loading...
اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر
محمدعلی ستوده بازدید : 21 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

متوسل زاده با داماش گيلان تمديد کرد


مهاجم تيم فوتبال داماش به مدت يک سال ديگر در اين تيم ماندني شد.


امين متوسل زاده مهاجم داماش گيلان قراردادش را به مدت يک سال ديگر با اين تيم تمديد کرد.

به گزارش فارس، اين بازيکن امروز با مسئولان داماش گيلان براي فصل بعد به توافق رسيد و با اين تيم قرارداد يک ساله امضا کرد.



محمدعلی ستوده بازدید : 32 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

تکذيب انتقال ستاره هلندي باوارايي‌ها


مدير ورزشي بايرن مونيخ شايعه واگذاري احتمالي آرين روبن به تيمي ديگر را تکذيب کرد.


ماتياس سامر در گفت‌وگويي با نشريه فوتبال هلند در اين مورد اظهار داشت:‌ داستان‌هاي مسخره زيادي در اين باره مي‌خوانم. واقعيت اين است که روبن هنوز 2 سال ديگر از قراردادش با ما باقي است. بنابر اين فصل بعد هم براي ما بازي خواهد کرد.

به گزارش فارس، اين اظهارات در حالي از سوي مسئول نقل و انتقال‌هاي باوارايي‌ها مطرح شد که ستاره هلندي پس از کسب سومين جام قهرماني فصل پايان يافته اظهار داشت به هيچ‌وجه قصد ترک مونيخ را ندارد.

سامر افزود: کسب مقام قهرماني اروپا براي روبن بسيار اهميت داشته است. روبن مدت‌ها در انتظار کسب چنين افتخاري بود. بازيکنان خلاقي مثل او و فرانک ريبري، دوست دارند در جايي باشند که عشق و موفقيت باشد. با بودن نزد ما اين دو عامل را دارند.

 

محمدعلی ستوده بازدید : 50 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

ردنپ: انگليس فوتبال بازي کردن بلد نيست


ردنپ که خود سال گذشته يکي از گزينه هاي هدايت تيم انگليس، بعد از استعفاي کاپلو، بود، در مقاله اي در نشريه سان، خواهان تغييرت گسترده در تيم انگليس شد.


هري ردنپ، سرمربي کوئينزپارک رنجرز، با انتقاد از عملکرد تيم ملي انگليس، اعلام کرد که سه شيرها نمي دانند چطور بايد فوتبال بازي کنند.

تيم بزرگسالان انگليس بعد از دو ديدار اخير مقابل برزيل و ايرلند با انتقادات زيادي روبرو شد؛ ضمن اينکه تيم زير 21 سال اين کشور نيز در هر سه ديدار مرحله گروهي رقابت هاي قهرماني اروپا شکست خورد و حذف شد.

ردنپ که خود سال گذشته يکي از گزينه هاي هدايت تيم انگليس، بعد از استعفاي کاپلو، بود، در مقاله اي در نشريه سان، خواهان تغييرت گسترده در تيم انگليس شد.

در مقاله او آمده است:" من به تيم انگليس در هم رده ها علاقه دارم و وقتي چنين نمايش هايي را از آنها مي بينم، واقعا نااميد مي شوم؛اينکه با داشتن چنين نفرات خوبي، در مقابل ساير تيم ها چقدر ضعيف بازي مي کنيم.

با مشکلاتي که در فوتبال انگليس داريم، بايد دست به تغييرات گسترده بزنيم. به نظر من روي هاجسون بايد مربيان همه رده ها را زير نظر بگيرد و آنها را در يک مسير قرار بدهد.

ما نمي دانيم چطور فوتبال بازي کنيم. ما در زمين فقط توپ را نگه مي داريم و نمي دانيم بايد با آن چکار کنيم.

به بازيکناني که از آنها به عنوان نسل طلايي ياد مي شد، نگاه کنيد، استفن جرارد، فرانک لمپارد، جان تري، وين روني، اشلي کول و بقيه.

روي کاغذ نمي توان بازيکناني به خوبي آنها پيدا کرد. اما آنها با يکديگر هرگز نتوانستند عملکرد خوبي داشته باشند زيرا آنطور که بايد از آنها بازي گرفته نشد."
محمدعلی ستوده بازدید : 13 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

 

فروزان در تمرينات گسترش فولاد حاضر شد


دروازه‌بان تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز تمرينات خود را آغاز کرد.


محسن فروزان بعد از جدايي از تراکتورسازي تبريز با عقد قراردادي يکساله به گسترش فولاد تبريز پيوست.

به گزارش فارس،اين بازيکن از امروز به اردو و تمرينات گسترش فولاد در سرعين اردبيل اضافه شد و کار خود را زير نظر رسول خطيبي آغاز کرد.

تيم فوتبال گسترش فولاد تا روز دوشنبه هفته آينده تمرينات خود را در اردوي سرعين دنبال مي کند.



محمدعلی ستوده بازدید : 13 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

درگيري در پايان تمرين پرسپوليس


علي دايي در تمرين امروز به يک رمال و پيشگو حمله‌ور شد.


پس از تمرين امروز پرسپوليس يک پيشگو در تمرين قرمزها حضور پيدا کرد.

به گزارش فارس،زماني‌که علي دايي تنها بوده و کسي در کنارش نبود به طرف او رفت و گفت حاضر است که پرسپوليس را قهرمان ليگ برتر و قهرمان جام حذفي کند.

علي دايي که از اين بابت به شدت عصباني شد به او گفت من خداي خودم را دارم و بس و احتياج به رمال و پيشگو ندارم و خودم مي‌دانم که چکار کنم. سپس اعتراض شديدش را به اين پيشگو اعلام کرد و او نيز که ديد وضعيت خوب نيست سريعا پا به فرار گذاشت. البته مسئولان باشگاه پرسپوليس سعي کردند تا اين رمال را بگيرند اما او به شدت عرض خيابان ورزشگاه درفشي‌فر را مي‌دويد تا از دست مسئولان پرسپوليس فرار کند.

همچنين در انتهاي تمرين امروز دو هوادار در تمرين قرمزپوشان حضور پيدا کردند که بر روي سکوها به دنبال تنش بودند. ساير هواداران به سمت اين دو نفر رفتند و با کمک ماموران انتظامي ورزشگاه درفشي‌فر، اين دو هوادار حاشيه‌ساز را از ورزشگاه بيرون انداختند. در اين بين درگيري‌هاي کوچکي هم پيش آمد.

 

محمدعلی ستوده بازدید : 69 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

انعکاس گسترده صحبت‌هاي کي‌روش درمورد چوي


رسانه‌هاي پرتغال واکنش کارلوس کي‌روش به ادعاهاي واهي سرمربي کره‌جنوبي را به صورت گسترده انعکاس داده و در عمل از مربي هموطن خود حمايت کردند.


پس از آنکه تيم ملي کره‌جنوبي سه‌شنبه شب در راه جام جهاني 2014 برزيل در سئول يک بر صفر مقابل ازبکستان برنده شد،سرمربي اين تيم عليه ايران حرف‌هاي تندي بر زبان آورد که با واقعيت همخواني نداشت.

به گزارش فارس،چوي‌کانگ هي در جلسه خبري پس از بازي به خبرنگاران گفت: هنوز رفتار بد ايران را در بازي رفت به خاطر دارم. رفتارشان در آن بازي با ما خوب و در حد و اندازه‌هاي يک ميزبان نبود. دوست دارم به تلافي آن رفتار تيم ايران را در بازي برگشت يعني جدال هفته آينده شکست دهيم.

وي در اين کنفرانس حتي حرف‌هاي توهين‌آميزي زد و اظهار داشت: صادقانه بگويم از ايران بيشتر از ازبک‌ها بدم مي‌آيد. اميدوارم ازبکستان بتواند به جام جهاني راه يابد.

در پي انتشار اين اظهارات توهين‌آميز که با روح و اخلاق ورزشي همخواني نداشت، کارلوس کي‌روش،‌ سرمربي پرتغالي تيم ايران نيز در کنفرانس خبري روز گذشته واکنش مناسبي نشان داد.

وي گفت: او مايه ننگ و شرم بازيکنان کره است، او مايه شرم و ننگ فوتبال کره جنوبي است. او به مربيان فوتبال و هواداران ايران احترام نمي‌گذارد، او گله‌مند است که در ايران برخورد خوبي با کره نشده است در حالي که ما بهترين امکانات را در اختيارشان گذاشتيم، وقتي 5 مرغ داريم اگر مقابل کسي که از گرسنگي رنج مي‌کشد يک بال قرار دهيم اين اتفاق معنايي ندارد اما اگر يک ران داريم و آن را با آن فرد تقسيم مي‌کنيم او بايد تشکر کند.

وي افزود: به عقيده من سرمربي کره حق دارد صحبت کند و نظرش را بگويد اما حق بي‌احترامي به فوتبال ايران را ندارد. آخرين کلام من اين است که او قبل از رسيدن کاروان ايران به کره بايد از هواداران و فوتبال ايران و همچنين هواداران کره عذرخواهي کند. مطمئنم او ديگر احترامي که بازيکنان کره برايش قائل بودند را ندارد. بسيار خوشحال هستم و مي‌خواهم قبل از ديدار مقابل کره جنوبي پيراهن ازبکستان را خريداري کنم و به او هديه بدهم.

پس از انتشار اين اظهارات، روزنامه‌هاي ورزشي رکورد و آبولا، همچنين روزنامه‌هاي مهم اين کشور همانند فيگوئرا، سوسياليستا، بارلونتا، کاميينا و ديارو‌آوريو پاسخ کي‌روش به سرمربي کره‌جنوبي را پاسخي منطقي،‌ محکم و به جا دانستند.

 

محمدعلی ستوده بازدید : 9 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

واکنش عاليشاه به اظهارات راه‌آهني‌ها


مهاجم جديد پرسپوليس اميدوار است در فصل جديد بتواند براي اين تيم مثمرثمر باشد.


اميد عاليشاه پس از انجام دادن نخستين تمرين خود براي پرسپوليس، اظهار کرد: امروز براي اولين بار در تمرين پرسپوليس حضور يافتم. وضعيت خوبي بود و همه بازيکنان آماده هستند و اميدوارم که مرحله به مرحله آمادگي‌ام را به ساير بازيکنان برسانم.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: امسال بازيکنان خوبي به پرسپوليس آمده‌اند. اين تيم هميشه بزرگ بوده است و من هم آمده‌ام که بتوانم براي موفقيت در اين تيم تلاش کنم.

عاليشاه درباره اين موضوع که سرپرست راه‌آهن گفته بود که اين باشگاه نيازي به عاليشاه ندارد، گفت: زياد نمي‌خواهم در اين رابطه صحبت کنم، اما فقط يک جمله را مي گويم که اگر مرا نمي‌خواستند سه، چهار بار زنگ نمي‌زدند. حالا خودتان قضاوت کنيد که واقعيت چه بوده است.

مهاجم جديد پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که برخي از بازيکنان جوان به پرسپوليس آمده‌اند و نتوانسته‌اند کيفيت قبلي خود را ارائه کنند چطور مي‌تواني مثل بازي‌هايت در راه‌آهن در پرسپوليس هم بدرخشي؟ گفت: فوتباليستي که مي‌خواهد پيشرفت کند، خودش بايد بخواهد و روح بزرگي داشته باشد. اگر قرار باشد اين فوتباليست با يک پخش زنده يا با يک مصاحبه و يا هر چيز ديگري خودش را ببازد ديگر فوتباليست نيست.

وي افزود: من آمده‌ام که پيشرفت کنم. حضور دايي هم در انتخاب پرسپوليس موثر بود. او حتما از من شناختي داشته است که من را به پرسپوليس آورده و اميدوارم به اين تيم کمک کنم.

 

محمدعلی ستوده بازدید : 16 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

سيدصالحي: با انصاري‌فرد مشکلي ندارم


مهاجم جديد تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي من مهم سربلندي پرسپوليس است و با هيچ کس هم هيچ اختلافي ندارم و با همه رفيق هستم.


سيدمهدي سيدصالحي پس از تمرين امروز اظهار داشت: من خاک پاي همه هواداران پرسپوليس هستم که من را بسيار شرمنده کردند. فقط اميدوارم خدا به من عزت بدهد که شرمنده دايي و رويانيان نشوم و جواب زحمات هواداران پرسپوليس را بدهم.

به گزارش فارس،وي افزود: خدا به من عزت و بزرگي داده و در سه مرحله لطف خود را به من نشان داد که پرسپوليسي شدم. حالا مي‌خواهم ليگ را با روسفيدي تمام کنم و به خواسته خودم مي رسم.

سيدصالحي ادامه داد: صددرصد به آقاي گلي در ليگ فکر مي‌کنم و مي‌خواهم با پيراهن پرسپوليس آقاي گل شوم.

مهاجم قرمزپوش در پاسخ به اين سوال که هواداران دوست دارند به استقلال گل بزني، گفت: هر چيزي که آن بالايي بخواهد همان اتفاق مي‌افتد، عجله نکنيد. الان با آمدن دايي که يکي از اسطوره‌هاي فوتبال ايران است شرايط پرسپوليس خوب است. مديريت رويانيان نيز دست به دست هم مي‌دهد تا قهرمان شويم.

وي در خصوص حضور کريم انصاري‌فرد در پرسپوليس نيز گفت: براي من مهم سربلندي پرسپوليس است و با هيچ کس هم هيچ اختلافي ندارم و با همه رفيق هستم. کار سختي دارم انتظارات از من بالاست اما نيامده‌ام که دست خالي از پرسپوليس بروم. مطمئن باشيد مبلغ قراردادم هم بسيار استاندارد است و هيچ مشکلي بابت اين مسائل وجود ندارد.

 

محمدعلی ستوده بازدید : 16 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

علي کريمي به تراکتورسازي تبريز پيوست


شماره هشت پرسپوليس فصل آينده در تيم فوتبال تراکتورسازي توپ خواهد زد.


علي کريمي با عقد قرارداد به تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز پيوست.

به گزارش ايسنا،او پيش از اين مذاکراتي با مجيد جلالي، سرمربي اين تيم داشت و به توافق رسيده بود و صبح امروز (پنجشنبه) قراردادي مابين شماره "8" سابق پرسپوليس و مديرعامل باشگاه تراکتورسازي امضا شد.

به اين ترتيب کاپيتان سابق سرخپوشان با مشکلاتي که با کادر مديريتي باشگاه داشت فصل آينده در تيم تبريزي توپ خواهد زد.
محمدعلی ستوده بازدید : 17 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

مسي به فرار مالياتي متهم شد


ليونل مسي فوق ستاره بارسلونا روز چهارشنبه اتهامات شگفت آور مبني بر اينکه وي و پدرش از پرداخت بيش از چهار ميليون يورو(پنج ميليون دلار) ماليات فرار کرده اند، رد کرد و گفت: از اين اتهامات شوکه شده است.


مهاجم 25 ساله تيم ملي آرژانتين که چهار بار پياپي بهترين بازيکن جهان شناخته شده است گفت: صرفا از طريق رسانه ها از اين اتهامات که از سوي اداره ماليات اسپانيا تنظيم شده اند، مطلع شده است.

وي در بيانيه اي که به زبان انگليسي در صفحه فيسبوک خود منتشر کرد گفت: ما از اين اخبار متعجب هستيم زيرا هرگز تخلفي مرتکب نشده ايم.

وي افزود: ما هميشه پس از مشاوره با مشاوران مالياتي خود که اين وضعيت را بررسي خواهند کرد، تمام وظايف مالياتي خود را انجام داده ايم.

به گفته يک منبع قضايي، پيشتر دادستاني جرائم مالي اسپانيا امروز با تنظيم شکايتنامه اي مسي را به فرار مالياتي متهم کرد.

ظاهرا اين شکايتنامه شامل حال خورخه هوراسيو مسي پدر ليونل مسي نيز مي‌شود.

پدر مسي نيز به روزنامه ورزشي اسپانيايي زبان آ اس گفت: حتما اشتباهي رخ داده است. شما بايد درباره با اين موضوع با وکلا و کارشناسان مالياتي صحبت کنيد و آنها اين مسئله را روشن خواهند کرد.

وي افزود: نمي‌دانم چه اتفاقي افتاده است. من اين مسائل را مديريت نمي‌کنم. من ساکن آرژانتين هستم.

پدر مسي همچنين گفت: درباره اين گزارش‌ها با پسرش صحبت نکرده است. نيازي به صحبت نمي‌بينم زيرا اشتباهي رخ داده است. چرا بايد او را شوکه کنم؟

منبع قضايي آگاه افزود: دادگاه ايالت کاتالان که مسي در آنجا ساکن است، با به جريان افتادن اين شکايت مخالفت کرده است.

اما اگر قرار بود اين شکايت به جريان بيفتد، ضربه شديدي به وجهه مسي وارد مي‌کرد، زيرا وي نسبت به بيشتر فوتباليست‌هاي سطح بالا و به ويژه کريس رونالدو رقيب خود در رئال مادريد شخصيت متواضع تري از خود نشان داده است.

باشگاه بارسلونا درباره اين گزارش اظهارنظر نکرده است.

به گزارش رسانه هاي اسپانيايي، براساس اين شکايت مسي و پدرش در اظهارنامه مالياتي سالهاي 2007، 2008 و 2009 به سه فقره تقلب ماليات بر درآمد حاصل از فروش حق استفاده از تصاوير مسي متهم هستند.

اتهام آنها از اين قرار است که آنها با تظاهر به اينکه حق انتشار تصاوير را به شرکت‌هاي مستقر در مناطق معاف از ماليات نظير بليز و اروگوئه واگذار کرده اند، از پرداخت ماليات فرار کرده اند.

در اين شکايتنامه آمده است: مسي و پدرش در سال 2007 از پرداخت يک ميليون و 60 هزار يورو، در سال 2008 از پرداخت يک ميليون و 570 هزار يورو و در سال 2009 از پرداخت يک ميليون و 530 هزار يورو فرار کرده اند.

پدر مسي به اين متهم است که طراح اين توطئه بوده است.

قراردادهاي وي در خصوص حق انتشار تصاوير با باشگاه بارسلونا و شرکتهاي بانکو سابادل، دانون، آديداس، پپسي کولا، تلفونيکا و شرکت غذايي کويت است.

به گزارش خبرگزاري فرانسه، درآمد خالص مسي از حق انتشار عکسهايش دو ميليون و 560 هزار يورو در سال 2007، سه ميليون و 820 هزار يورو در سال 2008 و 3 ميليون و 800 هزار يورو در سال 2009 بوده است.



محمدعلی ستوده بازدید : 19 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

هاشميان:مردم به حمايتشان ادامه بدهند


مهاجم پيشين تيم ملي گفت:در ماههاي اخير،از سوي رسانه ها و مردم فشار زيادي روي کي روش وجود داشت.


وحيد هاشميان درباره پيروزي تيم ملي ايران مقابل لبنان از سري رقابت هاي مقدماتي جام جهاني برزيل عنوان کرد:اين مسابقه حياتي براي ايران بود.لبنان در مسابقه رفت ايران را شکست داد اما تيم ما در مسابقه برگشت ارائه گر نمايش فوق العاده اي بود و حريفش را شکست داد.

به گزارش اوج نيوز،وي درباره حضور 75 هزار نفر در ورزشگاه آزادي براي حمايت از تيم ملي گفت:همراهي مردم فوق العاده ضروري بود و کمک زيادي به تيم ملي کرد.فکر مي کنم مردم بايد به حمايتشان از تيم ملي ادامه بدهند.

هاشميان درباره عملکرد کارلوس کي روش در تيم ملي ايران اظهار داشت:در ماههاي اخير،از سوي رسانه ها و مردم فشار زيادي روي کي روش وجود داشت.با اين وجود او با مديريتش از اين بحران عبور کرد.در واقع کي روش نشان داد مربي حرفه اي است و مي داند در برابر فشارهاي داخلي و خارجي در تيم بزرگي مثل تيم ملي ايران چگونه بايد رفتار کند.




محمدعلی ستوده بازدید : 16 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

 

مهاجم نانسي با مون‌پليه قرارداد بست


جمال بکر مهاجم تيم فوتبال نانسي فرانسه روز چهارشنبه با عقد قراردادي چهار ساله به مون‌پليه پيوست.


باشگاه مون‌پليه با انتشار بيانيه‌اي در پايگاه اينترنتي خود نوشت: جمال بکر نخستين خريد اين باشگاه براي رقابت‌هاي فصل آينده به شمار مي‌رود.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از پاريس، مهاجم 24 ساله نانسي که تيمش در رقابت‌هاي فصل پيش قهرماني فرانسه به دسته پايين‌تر سقوط کرد، فعاليت حرفه‌اي خود را در موناکو آغاز کرد و پس از آن چهار فصل را در نانسي گذراند.

جمال بکر تاکنون در 150 ديدار از رقابت‌هاي قهرماني فرانسه حضور داشته و 13 گل نيز به ثمر رسانده است.

 

محمدعلی ستوده بازدید : 20 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

لادروپ جانشين احتمالي آنچلوتي


احتمال دارد يک مربي دانمارکي به جاي کارلو آنچلوتي زمام امور پاري‌سن‌ژرمن فرانسه را بر عهده گيرد.


بازار شايعات در مورد کادر فني «پاريسي‌هاي متمول» همچنان داغ است. در شرايطي که از قول رسانه‌ها عنوان مي‌شود کارلو آنچلوتي فصل بعد زمام امور تيم قهرمان ليگ فرانسه (لوشامپيونه) را برعهده نخواهد داشت، برخي منابع عنوان مي‌کنند مايکل لادورپ جانشين وي خواهد شد.

به گزارش فارس،براساس گزارش روزنامه لوپاريزين، يکي از نماينده‌هاي سن‌ژرمن‌ها نقطه نظر مربي فصل گذشته سوانسي ولز را براي همکاري جويا شده است.

اين مربي 48 ساله تاکنون زمام امور بروندبي دانمارک، ختافه و مايورکاي اسپانيا همچنين اسپارتاک مسکو را داشته است.



محمدعلی ستوده بازدید : 23 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

بايرن در دفاع، خط مياني و حمله بازيکن مي‌گيرد


يک منبع رسانه‌اي عنوان کرد قهرمان اروپا به دنبال جذب بازيکن در خطوط سه گانه خود است.


روزنامه آبند‌سايتونگ در مقاله‌اي که روز پنج‌شنبه (امروز) منتشرکرد، بحث خريدهاي احتمالي بايرن مونيخ را پيش‌ کشيده است.

به گزارش فارس،گزارشگر اين نشريه عنوان کرد با توجه به اين نکته که فصل گذشته «باوارايي‌ها» صاحب 3 جام قهرماني اروپا، بوندس‌ليگا و جام حذفي شدند، تصور عامه بر اين است که تيم نياز به جذب بازيکني جديد ندارد. اما با توجه به اين نکته که احتمال خروج برخي نفرات همچون ماريو گومس از تيم هست، جذب نفراتي ضروري است.

اين نشريه افزود بايرني‌ها تاکنون ماريو گوتسه را از بورسيادورتموند جذب کرده‌اند که قابليت بازي در دو پست خط حمله و مياني را دارد. البته منابع نزديک به تيم عنوان مي کنند تيمي که فصل آينده توسط پپ گوارديولا (مربي سابق بارسلوناي اسپانيا) هدايت خواهد شد، در خطوط سه‌گانه‌اش،‌ حداقل يک بازيکن جديد و کارآمد به خدمت مي‌گيرد.
محمدعلی ستوده بازدید : 41 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

علي کريمي با تراکتورسازي به توافق رسيد


علي کريمي در آستانه پيوستن به تيم فوتبال تراکتورسازي قرار دارد.


کاپيتان فصل گذشته پرسپوليس که براي ماندن در اين تيم براي سال بعد با مسئولان اين باشگاه به مشکل برخورده است، روز چهارشنبه مذاکرات جدي با مديران باشگاه تراکتورسازي انجام داده و به توافقاتي دست پيدا کرده است.

به گزارش ايسنا،کريمي در اين مذاکرات با تبريزي ها به توافق مالي دست پيدا کرده است و به احتمال فراوان روز پنجشنبه انتقالش به اين تيم نهايي مي شود.

از تبريز خبر مي رسد که تيم تحت هدايت مجيد جلالي به دنبال ستاره هاي ديگري هم هست. جواد نکونام که او هم براي ماندن در استقلال وضعيت نامشخصي دارد صحبت هايي با تراکتورسازي انجام داده است و بايد ديد نتيجه اين مذاکرات چگونه مي شود.
محمدعلی ستوده بازدید : 13 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

ابراهيمي قراردادش را با تراکتورسازي تمديد کرد


مهاجم تراکتورسازي قراردادش را با اين باشگاه تمديد کرد.


به گزارش اوج نيوز،محمد ابراهيمي قراردادش را با تراکتورسازي به مدت يک فصل ديگر تمديد کرد تا چهارمين فصل حضورش را در اين تيم سپري کند.

ابراهيمي در سال 89 به تراکتورسازي پيوست.
محمدعلی ستوده بازدید : 8 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

آغاز تمرينات پرسپوليس با 20 بازيکن در تهران


تمرين امروز پرسپوليس با حضور سيدصالحي و همچنين برخورد گرم علي دايي و حميد استيلي با هم همراه بود.


به گزارش فارس، تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس پس از اردوي 10 روزه در اردبيل از ساعت 11 صبح امروز با حضور 20 بازيکن برگزار شد. در اين تمرين ابتدا بازيکنان بدن‌هاي خود را گرم کردند و سپس به کارهاي هوازي پرفشار پرداختند. در تمرين امروز کار با توپ ديده نشد.

* کريم باقري در تمرين امروز حضور نداشت.

* آتشي که در اطراف ورزشگاه پيش آمده بود دقايقي تمرين پرسپوليسي‌ها را تحت‌الشعاع خود قرار داده بود.

* حدود 80 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند.

* محمد رويانيان نيز ميهمان ويژه تمرين امروز پرسپوليس بود. او ابتدا به کليه بازيکنان يک شاخه گل قرمز داد و سپس به سيد صالحي خوشآمد گفت بعد از آن 30 دقيقه بر روي نيمکت کنار دايي نشست و سپس در گفت‌وگو با او به بررسي ليست بازيکنان جديد پرداخت، اما نکته جالب اين بود که علي دايي با موبايلش تلفن برخي افراد را مي‌گرفت و سپس رويانيان به همراه بهمن دهقان نماينده تام‌الاختيارش گفت‌وگو مي‌کرد.

* پنجعلي و شيريني دو گزينه سرپرستي پرسپوليس در تمرين امروز حضور داشتند.

* کادر فني پرسپوليس طوسي و بازيکنان سبر فسفري پوشيده بودند.

* سه جانباز جنگ تحميلي به مناسبت گراميداشت روز جانباز در تمرين امروز حضور داشتند و مورد تقدير مسئولان باشگاه پرسپوليس و کادر فني قرار گرفتند.

* در تمرين امروز پرسپوليس ميثم حسيني- نور محمدي- سيد صالحي- عسگر- نور محمدي- عابدزاده- نيلسون- کفشگري- رضايي (دروازه‌بان)- نوروزي- غريبي- بنگر- حقيقي- عاليشاه- کنعاني- عباس‌زاده- فرشاد قاسمي و ارسلان مطهري حضور داشتند.

* هواداران تيم فوتبال پرسپوليس در تمرين امروز با خواندن شعارهايي به حمايت قاطع از علي دايي پرداختند.

* پس از گذشت نيم ساعت از تمرين، حميد استيلي نيز در جمع قرمزپوشان حضور پيدا کرد. او در گوشه‌اي از ورزشگاه ايستاد و اصلا قصد نداشت داخل زمين شود اما دايي که متوجه اين موضوع شد، سريعا يک نفر را به سمت او فرستاد و از استيلي درخواست کرد که به داخل زمين بيايد. استيلي هم به داخل زمين رفت و دقايقي با دايي به گفت‌وگو پرداخت.

* مهدوي بازيکن سابق استقلال نيز در تمرين امروز حضور داشت و روي نيمکت نشسته بود.

* هواداران تيم فوتبال پرسپوليس در انتهاي تمرين با شعار «دايي، رويانيان، پرسپوليس جهاني، عليه استقلالي‌ها به عنوان تيمي بدون مديرعامل» شعارهايي سر دادند.

* هواداران پرسپوليس در انتهاي تمرين امروز ضمن خوشامدگويي به سيدصالحي از وي گلزني به استقلال را خواستار شدند که به همين درخواست لبخند برخي از بازيکنان پرسپوليس را به همراه داشت.

*به مناسبت روز جانباز و گراميداشت ولادت حضرت عباس (ع) دو جانباز جنگ تحميلي به نمايندگي از ساير جانبازان در تمرين امروز حضور پيدا کردند و مورد تقدير رويانيان و دايي قرار گرفتند.

رويانيان در اين باره گفت: بدون شک جانبازان چشم و چراغ اين مملکت هستند و امروز در خدمت دو تن از آنها هستيم که در کارهاي علمي و فرهنگي بسيار متخصص، تحصيلکرده و آگاه هستند.

وي افزود: اين دو جانباز عزيز در عرصه علمي و فرهنگي و زندگي سالم براي جانبازان و معلولين و حتي طرح پلاک ويژه جانبازان در گذشته طرح‌ها و زحمات زيادي را کشيدند که ما هم وظيفه خود دانستيم که از اين دو عزيز تقدير ويژه‌اي کنيم و اين وظيفه باشگاه پرسپوليس بود. اين دو جانباز در جنگ تحميلي نيز جان خود را کف دستشان گذاشتند و در جبهه‌هاي حق عليه باطل براي اينکه دشمنان پاي خود را در اين خاک نگذارند جنگيدند و ما هميشه به آنها افتخار مي‌کنيم.
محمدعلی ستوده بازدید : 60 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپوليسي‌ها با پروويچ وارد مذاکره مي‌شوند


مسئولان باشگاه پرسپوليس منتظرند تا اگر با گزينه‌هاي ايراني خود به توافق نرسند با پروويچ مذاکرات نهايي را داشته باشند.


مسئولان باشگاه پرسپوليس براي چند پست خود به دنبال چند گزينه ايراني هستند تا برخي از نقاط ضعف تيم خود را به قوت تبديل کنند.

به گزارش فارس،از همين رو آنها با گزينه‌هايي وارد مذاکره شده‌اند اما اگر با اين گزينه‌هاي ايراني به توافق نرسند به احتمال فراوان با توجه به اعلام مدير برنامه‌هاي پروويچ با اين بازيکن صحبت‌هاي نهايي انجام مي‌شود.

با مدير برنامه‌هاي اين بازيکن مذاکراتي انجام شده اما هنوز او را در ليست انتظار پرسپوليس است.



محمدعلی ستوده بازدید : 17 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپوليس نسبت به فصل قبل قوي‌تر است


محمد رويانيان مي‌گويد پرسپوليس نسبت به فصل گذشته تيم قوي‌تري دارد.


مديرعامل باشگاه پرسپوليس در حاشيه تمرين روز پنجشنبه اين تيم درباره بازيکنان فصل بعد سرخپوشان، اظهار کرد: بازيکنان قدرتمندي به ما اضافه شده‌اند. ما خط دفاعي و حمله قدرتمندي داريم و در خط هافبک هم 10 بازيکن عالي داريم. فکر مي‌کنم که امسال تيم‌مان قوي‌تر از سال گذشته است.

به گزارش ايسنا،وي ادامه داد: ملي‌پوشان را حفظ ‌کرده‌ايم ، ضمن اين که تعداد ملي‌پوش جديد هم به تيم اضافه شده‌اند، امسال تيم‌مان جوان شده و البته کاهش هزينه هم داشته‌ايم و در راستاي مقاومت اقتصادي، امسال هزينه‌هايمان را 20 درصد کاهش داديم.

رويانيان درباره لزوم خصوصي سازي باشگاه‌هاي فوتبال، گفت: در آخر دولت آقاي احمدي نژاد کار خوبي صورت گرفت که مورد تصويب مجلس هم قرار گرفت. اميدوارم که رييس جمهور بعدي حتما اين کار را پيگيري کند و ما هم بايد به آنها يادآوري کنيم، در غير اين صورت خصوصي سازي باشگاه‌ها دوباره رها مي‌شود.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره در پيش بودن انتخابات رياست جمهوري هم، گفت: انتخابات صحنه حماسه سياسي و حضور و تجلي ملتي بزرگ براي دفاع از تماميت و اقتدار ملي است. همه مردم شرکت مي‌کنند و من شب گذشته شور و شوق زيادي را در بين جوانان مشاهده کردم.
محمدعلی ستوده بازدید : 27 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

مهاجم نفت آبادان به راه‌آهن پيوست


بازيکن فصل قبل تيم صنعت نفت آبادان به راه‌آهن پيوست.


به نقل از سايت باشگاه راه‌آهن بهنام برزايی مهاجم سابق تيم صنعت نفت آبادان عصر يکشنبه 19 خرداد ماه در دفتر باشگاه حاضر شد و پاي قرارداد خود با باشگاه راه‌آهن را امضا کرد.

اين بازيکن 21 ساله که شرايط پيشرفت در باشگاه راه‌آهن را براي خود فراهم مي‌ديد، با قراردادي 2 ساله به اين تيم پيوست و از 20 خرداد ماه در تمرينات تيم راه‌آهن حاضر شد.
برزایی بازیکن جوان و بااستعدادی است که حدود دو سال در صنعت نفت آبادان بازی کرد و بعد از سقوط این تیم به دسته  پایین تر به راهن اهن پیوست...
این بازیکن متولد شده در شهرستان بهبهان از شهرستان های استان خوزستان و روستای اغاجری از توابع دهستان دودانگه بزرگ می باشد...
********
بیوگرافی بازیکن بهنام برزایی در روز های بعد در سایت قرار داده خواهد شد...



محمدعلی ستوده بازدید : 10 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

هامبورگ در پي جذب سانتاکروز


باشگاه فوتبال هامبورگ آلمان روز چهارشنبه اعلام کرد تلاش مي کند روکه سانتاکروز مهاجم ملي پوش پاراگوئه اي را به خدمت گيرد.


قرارداد اين مهاجم تيم ملي پاراگوئه با منچستر سيتي بعد از حضور قرضي او در مالاگا اسپانيا در فصل گذشته به پايان رسيده است.

اوليور کروزر مدير ورزشي جديد باشگاه هامبورگ به روزنامه بيلد گفت: « سانتا کروز ويژگي مهاجمي را دارد که ما تلاش مي کنيم به خدمت بگيريم. موضوع مهم تر آزاد بودن اين بازيکن است .»

به گزارش خبرگزاري فرانسه از برلين، هامبورگ تلاش مي کند يک مهاجم را براي پر کردن جاي خالي هونگ مين سون مهاجم تيم ملي کره جنوبي، به خدمت بگيرد.

سانتا کروز 31 ساله نخستين حضور خود در بوندس ليگا را در بايرن مونيخ از 1999 تا 2007 تجربه کرد.

او به ويژه چهار سال در کنار تورستن فينک، مربي فعلي هامبورگ، بازي کرد.

اين بازيکن سال 2009 به منچستر سيتي پيوست و بعد از حضوري کوتاه در اين تيم سال 2011 به بلکبرن قرض داده شد و بعد به اسپانيا رفت: رئال بتيس ( 2012 - 2011 ) و مالاگا ( فصل گذشته ).

روکه سانتاکروز در مالاگا در رقابت هاي مختلف 12 گل از جمله يک گل در ليگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند.

اين تيم در مرحله يک چهارم نهايي از دورتموند شکست خورد و حذف شد.
محمدعلی ستوده بازدید : 14 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

هافبک شيليايي مالاگا به گرانادا پيوست


مانوئل ايتورا هافبک ملي پوش شيليايي روز چهارشنبه در پايان قرارداد خود با تيم فوتبال مالاگا به گرانادا، ديگر تيم اسپانيايي پيوست.


باشگاه گرانادا از امضاي قرارداد سه ساله با اين هافبک 28 ساله خبر داد.

ابن بازيکن که تابستان گذشته به مالاگا پيوست، در 39 بازي در رقابت هاي مختلف يک گل به ثمر رساند. ايتورا فصل گذشته در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا ( بازي رفت مقابل دورتموند ) در ترکيب مالاگا حضور داشت.

 

محمدعلی ستوده بازدید : 15 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

دايي:اعتقاد قلبي‌ام نگه‌داشتن شأن کريمي است


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در مصاحبه‌هاي قبلي‌ام هم گفتم اعتقاد قلبي من نگه داشتن شأن و شئون علي کريمي و امثال اوست.


علي دايي پس از صحبت‌هاي مطرح شده توسط مالکي رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس مبني بر اينکه درباره کريمي با دايي حرف زده‌ايم، گفت: با تمام احترامي که براي آقاي مالکي قائل هستم اما تا به امروز نه ايشان را ديده‌ام و نه حتي با او تلفني صحبت کرده‌ام.

به گزارش فارس، وي افزود: موضع من مشخص است و در مصاحبه‌هاي اوليه خودم نيز گفتم اعتقاد قلبي من اين است که کريمي بازيکن بزرگي است و بايد تحت هر شرايطي شأن و شئون او حفظ شود.

وي افزود: هنوز هم روي حرف و نظرم هستم، البته نه تنها کريمي بلکه همه افرادي که براي فوتبال اين مملکت و پرسپوليس زحمت کشيده‌اند بايد شأن آنها حفظ شود. حالا هر تصميمي هم ايشان مي‌گيرد براي من محترم است.

وي در خصوص اردوي رامسر نيز گفت: اميدوار هستيم با اضافه شدن بازيکنان ملي‌پوش در اردوي رامسر به هدف‌مان برسيم و با قدرت‌تر کار خودمان را رو به جلو ببريم.

اين در شرايطي است که علي دايي در اولين مصاحبه خود در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس پس از حضور به عنوان سرمربي در پرسپوليس گفت: من معتقدم که هميشه بايد شأن و شئون کريمي و امثال او مانند مهدوي‌کيا حفظ شود که با اين صحبتش نيز علي‌رغم حرف و حديث‌هاي اخير باز هم شهريار فوتبال ايران از نظر خود برنگشت.
محمدعلی ستوده بازدید : 28 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

 

هافبک پرسپوليس به گسترش فولاد پيوست


ميثم نقي‌زاده با عقد قراردادي يک‌ساله به تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز پيوست.


هافبک فصل گذشته تيم پرسپوليس بعد از ظهر امروز پس از مذاکرات نهايي با مديران گسترش فولاد تبريز با اين تيم قرارداد رسمي امضا کرد.

به گزارش فارس، تيم گسترش فولاد که اولين سال حضور خود در ليگ برتر را تجربه مي‌کند براي ترميم خط هافبک خود ميثم نقي‌زاده را جذب کرده است.

محمدعلی ستوده بازدید : 12 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

 

الماسخاله: درودگر به وعده‌هايش عمل کند


رئيس هيئت فوتبال گيلان گفت: درودگر به جاي آنکه خود را نخود هر آش کند، به وعده‌هايي که به هواداران ملوان داده عمل کند.


قربانعلي الماسخاله در مورد اظهارات صادق درودگر گفت: بهتر است که او خود را نخود هر آشي نکند و به عنوان مديرعامل ملوان انزلي فقط در مورد انتخابات شوراي شهر انزلي صحبت کند.

بازيکنان داماش و مديرعامل اين باشگاه اگر از من حمايت مي‌کنند به خاطر لطفي است که به من دارند.

مهدي آبشک، حاجتي و مهدوي بازيکنان من در باشگاه فجر بودند و سربازي خود را در باشگاه فجر گيلان گذرانده‌اند.

به گزارش فارس، وي افزود: درودگر به جاي اين حرف‌ها بهتر است به وعده‌هايي که به هواداران ملوان داده عمل کند و با افکار عمومي بازي نکند. هيئت فوتبال گيلان در سال جاري نيز مثل سال‌هاي ديگر به دو باشگاه ملوان و داماش کمک مي‌کند. بهتر است درودگر در مورد اينکه من چه گلي به سر فوتبال ايران زده‌آم صحبت نکند زيرا مردم گيلان خودشان مي‌دانند من براي فوتبال اين استان چه کرده‌ام و افرادي که خارج از استان هستند صحبتي در اين مورد نکنند. ضمن اينکه او از من خواسته بود نامه‌اي به فدراسيون بنويسم و بگويم باشگاه ملوان بدهکار نيست اما من از حق بازيکنان نمي‌گذرم.

 

تعداد صفحات : 3

درباره ما
بسم رب الشهدا و الصدیقین باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما کاربران و عضو های گرامی این سایت... ارزوی داشتن اوقات خوبی در این سایت را برای شما کاربرین عزیز دارم. امیدوارم مطالب راضی کننده و مناسب با مطلب مورد نظر شما باشد. به دلیل به روز بودن سایت ( تقریبا40 الی 50 پست در روز) از سایر صفحات نیز دیدن فرمایید. باتشکر.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تا کنون کدام تیم در جذب بازیکنان جدید و حفظ بازیکنان قبلی خود در لیگ برتر موفق تر از سایر تیم ها بوده است؟
    در انتخابات به کدام کاندید رای خواهید داد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 63
  • بازدید کلی : 3,281
  • کدهای اختصاصی
    ............................... - Untitled Document
    دریافت کد خوش آمدگویی
    -

    ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ