازم روسيه شوند تا ضمن بازديد از باشگاه روبين‌کازان به منظور مراودات اقتصادي، تجاري و همچنين تعاملات فني دو جانبه بين دو باشگاه مذاکراتي انجام دهند.

احتمال برگزاري ديداري دوستانه بين دو تيم در آينده نيز وجود دارد و در صورت قطعي شدن سفر رويانيان و دايي براي بازي دوستانه نيز در اين سفر مذاکرات لازم انجام خواهد شد.

دورديف، سرمربي تيم فوتبال روبين‌کازان، ارتباط ديرينه‌اي با علي دايي دارد و براي وي دعوتنامه شخصي نيز ارسال کرده است.

بهمن دهقان نماينده علي دايي نيز در اين سفر مدير عامل و سرمربي پرسپوليس را همراهي خواهد کرد.

 

محمدعلی ستوده بازدید : 13 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

درگيري در پايان تمرين پرسپوليس


علي دايي در تمرين امروز به يک رمال و پيشگو حمله‌ور شد.


پس از تمرين امروز پرسپوليس يک پيشگو در تمرين قرمزها حضور پيدا کرد.

به گزارش فارس،زماني‌که علي دايي تنها بوده و کسي در کنارش نبود به طرف او رفت و گفت حاضر است که پرسپوليس را قهرمان ليگ برتر و قهرمان جام حذفي کند.

علي دايي که از اين بابت به شدت عصباني شد به او گفت من خداي خودم را دارم و بس و احتياج به رمال و پيشگو ندارم و خودم مي‌دانم که چکار کنم. سپس اعتراض شديدش را به اين پيشگو اعلام کرد و او نيز که ديد وضعيت خوب نيست سريعا پا به فرار گذاشت. البته مسئولان باشگاه پرسپوليس سعي کردند تا اين رمال را بگيرند اما او به شدت عرض خيابان ورزشگاه درفشي‌فر را مي‌دويد تا از دست مسئولان پرسپوليس فرار کند.

همچنين در انتهاي تمرين امروز دو هوادار در تمرين قرمزپوشان حضور پيدا کردند که بر روي سکوها به دنبال تنش بودند. ساير هواداران به سمت اين دو نفر رفتند و با کمک ماموران انتظامي ورزشگاه درفشي‌فر، اين دو هوادار حاشيه‌ساز را از ورزشگاه بيرون انداختند. در اين بين درگيري‌هاي کوچکي هم پيش آمد.

 

محمدعلی ستوده بازدید : 9 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

واکنش عاليشاه به اظهارات راه‌آهني‌ها


مهاجم جديد پرسپوليس اميدوار است در فصل جديد بتواند براي اين تيم مثمرثمر باشد.


اميد عاليشاه پس از انجام دادن نخستين تمرين خود براي پرسپوليس، اظهار کرد: امروز براي اولين بار در تمرين پرسپوليس حضور يافتم. وضعيت خوبي بود و همه بازيکنان آماده هستند و اميدوارم که مرحله به مرحله آمادگي‌ام را به ساير بازيکنان برسانم.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: امسال بازيکنان خوبي به پرسپوليس آمده‌اند. اين تيم هميشه بزرگ بوده است و من هم آمده‌ام که بتوانم براي موفقيت در اين تيم تلاش کنم.

عاليشاه درباره اين موضوع که سرپرست راه‌آهن گفته بود که اين باشگاه نيازي به عاليشاه ندارد، گفت: زياد نمي‌خواهم در اين رابطه صحبت کنم، اما فقط يک جمله را مي گويم که اگر مرا نمي‌خواستند سه، چهار بار زنگ نمي‌زدند. حالا خودتان قضاوت کنيد که واقعيت چه بوده است.

مهاجم جديد پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که برخي از بازيکنان جوان به پرسپوليس آمده‌اند و نتوانسته‌اند کيفيت قبلي خود را ارائه کنند چطور مي‌تواني مثل بازي‌هايت در راه‌آهن در پرسپوليس هم بدرخشي؟ گفت: فوتباليستي که مي‌خواهد پيشرفت کند، خودش بايد بخواهد و روح بزرگي داشته باشد. اگر قرار باشد اين فوتباليست با يک پخش زنده يا با يک مصاحبه و يا هر چيز ديگري خودش را ببازد ديگر فوتباليست نيست.

وي افزود: من آمده‌ام که پيشرفت کنم. حضور دايي هم در انتخاب پرسپوليس موثر بود. او حتما از من شناختي داشته است که من را به پرسپوليس آورده و اميدوارم به اين تيم کمک کنم.

 

محمدعلی ستوده بازدید : 16 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

سيدصالحي: با انصاري‌فرد مشکلي ندارم


مهاجم جديد تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي من مهم سربلندي پرسپوليس است و با هيچ کس هم هيچ اختلافي ندارم و با همه رفيق هستم.


سيدمهدي سيدصالحي پس از تمرين امروز اظهار داشت: من خاک پاي همه هواداران پرسپوليس هستم که من را بسيار شرمنده کردند. فقط اميدوارم خدا به من عزت بدهد که شرمنده دايي و رويانيان نشوم و جواب زحمات هواداران پرسپوليس را بدهم.

به گزارش فارس،وي افزود: خدا به من عزت و بزرگي داده و در سه مرحله لطف خود را به من نشان داد که پرسپوليسي شدم. حالا مي‌خواهم ليگ را با روسفيدي تمام کنم و به خواسته خودم مي رسم.

سيدصالحي ادامه داد: صددرصد به آقاي گلي در ليگ فکر مي‌کنم و مي‌خواهم با پيراهن پرسپوليس آقاي گل شوم.

مهاجم قرمزپوش در پاسخ به اين سوال که هواداران دوست دارند به استقلال گل بزني، گفت: هر چيزي که آن بالايي بخواهد همان اتفاق مي‌افتد، عجله نکنيد. الان با آمدن دايي که يکي از اسطوره‌هاي فوتبال ايران است شرايط پرسپوليس خوب است. مديريت رويانيان نيز دست به دست هم مي‌دهد تا قهرمان شويم.

وي در خصوص حضور کريم انصاري‌فرد در پرسپوليس نيز گفت: براي من مهم سربلندي پرسپوليس است و با هيچ کس هم هيچ اختلافي ندارم و با همه رفيق هستم. کار سختي دارم انتظارات از من بالاست اما نيامده‌ام که دست خالي از پرسپوليس بروم. مطمئن باشيد مبلغ قراردادم هم بسيار استاندارد است و هيچ مشکلي بابت اين مسائل وجود ندارد.

 

محمدعلی ستوده بازدید : 41 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

علي کريمي با تراکتورسازي به توافق رسيد


علي کريمي در آستانه پيوستن به تيم فوتبال تراکتورسازي قرار دارد.


کاپيتان فصل گذشته پرسپوليس که براي ماندن در اين تيم براي سال بعد با مسئولان اين باشگاه به مشکل برخورده است، روز چهارشنبه مذاکرات جدي با مديران باشگاه تراکتورسازي انجام داده و به توافقاتي دست پيدا کرده است.

به گزارش ايسنا،کريمي در اين مذاکرات با تبريزي ها به توافق مالي دست پيدا کرده است و به احتمال فراوان روز پنجشنبه انتقالش به اين تيم نهايي مي شود.

از تبريز خبر مي رسد که تيم تحت هدايت مجيد جلالي به دنبال ستاره هاي ديگري هم هست. جواد نکونام که او هم براي ماندن در استقلال وضعيت نامشخصي دارد صحبت هايي با تراکتورسازي انجام داده است و بايد ديد نتيجه اين مذاکرات چگونه مي شود.
محمدعلی ستوده بازدید : 60 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپوليسي‌ها با پروويچ وارد مذاکره مي‌شوند


مسئولان باشگاه پرسپوليس منتظرند تا اگر با گزينه‌هاي ايراني خود به توافق نرسند با پروويچ مذاکرات نهايي را داشته باشند.


مسئولان باشگاه پرسپوليس براي چند پست خود به دنبال چند گزينه ايراني هستند تا برخي از نقاط ضعف تيم خود را به قوت تبديل کنند.

به گزارش فارس،از همين رو آنها با گزينه‌هايي وارد مذاکره شده‌اند اما اگر با اين گزينه‌هاي ايراني به توافق نرسند به احتمال فراوان با توجه به اعلام مدير برنامه‌هاي پروويچ با اين بازيکن صحبت‌هاي نهايي انجام مي‌شود.

با مدير برنامه‌هاي اين بازيکن مذاکراتي انجام شده اما هنوز او را در ليست انتظار پرسپوليس است.



محمدعلی ستوده بازدید : 17 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپوليس نسبت به فصل قبل قوي‌تر است


محمد رويانيان مي‌گويد پرسپوليس نسبت به فصل گذشته تيم قوي‌تري دارد.


مديرعامل باشگاه پرسپوليس در حاشيه تمرين روز پنجشنبه اين تيم درباره بازيکنان فصل بعد سرخپوشان، اظهار کرد: بازيکنان قدرتمندي به ما اضافه شده‌اند. ما خط دفاعي و حمله قدرتمندي داريم و در خط هافبک هم 10 بازيکن عالي داريم. فکر مي‌کنم که امسال تيم‌مان قوي‌تر از سال گذشته است.

به گزارش ايسنا،وي ادامه داد: ملي‌پوشان را حفظ ‌کرده‌ايم ، ضمن اين که تعداد ملي‌پوش جديد هم به تيم اضافه شده‌اند، امسال تيم‌مان جوان شده و البته کاهش هزينه هم داشته‌ايم و در راستاي مقاومت اقتصادي، امسال هزينه‌هايمان را 20 درصد کاهش داديم.

رويانيان درباره لزوم خصوصي سازي باشگاه‌هاي فوتبال، گفت: در آخر دولت آقاي احمدي نژاد کار خوبي صورت گرفت که مورد تصويب مجلس هم قرار گرفت. اميدوارم که رييس جمهور بعدي حتما اين کار را پيگيري کند و ما هم بايد به آنها يادآوري کنيم، در غير اين صورت خصوصي سازي باشگاه‌ها دوباره رها مي‌شود.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره در پيش بودن انتخابات رياست جمهوري هم، گفت: انتخابات صحنه حماسه سياسي و حضور و تجلي ملتي بزرگ براي دفاع از تماميت و اقتدار ملي است. همه مردم شرکت مي‌کنند و من شب گذشته شور و شوق زيادي را در بين جوانان مشاهده کردم.
محمدعلی ستوده بازدید : 28 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

 

هافبک پرسپوليس به گسترش فولاد پيوست


ميثم نقي‌زاده با عقد قراردادي يک‌ساله به تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز پيوست.


هافبک فصل گذشته تيم پرسپوليس بعد از ظهر امروز پس از مذاکرات نهايي با مديران گسترش فولاد تبريز با اين تيم قرارداد رسمي امضا کرد.

به گزارش فارس، تيم گسترش فولاد که اولين سال حضور خود در ليگ برتر را تجربه مي‌کند براي ترميم خط هافبک خود ميثم نقي‌زاده را جذب کرده است.

محمدعلی ستوده بازدید : 12 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
کریم انصاری‌فرد پس از تعیین دو شرط برای پرسپولیس به مدت 6 روز از دسترس خارج شده است.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران مسئولان باشگاه پرسپولیس با کریم انصاری‌فرد برای تمدید قرارداد وارد مذاکره شدند اما پس از 3 جلسه با او به توافق نرسیدند.

انصاری‌فرد 2 شرط برای پرسپولیسی‌ها گذاشته بود که یکی از آنها دریافت 50 درصد از قراردادش در هنگام امضای قرارداد با پرسپولیسی‌ها بود و دیگری هر زمان که پیشنهاد خوبی داشته باشد ترانسفر شود .
 
این موضوع مورد موافقت پرسپولیسی‌ها قرار نگرفت؛ اما مسئولان پرسپولیس سعی کردند که باز هم با انصاری‌فرد وارد مذاکره شوند و این بازیکن 6 روز است که از دسترس خارج شده است.

 البته به گفته مدیر برنامه های وی ، انصاری فرد ترجیح می دهد  که این فصل ترانسفر باشد.

محمدعلی ستوده بازدید : 24 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران فصل 92-93 تا کنون

 این نقل و انتقالات تا ساعت ٩:٣٤ دقیقه صبح روز چهارشنبه ١٣٩٢.٠٣.٢٢ می باشد و هر گونه تغییر به اطلاع خواهد رسید .

 

 

تيم بازيکنان ورودي به تيم بازيکنان خروجي از تيم
استقلال تهران هادي عقيلي - مهدي نظري - جمشيديان - محمد قاضي - عابديني - آرش افشين اشجاري - حمودي - بائو - کيانوش رحمتي
تراکتورسازي حامد لک -دلير - بائو-سعيد دقيقي عقيل اعتمادي - محسن فروزان - سيدصالحي - قاسم دهنوي - مهدي ثابتي - عابديني
سپاهان يعقوب کريمي-رحمان احمدي - هادي عقيلي - حمودي جمشيديان - مهدي جعفرپور-حسن جعفري-خلعتبري
فولاد خوزستان حسن جعفري-مهدي بدرلو اميرآبادي - ميثم کريمي - ادريس کوچکي - طالب ريکاني - پورخسرواني - آرش افشين
نفت تهران حسين  ابراهيمي -پويا نزهتي - کاميابي نيا - وحيد اميري - حميد بوحمدان - رسول نويدکيا - حسين رحيمي - اکبر صغيري - دقيقي
يعقوب کريمي - مگنو باتيستا - گوران لوبوويچ - داسيلوا - هادي شکوري - مصطفي سيفي - مهدي خيري - محسن يوسفي - ميثم آقابابايي - ميثم حسيني - منوچهري - حامد فلاح‌زاده
مس کرمان آبشک - نظرزاده - نظيف کار - کيانوش رحمتي شجاع خليل زاده - ميلان مياتوويچ - استفان باتس - ايوان پتروويچ - عنايتي - مهرداد کريميان
پرسپوليس شجاع خليل زاده - يونس شاکري - قاسم حدادي‌فر - غريبي - محمد عباس‌زاده - کفشگري - علي‌عسگر - سيدصالحي - ميثم حسيني - پيام صادقيان - اميد عاليشاه علي کريمي - فشنگچي - محمد قاضي - انصاري فر - ولاتکو دانوسکي - معدنچي
راه آهن ميلاد نوري - رامين رضائيان- وحيد طالبلو - خالقي فر - علي عليپور-بهنام برزاي - حامد فلاح‌زاده محمد محمدي - کفشگري - عليرضا عباسفرد - محمدرضا ماماني - ايگور کاسترو - علي‌عسگر- اميد عاليشاه
سايپا مهدي جعفرپور - بابک حاتمي - ناصحي- مشکل پور - ثابتي - منوچهري غريبي-رحمان احمدي - دقيقي
صباي قم رضا عنايتي ميلاد نوري - رامين رضائيان - حامد لک - بختياري زاده - ويکروم-مهدي بدرلو
داماش گيلان
عليرضا جهانبخش - حسين ابراهيمي - حسين رحيمي - آبشک - نظرزاده - نظيف کار
فجر سپاسي بهنام عسگرخاني - مصطفي صبري - عمار نيک‌کار - مهرداد کريميان - کوهنورد - مجتبي زارعي- معدنچي خالد شفيعي - مهدي نظري - قزلچلي
ملوان بندرانزلي ادريس کوچکي - اشجاري - دغاغله - مهدي شيري نزهتي - زارع - اولادي
ذوب آهن   پيام صادقيان - قاسم حدادي‌فر - پهلوان
آلومينيوم هرمزگان   پيرزاده - ناصحي - مجتبي زارعي - ايمون زايد
نفت آبادان   کعبي - مصطفي صبري - خالقي فر - رسول نويدکيا - مشکل پور - دغاغله - کوهنورد-بهنام برزاي
پيكان   ميلاد زنيدپور - کارواليو
گهر دورود
محمدرضا خرسندنيا - محمد پروين - رضا کاردوست - عمار نيک کار
استقلال خوزستان بختياري زاده - قزلچلي - ويکروم - آچيله - کعبي - ميثم کريمي - کارواليو  
گسترش فولاد پهلوان - پيرزاده - نوشي صوفياني - حميدرضا سليماني-ميلاد زنيدپور - خالد شفيعي - منوچهري دلير

 

 


 

# احتمالي

 


 

*تيم هاي ديگر بعد از پلي آف اضافه خواهند شد

درباره ما
بسم رب الشهدا و الصدیقین باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما کاربران و عضو های گرامی این سایت... ارزوی داشتن اوقات خوبی در این سایت را برای شما کاربرین عزیز دارم. امیدوارم مطالب راضی کننده و مناسب با مطلب مورد نظر شما باشد. به دلیل به روز بودن سایت ( تقریبا40 الی 50 پست در روز) از سایر صفحات نیز دیدن فرمایید. باتشکر.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تا کنون کدام تیم در جذب بازیکنان جدید و حفظ بازیکنان قبلی خود در لیگ برتر موفق تر از سایر تیم ها بوده است؟
    در انتخابات به کدام کاندید رای خواهید داد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 80
  • بازدید کلی : 3,298
  • کدهای اختصاصی
    ............................... - Untitled Document
    دریافت کد خوش آمدگویی
    -

    ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ